קבאני בדרך למנצ'סטר יונייטד, אוואר לריאל מדריד?

אדינסון קבאני
אדינסון קבאני. להוט לשחק באולד טראפורד | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

לפי דיווחים בבריטניה, החלוץ בן ה-33 עשוי להמריא לאנגליה ביממה הקרובה כדי לסכם על מעברו. קשר ליון על הכוונת של ארסנל וגם הבלאנקוס בתמונה. באיירן פנו רשמית לבלוז בניסיון לצרף את קאלום הדסון אודוי

(גודל טקסט)

שמועות

* מנצ'סטר יונייטד מתקרבת לצירופו של אדינסון קבאני, כך נכתב ב"דיילי מייל" הבריטי. החלוץ בן ה-33 שיכול להצטרף בהעברה חופשית, החל במשא ומתן עם השדים האדומים ועשוי להמריא לאנגליה ביממה הקרובה כדי לחתום רשמית. החלוץ היה מבוקש באתלטיקו מדריד, בנפיקה ואינטר מיאמי אך דרישותיו הגבוהות (210 אלף ליש"ט לשבוע וחוזה לשנתיים) מנעו את מעברו. אולה גונאר סולשיאר לוחץ לחזק את חוד ההתקפה של הקבוצה והאיש שכבש 200 שערים ב-301 הופעות בפריס סן ז'רמן עשוי לנחות באולד טראפורד.

* ליון הודיעה שהדד ליין למכירת חוסם אוואר הוא יום שישי, משמע אתמול, אבל ב"לאקיפ" נטען שהצעה בגובה 50 מיליון יורו ביומיים הקרובים תוביל לשחרורו. ארסנל עוד מנסה לגייס את הכסף, גם ריאל מדריד מוזכרת כמי שעשויות לצרף את הקשר. המנהל המקצועי של פריז סן ז'רמן, לאונרדו, הבהיר כי הקבוצה לא מתכוונת להגיש הצעה.

* המגן הפורטוגלי דיוגו דאלוט על סף מעבר למילאן. הוא יושאל ממנצ'סטר יונייטד, שעוד מנסה להנחית את המגן של פורטו, הברזילאי אלכס טלס.

חוסם אוואר
חוסם אוואר | Johnny Fidelin/Icon Sport via Getty Images

* לוקאס טוריירה יעבור לאתלטיקו מדריד בהשאלה מארסנל, לקולצ'ונרוס תהיה אופציה לרכוש אותו תמורת 20 מיליון יורו. עם זאת, תומאס פארטיי לא צפוי לעזוב.

* ברצלונה מנסה להשתחרר מהבלמים סמואל אומטיטי וז'אן-קלייר טודיבו, בניסיון לגייס כסף לרכישת אריק גרסיה ממנצ'סטר סיטי. אומטיטי לא מחזיק בהצעות משמעותיות, בעוד טודיבו על פי הדיווחים עשוי להצטרף לפולהאם שהציעה כ-18 מיליון יורו.

* באיירן מינכן פנתה רשמית לצ'לסי בבקשה לשאול לעונה הקרובה את קאלום הדסון אודוי, כמעט שנתיים אחרי שניסתה לצרפו וראתה את הכוכב הצעיר מאריך חוזה בבלוז. בניגוד לעבר, אז לולא פציעה קשה ככל הנראה היה עובר לגרמניה, שחקן הכנף בן ה-19 ישמח להישאר בצ'לסי ויכבד את החלטת המועדון שבעבר נלחם על שירותיו.

קאלום הדסון אודוי
קאלום הדסון אודוי | Darren Walsh/Chelsea FC via Getty Images

* קשר רומא, דייגו פרוטי, אמור ביממה הקרובה לחתום בפנרבחצ'ה.

* הרכש האחרון של קרלו אנצ'לוטי הקיץ: הכחולים מליברפול לא עוצרים וצפויים ביממה הקרובה להודיע על החתמת הבלם בן גודפרי, שיירכש מנוריץ' תמורת כמעט 30 מיליון יורו. אברטון כבר צירפה הקיץ את חאמס רודריגס, אלאן ועבדולייה דוקורה.

* לא רק הדסון אודוי: לפי "אס", באיירן מינכן סיכמה על רכישת קשר אספניול ונבחרת ספרד הצעירה, מארק רוקה תמורת 15 מיליון יורו. הוא יחתום לארבע שנים.

מארק רוקה
מארק רוקה | Pedro Salado/Quality Sport Images/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי