אריקסן עשוי לחזור לאייאקס, ליברפול בעקבות בלם

כריסטיאן אריקסן | Mattia Ozbot/Soccrates/Getty Images

הקשר הדני שממעט לשחק באינטר קיבל הצעה גם מהפרמיירליג ומתלבט. לאור המצוקה בהגנה, קלופ שוקל לצרף את דמירל, כך נטען באנגליה. אתלטיקו בעקבות חלוץ בכיר מספרד. וגם: דורטמונד הציבה תג מחיר לארסנל

(גודל טקסט)

שמועות:

* לפי דיווחים בספרד, סרחיו ראמוס סירב להצעתה של ריאל מדריד לחדש את חוזהו והוא מעוניין להצטרף לפריז סן ז'רמן בהעברה חופשית בתום העונה – לחצו כאן לידיעה.

* אתלטיקו מדריד אמנם צועדת בגאון בפסגת הטבלה אך למרות זאת בקבוצה רוצים להתחזק בינואר לאור עזיבתו של דייגו קוסטה. שם חדש שעלה על הפרק הוא וויליאן ז'וזה, החלוץ הברזילאי של ריאל סוסיאדד שמכיר היטב את הליגה הספרדית והפך בשנה האחרונה לשחקן ספסל. לפי "אס", סוכנו של החלוץ בן ה-29 כבר שוחח עם הקולצ'ונרוס והוא עשוי לחתום לארבע וחצי שנים. התוכנית לצרף את ארקדיוש מיליק מנאפולי לא התקדמה ולכן במועדון מחפשים אלטרנטיבות.

* לפי "סקיי ספורט איטליה", כריסטיאן אריקסן מבוקש על ידי אייאקס ו-וולבס. בדיווח נטען כי אינטר לא קיבלה אף הצעה על הקשר שהתקשה להשתלב בסן סירו אך סוכנו כבר מנהלים שיחות עם מועדונים אחרים. "נפתחה דלת לחזרתו לאמסטרדם", נכתב בנוסף. אריקסן כבר בילה ארבע עונות באייאקס בין 2009 עד 2013 בהן זכה עם הקבוצה בשלוש אליפויות ברציפות וכן בגביע ובסופר קאפ המקומי.

* בווסטהאם  החליטו שלא לנסות להחזיר את מרקו ארנאוטוביץ', כך לפי "דיילי מייל". האוסטרי כבש 17 שערים ב-29 משחקים בליגה הסינית והפטישים זקוקים לחיזוק אלא שהחלוץ שכבש 22 שערי ליגה בפרמיירליג בשתניים עבורם – מוגדר כיקר מדי על ידי המועדון.

* בספרד דווח כי מאוריסיו פוצ'טינו ביקש מראשי פריז סן ז'רמן להפוך את השאלתו של מויזה קן לרכישה. אברטון אמורה לקבל עבורו 35 מיליון יורו וכך תוכל להחזיר את ההשקעה עבור האיטלקי ששקע בגודיסון פארק. נטען כי הארגנטינאי מרוצה מאוד מהחלוץ שכבש העונה כבר 11 שערים בכל המסגרות ושיתוף הפעולה שלו עם קיליאן אמבפה וניימאר הוא מצוין.

* לאור מכת הפציעות בחלק האחורי, ליברפול נואשת לחיזוק בהגנה ולפי הדיווח בבריטניה ("מירור"), הצטרפה למירוץ אחרי מריח דמירל שיעזוב את יובנטוס שכן הבלם בן ה-22 ממעט לשחק. בינתיים דווח כי האיטלקים דורשים עבורו 45 מיליון יורו ואלופת אנגליה תנסה לשכנע אותה להפחית במחיר.

מויזה קן | Pool / Pool

* בורוסיה דורטמונד הציבה תג מחיר לארסנל בנוגע ליוליאן ברנדט, כך לפי "פוטבול לונדון" – 25 מיליון יורו. הקשר בן ה-24 מבוקש על ידי מיקל ארטטה שרוצה להעיר את החלק הקדמי שלו. הספקולציות התעוררו לאחר שהקשר לא שותף במהלך הניצחון 0:2 על וולפסבורג כשקודם לכן שיחק בכל 13 מחזורי הבונדסליגה שקדמו לו.

* באיירן מינכן מתכננת ליום שאחרי דויד אלאבה. המגן הצעיר עומר ריצ'ארדס (22), שחקנה של רדינג מליגת המשנה – הוא המועמד הבכיר להצטרף. המגן רשם כבר 21 הופעות בכל המסגרות ועתיד להגיע בקיץ בהעברה חופשית. הדיווח פורסם ב"טלגרף" הבריטי.

* הרשימה השחורה של אולה גונאר סולשיאר: לפי "דיילי מייל", הנורבגי רוצה להיפטר כבר בחלון ההעברות הנוכחי מהשוער השני סרחיו רומרו וכן מברנדון וויליאמס הם חלק מחבורה בת שישה שחקנים 'שוליים' שלא בתוכניות.

יוליאן ברנדט | Oliver Hardt/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי