פוצ'טינו רוצה את לוריס בפ.ס.ז', חלוץ ליברפול בדרך לאינטר

הוגו לוריס | LINDSEY PARNABY/POOL/AFP via Getty Images

המאמן הצפוי הבא של אלופת צרפת רוצה את השוער ששיחק תחתיו בטוטנהאם ואת עלי. הנראזורי מעוניינים באוריגי, שחקן צ'לסי מתקרב לאתלטיקו בעסקת השאלה, יונייטד מחפשת חיזוק להגנה וכישרון צעיר בדרך ליובנטוס

(גודל טקסט)

שנת 2020, שהייתה לא פשוטה עבור כולנו, תיגמר בקרוב מאוד ושנה חדשה נמצאת בפתח. איתה, כולנו מחכים גם לעולם של אחרי נגיף הקורונה וגם לחלון ההעברות של אמצע העונה, אשר ייפתח ביום שישי הקרוב. שחרורו של דייגו קוסטה אתמול (שלישי) מאתלטיקו מדריד נתן את האות לכך שדברים ברחבי אירופה כבר מתחילים לזוז, וספורט1 עושה לכם סדר בכל השמועות מרחבי היבשת.

רשמי

* ויאריאל חיזקה את חוליית הקישור שלה לאחר שהשלימה את צירופו של אטיין קאפו בן ה-32. הצרפתי עזב את ווטפורד מליגת המשנה באנגליה וחתם לשנתיים וחצי בצוללת הצהובה.

שמועות

* ארסנל מחפשת קשר התקפי. איסקו מריאל מדריד וריקי פוץ' מברצלונה מועמדים ואחד מהם עשוי להצטרף בעסקת השאלה עד לסיום העונה, גם ז'ואן ז'ורדן מסביליה בתמונה. שמו של דייגו קוסטה אף הוא נקשר לתותחנים. (ראו ידיעה נפרדת)

* מנצ'סטר יונייטד ניסתה להחתים בלם בקיץ האחרון ולא הצליחה, אך זו תהיה המטרה הראשונה שלה בחודש ינואר ועל פי הדיווחים באנגליה, בן ווייט מברייטון נמצא בראש רשימת הרכש. השחקן בן ה-23 הפך לאחד משחקני ההגנה האנגלים הבולטים בגילו ובקיץ האחרון שלל דיווחים קישרו אותו לליברפול וקבוצות נוספות. שחקן נוסף שהשדים האדומים מתעניינים בו הוא המגן הימני בן ה-20 מקס ארונס, שחקנה של נוריץ', אשר ניהל בקיץ משא ומתן עם ברצלונה.

בן ווייט | Malcolm Couzens/Getty Images

* על פי "יורוספורט" – מאוריסיו פוצ'טינו קרוב מאוד להתמנות לתפקיד מאמן פריז סן ז'רמן אחרי פיטוריו של תומאס טוכל, והארגנטינאי רוצה לצרף לאלופת צרפת שני שחקנים ששיחקו תחתיו בטוטנהאם – דלה עלי והשוער הוגו לוריס.

* אסטון וילה היא ללא ספק אחת מהמרעננות הגדולות של הפרמיירליג העונה ולעיתים מציתה את הדמיון. באיטליה מדווחים שהקבוצה של דין סמית' מעוניינת לחזק את מרכז השדה ורוצה לצרף את קשרה האורוגוואי של אינטר, מתיאס וסינו.

* דיבוק אוריגי כמעט לא מקבל דקות העונה בליברפול ועשוי לעזוב בינואר. מי שמתעניינת בחלוץ הבלגי בן ה-25 היא אינטר, שמחפשת גיבוי לרומלו לוקאקו ולאוטרו מרטינס.

דיבוק אוריגי | Andrew Powell/Liverpool FC via Getty Images

* מרכוס אלונסו קרוב למעבר לאתלטיקו מדריד בהשאלה, כך מדווח ה"אינדפנדנט". מגנה השמאלי של צ'לסי ערך העונה שלוש הופעות בלבד בליגה ונדחק לקצה הספסל בעקבות הגעתו של בן צ'ילוול, והקולצ'ונרוס עשויים להיות היעד הבא שלו.

* יובנטוס עשויה לצרף את קשרה האחורי הצעיר והמבטיח של גנואה, ניקולו רובלה. השחקן בן ה-19, אשר משתייך לסגל הנבחרת הצעירה של איטליה, מסיים את חוזהו בסיום העונה ולא מתכוון להאריך אותו בעקבות העניין מקבוצות גדולות יותר, וקבוצתו מעדיפה להרוויח עליו ולמכור אותו בחלון ההעברות הקרוב.

ניקולו רובלה | Marco Canoniero/LightRocket via Getty Images

* בלייפציג מודעים להתעניינות של קבוצות גדולות במרסל סביצר. "הוא התקדם מאוד, מובן מאליו שמועדונים רבים שמים לב אליו", אמר המנהל הספורטיבי מרקוס קרוש ל"בילד" והוסיף: "ניפגש באביב ונרצה להאריך את חוזהו". השווי שלו מוערך ב-50 מיליון יורו וטוטנהאם של ז'וזה מוריניו היא אחת המתעניינות.

* אנחל טורס, נשיא חטאפה, הבהיר כי טאקפוסה קובו, הקשר היפני הצעיר שיעזוב את ויאריאל, מעוניין להצטרף: "הוא רוצה להגיע לקבוצה שלנו אבל לא נשתגע בחורף". גם קרלס אלנייה מברצלונה מועמד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי