קאיודה חתם בקבוצה חדשה, דסט סיכם בבאיירן מינכן

קאיודה. לא יהיה בסגל למשחק
לארי קאיודה | צילום: עדי אבישי

אקס מכבי נתניה הושאל משחטאר לסיבאספור, מגן אייאקס בדרך לאלופת גרמניה ומחכה לסיכום בין המועדונים. וגם: ריאל מדריד סירבה לצרף את דלה עלי ואודינזה דורשת 40 מיליון יורו על דה פול

(גודל טקסט)

רשמי (17.9)

* ליוואי גרסיה הוצג רשמית בקבוצתו החדשה א.א.ק אתונה, במדיה חתם עד 2025. בית"ר קיבלה על העסקה כ-2.2 מיליון יורו.

* לארי קאיודה, אשר כיכב בעבר במכבי נתניה, ממשיך לעבור קבוצות. אחרי שבעונה הקודמת הושאל משחטאר דונייצק לגזיאנטפ, הפעם הניגרי עבר בהשאלה מאלופת אוקראינה לסיבאספור.

* רומא ממשיכה בבניית פרויקט השחקנים הצעירים והשלימה את מעברו של הבלם מארש קומבולה האלבני בן ה-20, ששיחק בשתי העונות החולפות במדי ורונה.

* רכש נהדר לפרייבורג הגרמנית – הבלם באטיס סנטמריה הצרפתי, שעבר לבונדסליגה אחרי ארבע שנים מוצלחות באנז'הף שקיבלה 10 מיליון יורו תמורת מכירתו.

* אחרי שהכוכב האדום הודחה על ידי אומוניה ניקוסיה, השחקן הפורטוגלי של הסרבים טומאנה (27) חתם בסמסונספור הטורקית, שם חתם לא מזמן גם אקס נוסף של בית"ר ירושלים, פרדי פלומיין.

* בלם נבחרת לטביה מארציס אושס (29), עזב את ריגה וחתם בהשאלה בלוגאנו השוויצרית.

שמועות (17.9)

* אחרי שבועות ארוכים ועשרות דיווחים סותרים באשר לעתידו של טיאגו אלקנטרה, נשיא באיירן מינכן אישר את מעברו לליברפול בתמורה ל-30 מיליון יורו – לחצו כאן לידיעה נפרדת.

* בגרמניה נטען כי הבווארים ישקיעו את רוב הסכום שייכנס ברכישתו של המגן הצעיר של אייאקס, סרג'יניו דסט. המגן כבר סיכם את תנאיו במועדון והמשא ומתן מול ההולנדים נמשך.

* במסגרת העברתו של שחקן ריאל מדריד גארת' בייל לטוטנהאם, שסוכמה, עלתה אפשרות להעביר את דלה עלי לבירת ספרד. אך על פי 'אס' הספרדי הבלאנקוס דחו את הרעיון על הסף, בשל משכורתו הגבוהה ובנוסף המאמן זינדין זידאן עדיין לא שוכח לו את הצמד במפגש ליגת האלופות ב-2017.

סרג'יניו דסט
סרג'יניו דסט | Dean Mouhtaropoulos/Getty Images

* לאחר הדיווחים לפיהם לואיס סוארס מתרחק מיובנטוס, בתקשורת האיטלקית ("גאזטה דלה ספורט" ו"טוטו מרקטו" דווח כי חלוץ ברצלונה המריא לאחר אימון הבוקר לפרוג'ה לבחינה איטלקית כדי לקבל את הדרכון, ומעברו ליובנטוס מתקרב. ראו ידיעה נפרדת.

* לפי התקשורת באיטליה, שחקן הכנף קייטה באלדה בדרך חזרה לסרייה A. הסנגלי, אשר שייך למונאקו, סגר את תנאיו בסמפדוריה ואליה הוא יושאל לעונה הקרובה, אם אופציית רכישה בסוף העונה.

* לפי העיתונאי ג'יאנלוקה די מרציו, מעברו של ארקדיוש מיליק לרומא מתקרב, זאת לאחר פגישה חיובית בין הצדדים. ברגע שמעברו של הפולני לבירת איטליה יצא לפועל, אדין דז'קו יקבל אור ירוק למו"מ ים יובנטוס.

ארקדיוש מיליק
ארקדיוש מיליק | TIZIANA FABI / Contributor

* לידס כרגע נמצאת במבוי סתום בנוגע לצירפו של רודריגו דה פול. אודינזה מוכנה למכור את הקשר אך דורשת 40 מיליון יורו עבורו, בעוד הקבוצה של מרסלו ביילסה לא מוכנה לנפץ את שיא ההעברות שלה. גם רומא ופיורנטינה מעוניינות.

* האם זו הסיבה שרומא רוצה את מנור סולומון לפי הדיווחים? לפי "סקיי ספורט איטליה", לסטר סיכמה על צירופו של הקשר ג'נגיז אונדר (23). הטורקי יגיע בהשאלה לעונה בתמורה לשלושה מיליון יורו עם חובת רכישה ב-24 מיליון יורו בקיץ הבא. בשלוש העונות ברומא תרם אונדר 17 שערים ו-12 ב-88 הופעות.

* על פי דיווח של ג'אנלוקה די מרציו, שחקנה של רומא דייגו פרוטי מבוקש על ידי פנרבחצ'ה. הקבוצה מבירת איטליה עשויה לדרוש כ-2.5 מיליון יורו.

צ'נגיז אונדר
צ'נגיז אונדר | טוויטר

* אחרי שרומא לא הצליחה לצרף ממנצ'סטר יונייטד את כריס סמולינג, אחרי עונת השאלה מוצלחת, ב'קאלצ'יו מרקטו' נטען כי אינטר תנסה לצרפו. על פי הדיווח השדים האדומים דורשים כ-20 מיליון יורו, בעוד הנראזורי מאמינים שהם יוכלו לנצל את היחסים הטובים שלהם נגד השדים האדומים.

* המגן הבוסני סיאד קולסינאץ' בדרך החוצה מארסנל ועל פי 'בילד' השחקן מושך עניין אצל רומא, לברקוזן וגם קבוצתו הקודמת שאלקה. התותחנים אמורים לדרוש עבורו כ-10 מיליון יורו.

* למרות הניצחון על טוטנהאם, מנג'ר אברטון קרלו אנצ'לוטי רוצה להתחזק בשחקן הגנה נוסף. על פי הדיווחים פיקאיו טומורי מצ'לסי עשוי להצטרף.

כריס סמולינג
כריס סמולינג | AFP

* על פי 'מירור' מגן טוטנהאם דני רוז יעזוב את אנגליה לטובת מעבר מפתיע לגנואה מהסרייה A.

* ווסטהאם לא מרפה בניסיונותיה לרכוש את בלם ברנלי ונבחרת אנגליה, ג'יימס טרקובסקי. על פי "סקיי", הצעה שלישית בגובה 31 מיליון ליש"ט הוגשה וגם היא נדחצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי