כוכב לך פוזנאן נמכר, מרטינס עזב את ארסנל ועבר לאסטון וילה

אמיליאנו מרטינס
אמיליאנו מרטינס | Stuart MacFarlane/Arsenal FC via Getty Images

יוז'ביאק עבר לדרבי קאונטי, עוואד עשוי להרוויח מכך ולתפוס מקום של קבע בהרכב. וגם: השוער נמכר תמורת 20 מיליון ליש"ט ונפרד מצפון לונדון אחרי עשור, רגילון ובייל מתקרבים לטוטנהאם והאם פנרבחצ'ה מצאה חלוץ?

(גודל טקסט)

רשמי (16.9)

* השוער הארגנטינאי אמיליאנו מרטינס, שכיכב בסוף העונה שעברה בארסנל, עוזב את התותחנים אחרי עשור במועדון, שם שיחק תחילה בקבוצת הנוער. הוא נמכר לאסטון וילה תמורת 20 מיליון ליש"ט וצפוי לעמוד בשערה כבר בסוף השבוע, אז היא למעשה תעלה למחזור הראשון שלה העונה בליגה.

פיורנטינה השיבה לשורותיה את בורחה ואלרו הספרדי, שחתם בשורות הסגולים בהעברה חופשית אחרי שלוש שנים בהן שיחק באינטר. בין השנים 2012-2017 היה הקשר בן ה-36 חלק מהסגל של הוויולה.

* הקשר הסלובקי אונדריי דודה, שהתקשה העונה כמושאל בנוריץ', ירד איתה ליגה ושב לגרמניה עם סיום התקופה, עזב את הרטה ברלין ועבר לפ.צ קלן.

* ניוקאסל השאילה לאייבר את החלוץ היפני יושינורי מוטו, שכבש בשנתיים שער אחד בלבד בפרמיירליג.

* דרבי קאונטי מהצ'מפיונשיפ צירפה את הפולני קמיל יוז'ביאק, מכוכבי לך פוזנאן כבר בגיל 22. מוחמד עוואד, שהושאל לשם בשבוע שעבר עם אופציית רכישה, בהחלט עשוי לשדרג את מעמדו בקבוצה ולהרוויח מהסיטואציה, בין אם בקבלת יותר דקות משחק ואולי אף בקידום רכישתו ממכבי חיפה.

* לגאנס הודיעה על צירופו של איגנסי מיקל, בלם חטאפה שהעונה שיחק כמושאל בג'ירונה.

שמועות

* מנצ'סטר יונייטד בוחנת אפשרות לצרף את הווינגר הצעיר של אטאלנטה, אמאד טראורה בן ה-18. בשלוש הופעותיו בסרייה A, כבש שער אחד.

* סוכנו של גארת' בייל אישר שיש שיחות עם טוטנהאם לגבי חזרתו האפשרית. הוולשי עשוי להגיע בהשאלה מריאל מדריד, ללא כל קשר לכך שהמגן השמאלי של הבלאנקוס, סרחיו רגילון, צפוי להימכר לטוטנהאם תמורת כ-30 מיליון יורו – ראו ידיעה נפרדת.

סרחיו רגילון
סרחיו רגילון | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

* לפי "בילד", ליברפול הבהירה לבאיירן מינכן כי 30 מיליון יורו הם מחיר גבוה מדי עבור טיאגו אלקנטרה מבחינתה. אלופת אנגליה יצרה קשר עם המנהל המקצועי חסן סליהמיצ'יץ'. בינתיים, מנצ'סטר יונייטד יצרה קשר עם סוכני טיאגו אך לא עם הבווארים עצמם.

* בכלי התקשורת בטורקיה טוענים כי פנרבחצ'ה רוצה לצרף את דייגו קוסטה. כזכור, פנר נפרדה מהחלוץ הבכיר שלה וודאט מוריקי שעבר ללאציו. המנהל הספורטיבי של הקבוצה, אמרה בלוזוגלו, ששיחק עם קוסטה במדי אתלטיקו במשל חצי שעה, שוחח איתו טלפונית במטרה שיצטרף. אתלטיקו מצידה הציבה את החלוץ ברשימת ההעברות. בעונה האחרונה כבש החלוץ חמישה שערים ב-30 הופעות.

* רונאלד קומאן טען שהצטרפותו של ממפיס דפאי לברצלונה מתעכבת – ראו ידיעה נפרדת.

*מתיה דה שיליו קרוב לחתימה ברומא, כך לפי העיתוני פבריציו רומאנו. לפי הדיווח, הג'ילארוסי הגיעו לסיכום עם יובנטוס וכעת נותר להשלים את פרטי השכר של המגן.

דייגו קוסטה | Alejandro Rios/DeFodi Images via Getty Images

* מוחמד פארס נחת באיטליה ויעבור בדיקות רפואיות לקראת מעברו מספאל ללאציו. הוא יכול לשחק כמגן שמאלי וכקשר שמאלי והיה בעונתו הראשונה בספאל,

* ארסנל בדרך לפרידה משלושה שחקנים שלא נמצאים בתוכניות של מיקל ארטטה: סיאד קולשינאץ', מתאו גנדוזי ולוקאס טוריירה, כך לפי "מירור". הבלם מבוקש בווסטהאם, ולנסיה מחזרת אחרי גנדוזי וטוריירה עשוי לעבור לאיטליה.

* אברטון מנסה גם היא לדלל את סגל השחקנים. מויזה קן, תיאו וולקוט, אלכס איוובי וגילפי סיגורדסון בדרך החוצה. כזכור, הטופיז ביצעו הקיץ רכש מרשים עם צירופם של חאמס רודריגס ואלאן בין היתר.

* ספציה, הקבוצה הקטנה שעלתה לראשונה בתולדותיה לסרייה א', קרובה להחתים את השוער רפאל (38) שסיים את חוזהו בקליארי אחרי ארבע שנים. הוא יגיע בהעברה חופשית כמובן ויחתום לאחר הבדיקות הרפואיות.

מויזה קן
מויזה קן. בדרך החוצה | Michael Regan/Getty Images

* מראש קומבולה, בלמה הצעיר של ורונה, אמור להצטרף לרומא. לפי דיווחים, השחקן בן ה-20 כבר חתם על חוזה לחמש שנים וירוויח 1.5 מיליון יורו לעונה.

* המגן ניקולו מורו עובר בדיקות רפואיות וצפוי לחתום בטורינו. בשנים האחרונות הוא שיחק בסמפדוריה, אך כעת צפוי לאיחוד עם המאמן מרקו ג'יאמפאולו.

* החלוץ הצעיר של ליברפול, ריאן ברוסטר שבעונה שעברה הושאל לסוונזי באמצע העונה וכמעט העלה אותה מהצ'מפיונשיפ, בדרכו לשפילד יונייטד. הבוקר פורסמו דיווחים לפיהם המועדונים הגיעו לסיכום, אולם טרם התקבלה החלטה סופית אם לשחררו העונה.

ריאן ברוסטר
ריאן ברוסטר | John Powell/Liverpool FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי