גרסיה לוחץ על מנצ'סטר סיטי לשחררו לברצלונה: "נשמח לצרפו"

פפ גווארדיולה הודה שהבלם מבקש לעזוב שנה לפני תום חוזהו, אך הקטלונים הציעו כ-10 מיליון יורו ואילו האנגלים דורשים סכום כמעט כפול: "ההגנה היא החלק החלש אצלנו", אמר המנהל הטכני רמון פלאנס

(גודל טקסט)

יומיים לסגירת חלון ההעברות, סוגיית אריק גרסיה עדיין מרחפת באוויר. לקראת המשחק של מנצ'סטר סיטי הערב נגד לידס (שבת, 19:20 בספורט1), המנג'ר פפ גווארדיולה הודה כי הבלם עדיין לוחץ לקבל את השחרור לברצלונה.

גרסיה בן ה-19, שהגיע למנצ'סטר סיטי ב-2018 מברצלונה, אמנם זוכה לקרדיט רב מגווארדיולה ולא מן הנמנע שהיה הופך העונה לשחקן הרכב קבוע, אבל הוא מבחינתו דורש לעזוב ואילו הסיטיזנס הודיעו כי מבחינתם הוא יישאר ויעזוב ללא תמורה בקיץ 2021, בשל חוזהו שיגיע לסיומו. למרות זאת, ברצלונה לא מתייאשת וביממה הקרובה תעשה ניסיון אחרון להעבירו בחזרה לשורותיה.

"אני יודע שהוא רוצה לעזוב ואני יודע שברצלונה רוצה אותו, אבל אין סיכום בין המועדונים נכון לרגע זה", אמר פפ גווארדיולה שהשבוע צירף את רובן דיאס מבנפיקה ומוקדם יותר הקיץ רכש גם את ניית'ן אקה מבורנמות', שני בלמים שיחד עלו כ-100 מיליון יורו.

אריק גרסיה
אריק גרסיה | Matt McNulty – Manchester City/Manchester City FC via Getty Images

לפי "מונדו דפורטיבו", הבוקר (שבת) נודע כי ברצלונה שיפרה את הצעתה על גרסיה לכדי 10 מיליון יורו, אולם סיטי דורשת מחיר כמעט כפול כדי לשחררו – כ-18 מיליון יורו, אולם ההערכה היא שבמצב הקיים גם 15 מיליון יורו יובילו למכירתו. אם הצדדים לא יגיעו לסיכום עד יום שני בלילה, הבלם צפוי לעבור לברצלונה בחינם בשנה הבאה.

המנהל הטכני של ברצלונה, רמון פלאנס שהצליח להנחית את סרג'ייניו דסט מאייאקס, נשאל על צירוף אפשרי של גרסיה או של ממפיס דפאי ואמר: "תמיד אפשר לחזק את הסגל. אנחנו עובדים על בסיס יומי ונמצאים בקשר עם המאמן בנושא. יש לנו התקפה עשירה ומגוונת, אבל בעקבות פציעת אומטיטי ההגנה היא חלק חלש יותר אצלנו. זה מאוד יעזור לנו אם נצליח להתחזק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי