רשמית: ווטפורד פיטרה את איביץ' אחרי ארבעה חודשים בלבד

ולדימיר איביץ' | Richard Heathcote/Getty Images

פחות משעתיים אחרי הדיווח באנגליה, "הצרעות" אישרו והודיעו על סיום דרכו של מאמן מכבי ת"א לשעבר, ימים ספורים לאחר שזכה בפרס מאמן חודש נובמבר בצ'מפיונשיפ. הערכות: סכסוך עם דיני הוביל למהלך

קבוצות: ווטפורד
(גודל טקסט)

באופן מפתיע למדי, ולדימיר איביץ' סיים את דרכו כמנג'ר ווטפורד. הערב (שבת) פורסם דיווח ב'טלגרף' הבריטי, אחד מהעיתונים הבכירים בממלכה, על כך שהסרבי צפוי להיות מפוטר תוך 48 שעות. פחות משעתיים אחרי הפרסום, המועדון אישר באופן רשמי את ההחלטה להיפרד ממאמנה של מכבי תל אביב לשעבר, זאת לאחר ארבעה חודשים בלבד בתפקיד.

הסיבה למהלך הבלתי צפוי טרם התבררה, אולם על פי ההערכות ייתכן שמהלך נבע מיחסיו הרעים של איביץ' עם חלוצה של ווטפורד, טרוי דיני. הסרבי הדיח את דיני מהסגל למשחק הליגה האחרון וכשנשאל האם השחקן ימשיך בקבוצה, ענה: "לא יודע, נראה", דבר שגרם לכעס גדול במועדון.

כזכור, רק לפני מספר ימים זכה איביץ' בתואר מאמן חודש נובמבר בצ'מפיונשיפ, ובשלב זה קבוצתו מדורגת במקום החמישי, כשהיא רחוקה תשע נקודות מנוריץ' הראשונה בטבלה.

היום רשמו איביץ' ו-ווטפורד הפסד מתסכל עבורם, לאחר שנכנעו 2:0 להאדרספילד במסגרת המחזור ה-20 בליגה. מאזן "הצרעות" עומד על תשעה ניצחונות, שבע תוצאות תיקו וארבעה הפסדים במסגרת ליגת המשנה זו הפעם הראשונה בקריירה של המאמן בן ה-43 שהוא מפוטר באמצע העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי