איסקו או ריקי פוץ': ארסנל מחפשת קשר יצירתי ושוב אופטימית

איסקו | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

קשרי ריאל מדריד וברצלונה מועמדים לתותחנים, אחד מהם עשוי להגיע בהשאלה עד לסיום העונה. גם דייגו קוסטה מועמד. ארטטה אחרי ה-0:1 על ברייטון והניצחון השני ברציפות: "התרופה הכי טובה היא ניצחונות"

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

הכדורגל הוא גלגל, והימים האחרונים עבור ארסנל היו דוגמה אדירה לכך. בשלושה ימים כל המצב הרוח במועדון השתנה ושוב יש אופטימיות אצל התותחנים. בשבת האחרונה הקבוצה רשמה 1:3 גדול על צ'לסי בדרבי, קטעה רצף שלילי במיוחד של שבעה משחקים רצופים ללא ניצחון והתרחקו מהקו האדום. אתמול (שלישי) ארסנל חיברה ניצחון שני ברציפות בפעם השנייה העונה, כאשר גברה 0:1 על ברייטון ועלתה למקום ה-13.

צפו בתקציר: 0:1 לארסנל על ברייטון

צריך להכריז בקול ברור – זה היה משחק חלש יחסית של התותחנים ואין להם יותר מדי מה לקחת ממנו, אבל שני הניצחונות הרצופים, ובעיקר הקודם והמרשים על צ'לסי – עשויים לשנות את העונה של הקבוצה, שהייתה נראית בכיוון רע מאוד עד לפני כמה ימים בלבד, ואפילו היה חשש אמיתי מהיגררות לקרבות תחתית.

מה שצריך להדאיג אולי את ארסנל היא פציעתו של בוקאיו סאקה. שחקן הבית הצעיר שוב היה הבולט בקבוצה, זכה בתואר איש המשחק אחרי שבישל לאלכסנדר לקאזט את שער הניצחון בדקה ה-66, אך נאלץ להתחלף בדקה ה-81 כשהוא יורד צולע מהמגרש. ככל הנראה לא מדובר במשהו רציני, והמאמן מיקל ארטטה אמר בסיום: "אני מקווה שהוא יהיה בסדר".

"התרופה הכי טובה היא ניצחונות. זה עולם אחר וסיפור אחר", המשיך ארטטה, שסופג ביקורות ענק בשבועות האחרונים. "התמונה נראית הרבה יותר טוב עכשיו. צריך תוצאות טובות כדי להעלות את הביטחון. עכשיו, אחרי שני ניצחונות, כולם במצב רוח טוב יותר. הצלחנו לעבור את התקופה הרעה תוך שמירה על רוח הצוות והלכידות שלנו. עברנו תקופה מתסכלת ואני מקווה שנוכל להמשיך לרוץ בכיוון חיובי".

בוקאיו סאקה | Stuart MacFarlane/Arsenal FC via Getty Images

כידוע לכולם, ארסנל רוצה לצרף קשר התקפי יצירתי בחלון ההעברות של חודש ינואר. את התפקיד הזה אולי יכל למלא מסוט אוזיל, אבל הוא לא נספר ולא נלקח בחשבון על ידי ארטטה, ובמועדון היו שמחים לראות אותו עוזב שכן הוא מחזיק בחוזה עתק. השם החם ביותר אצל התותחנים הוא איסקו, קשר ריאל מדריד, אותו הקבוצה תשמח לצרף בעסקת השאלה.

ישנם דיווחים בספרד שמספרים ששחקן הבלאנקוס (שלא מקבל יותר מדי קרדיט העונה) מעדיף להצטרף לסביליה ולא לארסנל. ארטטה נשאל על איסקו בסיום המשחק אמש וסירב להתייחס: "אני לא יכול לדבר על שחקן ספציפי. בכל מקרה, שני הניצחונות האחרונים כמובן לא ישנו את הגישה שלנו לקראת חלון ההעברות".

מלבד איסקו, ישנן שתי אופציות נוספות. ב"ספורט" הספרדי דווח כי ארטטה ביקש לצרף את ריקי פוץ' מברצלונה בהשאלה, כשהקטלונים מעוניינים להשאילו, וגם מילאן נמצאת בתמונה. שחקן נוסף שמועמד הוא ז'ואן ז'ורדן מסביליה, אותו האנדלוסים צפויים להסכים למכור תמורת כ-35 מיליון יורו – מה שמקטין את סיכויי העסקה.

ולא רק קשרים מעניינים את ארטטה. באנגליה מדווחים שבארסנל שמים עין גם על דייגו קוסטה, שאתמול קיבל שחרור מאתלטיקו מדריד והפך לשחקן חופשי. הקולצ'ונרוס לא מוכנים להעבירו לקבוצה מספרד, והתותחנים מהווים אופציה רצינית לחלוץ בן ה-32.

ריקי פוץ' | David Ramos/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי