דיווח ביוון: נשיא פאוק תקף את מאמנו ונפגש עם איביץ'

איוואן סאווידיס לא היה מרוצה מההפסד לאטרומיטוס והודיע לפבלו גרסיה כי הוא מצפה ממנו לתוצאות טובות יותר בהקדם. בד בבד שוחח עם אקס מכבי תל אביב, שעשוי לשוב למועדון אחרי שפוטר מווטפורד

(גודל טקסט)

האם ולדימיר איביץ' בדרך חזרה לפאוק? ביוון מדווחים כי נשיא המועדון איוואן סאווידיס השתולל מזעם לאחר ההפסד 3:2 לאטרומיטוס, ותקף באופן את המאמן פבלו גרסיה בנוכחות השחקנים וזמן קצר לאחר מכן, ערך פגישה עם אקס מכבי תל אביב.

גרסיה שפתח את העונה בקבוצת הנוער של פאוק, נקרא לדגל בסוף חודש אוקטובר כאשר החליף את אבל פריירה ובסך הכל רושם עד כה תוצאות לא רעות, חרף ההדחה משלב הבתים של הליגה האירופית. עם זאת בתקופה האחרונה השחורים ולבנים רשמו ניצחון אחד בלבד בחמשת המשחקים האחרונים ועבור סאווידיס הגיעו מים עד נפש, לכן הודיע למאמנו הנוכחי כי כל עוד הקבוצה לא תשתפר מיידית הוא ישלם את המחיר המקצועי.

בחזרה לאיביץ' – ביוון גם נכתב כי נעשו ניסיונות להשלים את הקאמבק עוד בקיץ, אך הסרבי העדיף להמתין להצעה טובה יותר וחתם אצל ווטפורד, ממנה פוטר לפני כשלושה שבועות בעקבות סכסוך מול הכוכב טרוי דיני.

למי שלא זוכר, עוד לפני שהוביל את מכבי תל אביב לשתי אליפויות היסטוריות, איביץ' פתח את קריירת האימון שלו בפאוק. על הקווים של המועדון היווני הגיע הסרבי להישגים נאים עם העפלה לשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית וזכייה בגביע. אי לכך, המצב אליו נקלעו שני הצדדים עשויים להוביל לקאמבק בקרוב מאוד אך בשלב זה לא יצאה שום הודעה רשמית באשר למאמן הנוכחי פבלו גרסיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי