ראמוס דחה את הצעתה של ריאל: "אשחק עם מסי בפ.ס.ז'"

סרחיו ראמוס | Denis Doyle/Getty Images

בספרד דווח כי הקפטן נפגש לשיחה ארוכה בת שעתיים וחצי עם הנשיא פרס וסירב לחוזה לשנה עם אופציה לעוד עונה בתמורה לקיצוץ ב-10% משכרו: "אקשיב לפניות אחרות". גם לוקאס ואסקס העביר תשובה שלילית

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

נראה שסאגת עתידו של סרחיו ראמוס תטלטל את ריאל מדריד חודשים ארוכים. הקפטן בן ה-34, מהגורמים העיקריים לזכייתה של ריאל באליפות האחרונה ואחד השחקנים הגדולים בתולדות המועדון, יכול לנהל משא ומתן עם כל קבוצה שתחפוץ בשירותיו. כזכור, ביום ראשון אחיו וסוכנו, רנה, עקץ את המועדון על כך שטרם נחתם חוזה חדש בין הצדדים. לפחות לפי מה שדווח הלילה (שני) בספרד – הבלם יעזוב.

המאמן זינדין זידאן הבהיר לפני המשחק נגד סלטה ויגו עד כמה הוא רוצה שהעניין עם השחקנים שמסיימים את חוזיהם בקיץ ייפתר "בהקדם האפשרי". השלושה נמצאים במצב שונה. לוקה מודריץ' הסכים להאריך את חוזהו בשנה בתמורה לקיצוץ בשכר, לוקאס ואסקס סירב להצעה הראשונה של הקבוצה כפי שדווח אתמול ב"מארקה", והקפטן גם על רגל וחצי בחוץ.

לאחרונה דווח ב"אס" כי ראמוס קיבל הצעה להמשיך לעונה נוספת עם אופציה לעוד שנה, בתמורה לקיצוץ של 10% בשכרו (לאור מקרי הקורונה). שכרו של ראמוס הוא 15 מיליון יורו על פי ההערכות. בסביבתו של ראמוס טרם השיבו להצעה.

ראמוס ופרס. פיצוץ? | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

הלילה דווח ב"אל צירינג'יטו" כי הבלם נפגש עם נשיא המועדון פלורנטינו פרס בחדר במלון לשיחה ארוכה בת שעתיים וחצי לפני המשחק נגד אלצ'ה (ברביעי). נטען כי הקפטן אמר: "אני לא אקבל את ההצעה שלך ומעתה ואילך אאזין להצעות". זה לא רק זה. ראמוס הוסיף: "מישהו מפריז סן ז'רמן אמר לי שיבנו שם קבוצה נהדרת יחד איתי ועם ליאו מסי". פרס, מצידו, משוכנע שבעת משבר כלכלי גדול בשל הקורונה, הקבוצה לא יכולה להיענות לדרישותיו והשיב לו: "אם יש לך הצעה טובה – נבין את בחירתך".

בנושא אחר, בספרד ציינו חמש שנים החל מהצטרפותו של זידאן לריאל מדריד (מונה בארבעה בינואר 2016). "השמחה עם זידאן לא עוצרת", נכתב בכתבה מפרגנת ב"אס". הצרפתי זכה ב-11 תארים כולל שלוש זכיות ברציפות בליגת האלופות. בעוד תשעה ימים הוא ינסה להוליך את ריאל לתואר נוסף כאשר האלופה תפגוש את אתלטיק בילבאו לחצי גמר הסופרקופה הספרדי. שלושה ימים לאחר מכן, אם ינצחו, יפגשו הבלאנקוס את ברצלונה או ריאל סוסיאדד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי