בבואנוס איירס אורגן אירוע פרידה מדייגו: "ירד מהשמיים ל-60 שנה"

דייגו מראדונה | Bob Thomas Sports Photography via Getty Images

אוהדים ייפגשו באחד האתרים המוכרים בעיר הבירה הארגנטינית: "נאחל לו חזרה טובה למקום אליו הוא שייך". בוקה ג'וניורס ביטלה את משחקה בגביע ליברטדורס

(גודל טקסט)

בארגנטינה מתקשים לעכל את הבשורה על לכתו של אחד הסמלים הגדולים במדינה. דייגו ארמנדו מראדונה הלך לעולמו בגיל 60 ובמולדתו, שבה הפך כבר לפני עשורים לאגדה ונחשב במידה מסוימת לשליחו של אלוהים עלי אדמות, העם מנסה להכיל את הכאב העצום.

פחות משעתיים לאחר שפורסמו החדשות החלה התארגנות אוהדים, שקבעו להיפגש בשעות הערב של ארגנטינה על מנת להיפרד מאגדת הכדורגל ולהודות לו על אינספור רגעי האושר שסיפק, על המהלכים המדהימים, השערים, האמירות הזכורות ועוד. המפגש יתקיים באובליסק של בואנוס איירס, אחד המקומות הכי סמליים בעיר שמשמש במקרים רבים לחגיגות ספורטיביות ואחרות.

"היום העם המראדוניאני יתכנס באובליסק, בשביל להודות לו על כך שירד אלינו מהשמיים ונשאר 60 שנה, ובשביל לאחל לו חזרה טובה למקום אליו הוא שייך", נכתב בהודעה שהופצה ברשתות החברתיות.

זוכרים את דייגו

ליאו מסי ספד למראדונה: "דייגו הוא נצחי"
צפו בשער היחיד של דייגו מראדונה נגד נבחרת ישראל
אלוהי הכדורגל: מראדונה היה הכוכב הראשון שראינו. רון עמיקם נפרד
הרגע ששינה את ההיסטוריה: צפו ב"יד האלוהים" של מראדונה

בנוסף, בוקה ג'וניורס, הקבוצה הכי מזוהה עם מראדונה בכדורגל הארגנטיני, ביקשה מההתאחדות הדרום אמריקאית לדחות את משחקה נגד אינטר הברזילאית במסגרת גביע ליברטדורס. ב-CONMEBOL נענו לבקשה ויקבעו מועד חדש למשחק שתוכנן להלילה, מתוך התחשבות במועקה הרבה במחנה הכחול-זהוב. כידוע, בבוקה משחק קרלוס טבס, לו קשר אדוק עם מראדונה, כאשר המאמן מיגל אנחל רוסו שיחק עם מספר 10 בנבחרת.

מראדונה במדי בוקה ג'וניורס | Bob Thomas Sports Photography via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי