אוואנס ברח למנצ'סטר יונייטד, ברצלונה תצרף את גרסיה?

אריק גרסיה | Matt McNulty - Manchester City/Manchester City FC via Getty Images

למרות שמועות על חזרה אפשרית לשדים האדומים, הבלם בן ה-32 האריך את חוזהו בלסטר עד 2023. לפי פבריציו רומאנו, הספרדי סגר את תנאיו בבארסה ויחזור למועדון בקיץ. ניינגולאן חזר לקליארי, סיטי במירוץ אחרי אלאבה

(גודל טקסט)

חלון ההעברות באירופה ייפתח מחר (שישי) עם תחילת של שנת 2021 וכמיטב המסורת הקבוצות רוצות לעשות מקצה תיקונים. כמובן שבשנת הקורונה המצב מסובך יותר מצדן.

רשמי (31.12)

* ראג'ה ניינגולאן, הקשר הבלגי בן ה-32, קיבל את מבוקשו וחזר לקליארי אליה הושאל בעונה שעברה. גם הפעם מדובר בהשאלה, עד לסיום 2020/21. הבלגי חזר השנה לאינטר אך לא נספר על ידי המאמן אנטוניו קונטה ורשם הופעה אחת בלבד.

* במהלך החודשים האחרונים פורסם מספר פעמים כי ג'וני אוואנס עשוי לשוב למנצ'סטר יונייטד, אך היום לסטר שמה סוף לשמועות והודיע כי הבלם בן ה-32 חתם עד 2023 בשורות השועלים.

* סיאד קולאשינץ יהיה המושיע של שאלקה? הבלם ששיחק רק 90 דקות בליגה עזב בהשאלה לקבוצה הגרמנית בתקווה לעזור לה לשרוד בבונדסליגה. הבלם, כזכור, עזב את שאלקה ב-2017 והצטרף לתותחנים.

שמועות

* דויד אלאבה, שחקנה הנפלא של באיירן מינכן שיכול לשחק במספר עמדות, מסיים את חוזהו בתום העונה והפך לאחד המלפפונים החמים באירופה. לפי "'Sport Witness", מנצ'סטר סיטי מצטרפת למאבק אחריו. גם ריאל מדריד בעקבותיו.

* האם ברצלונה תחזיר את אריק גרסיה? לפי העיתונאי פבריציו רומאנו, הקטלונים סיכמו עם הבלם על העברתו בתום העונה הנוכחית, כאשר בקיץ הוא יהפוך לשחקן חופשי. לפי הדיווח, בארסה תנסה להנחית את הספרדי כבר בינואר, אך היא תאלץ לנהל מו"מ עם מנצ'סטר סיטי.

* לפי "ESPN" מסתמן קרב גדול בלונדון בין ארסנל וטוטנהאם על שירותיו של מרסל סביצר (27), קשרה של לייפציג שסיפק העונה שלושה שערים ושלושה בישולים בכל המסגרות.

* אתלטיקו מדריד מחפשת חלוץ לאור שחרורו של דייגו קוסטה ואחד השמות שעלו בתקשורת האיטלקית הוא זה של רודריגו מורנו, חלוצה הספרדי של לידס. נכתב כי דייגו סימאונה יעדיף חלוץ שמכיר כבר את הליגה הספרדית ורודריגו העביר שנים רבות בוולנסיה.

* לפי "גאזטה דלה ספורט" לידס של מרסלו ביילסה רוצה לצרף את יוליאן דראקסלר, קשר הכנף של פריז סן ז'רמן. לרוע מזלו הקשר הגרמני סבל מפציעה שגרמה לו להיעדר כחודשיים מהמגרשים וגם העונה הזו מיעט לשחק.

* סמי חדירה נפרד מיובנטוס. לפי "גאזטה דלה ספורט", הקשר הגרמני נמצא באנגליה באישור המועדון כדי למצוא קבוצה חדשה. אברטון נראית כיעד סביר למדי לאור ההיכרות עם קרלו אנצ'לוטי כשאימן את ריאל מדריד. הקשר בן ה-33 לא שיחק העונה ולו פעם אחת.

* רומא מחפשת לשחרר את קרלס פרס, קשר הכנף, שהגיע בקיץ אך לא השתלב מספיק טוב ולראיה קיבל 540 דקות בלבד בהן כבש שער בודד. הוא לא פתח בליגה באף משחק העונה. ספרד נראית אופציה ריאלית עבורו.

סמי חדירה, רומלו לוקאקו
סמי חדירה, רומלו לוקאקו | Emilio Andreoli/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי