עדיין חשוד: קווינסי פרומס שוחרר ממעצר וחזר לאימוני אייאקס

חלוץ נבחרת הולנד, שבתחילת השבוע נעצר במפתיע בחשד למעורבות באירוע קשה בו נדקר בן משפחתו, שב לפעילות. עורך דינו טען: "הוא לא היה שם בזמן האירוע ומשתף פעולה עם החקירה"

קבוצות: אייאקס
(גודל טקסט)

ביום ראשון חשפה התקשורת ההולנדית כי שחקן ההתקפה של אייאקס ונבחרת הולנד, קווינסי פרומס בן ה-28, נעצר בחשד למעורבות באירוע דקירה בחודש יולי האחרון – כשהפצוע בן משפחתו. המשטרה המקומית אישרה את מעצרו של פרומס וטענה כי הוא צפוי להישאר במעצר שלושה ימים נוספים, ואכן אתמול הוא שוחרר.

הבוקר (חמישי) גם אייאקס הודיעה כי פרומס שב לאימונים כרגיל, אולם הוא עדיין חשוד במעשה. עם פרסום הידיעה בתחילת השבוע, נטען בפרסומים השונים כי פרומס חשוד בדקירת קרוב המשפחה במהלך אירוע משפחתי ביולי, כשנוכחים במקום סיפרו לתקשורת כי הם אלו הפרידו בין השניים ובכך הצילו את חייו של הנדקר.

עוד לפי אנשי אייאקס, פרומס שוחח עם המאמן אריק טן האח וכן עם בכירי המועדון ושחקני העבר מארק אוברמארס ואדווין ואן דר סר, שמודעים לכך שהשחקן עדיין חשוד במעשה. עורך דינו של פרומס טען אתמול: "פרומס לא נכח במקום בזמן אירוע הדקירה. הוא משתף פעולה באופן מלא עם החקירה". גם אייאקס מסרה בתחילת השבוע לתקשורת המקומית כי "חשוד במעשה הוא לא בהכרח אשם. מוקדם מדי כדי שנתייחס לכך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי