כבוד לאגדה: בניון, מסי וניימאר נפרדו ממסצ'ראנו

חבייר מסצ'ראנו , יוסי בניון | Petrut Calinescu/Getty Images

הקשר האגדי הודיע על פרישה מפתיעה בגיל 36, חבריו לקבוצה נפרדו. בניון: "היה לי העונג לשחק איתך ולקבל חבר כמוך". מסי: "מתגעגעים אלייך מהיום שעזבת". ניימאר: "תודה לך!"

(גודל טקסט)

עולם הכדורגל לא נשאר אדיש להודעת הפרישה של חבייר מסצ'ראנו הלילה (בין ראשון לשני). הקשר האחורי האגדי שכיכב במדי ליברפול וברצלונה במשך 11 שנים וזכה כמעט בכל תואר אפשרי, שיחק במשך 90 דקות בהפסד 1:0 של קבוצתו, אסטודיאנטס לארחנטינוס ג'וניור, ובמסיבת העיתונאים לאחר המשחק הודיע על ההחלטה לתלות את הנעליים: "הגיע הזמן לסיים את הקריירה בגלל כל מיני דברים שקרו לי בחודשים האחרונים, ואחרי שחשבתי על זה במשך הרבה זמן – הדבר הנכון ביותר לעשות הוא לסיים". אמר בערב הפרידה מבלי לגנוב את ההצגה, כהרגלו.

אך הבוקר, הארגנטינאי בן ה-36, שמחזיק כרגע בשיא ההופעות של כל הזמנים באלבילסטה, זכה למחמאות מכל עבר ולכבוד ענק מחבריו הקודמים לקבוצה, ביניהם מסי, ניימאר, וגם מיודענו, יוסי בניון, ששיתף איתו פעולה בין השנים 2007-2010 באנפילד. בניון רשם בפוסט פרידה באינסטגרם: "הייתה לך קריירה ארוכה ומדהימה, הגעת להישגים ולמקומות הגדולים ביותר. הייתה לי הזכות והעונג לשחק איתך ולקבל חבר כמוך, מאחל לך הצלחה בכל דרך אשר תבחר".

גם חברו של מסצ'ראנו לנבחרת ובברצלונה בעבר, 'הפרעוש', ליאו מסי, פרסם פוסט הבוקר באינסטגרם ונפרד ממנו ומפרננדו גאגו, שפרש לפני חמישה ימים: "עוזבים את הכדורגל שני אנשים שנהניתי וחייתי איתם במשך הרבה זמן, ואני רוצה לנצל את ההזדמנות ולהיפרד מהם. אני מקווה שהכל ילך לכם נהדר. מאז שנפגשנו לפני 17 שנה, היה לי תענוג לחלוק אתכם את חדר ההלבשה בנבחרת ולהתחרות בכם כפי שאתם יודעים. אני מקווה שתמשיכו להגשים את החלומות שלכם. ובאשר למסצ'ה.. אחרי כל כך הרבה שנים ביחד, לראות אחד את השני כל יום ולחלוק כל כך הרבה.. עברנו יחד הרבה רגעים מאושרים וקשים על המגרש, בארגנטינה ובברצלונה, ואנחנו מתגעגעים אלייך מהיום שעזבת. מאחל לך ולמשפחה שלך הרבה הצלחה תמיד"

גם חברו הברזילאי של מסצ'ראנו לברצלונה, ניימאר, פרסם פוסט הבוקר ורשם: "מסצ'ה.. ברכות על כל מה שעשית לכדורגל. אתה פנומן כשחקן ואדם. היה העונג לחלוק איתך רגעים נהדרים. שמור על עצמך ובהצלחה בכל מה שיבוא. תודה לך!"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי