רשמית: דמבלה חתם באתלטיקו, שחקן יונייטד עבר ללברקוזן

מוסא דמבלה
מוסא דמבלה | PHILIPPE DESMAZES/AFP via Getty Images

חלוץ ליון הצטרף בהשאלה לקולצ'ונרוס עם אופציית רכישה, פוסו מנסה נמכר לקבוצה של פטר בוס. אריק גרסיה מתקרב לברצלונה, יוביץ' בדרך לבונדסליגה

(גודל טקסט)

רשמי

* רכש גדול לאתלטיקו מדריד: הקולצ'ונרוס צירפו את מוסא דמבלה, חלוצה של ליון, בהשאלה עד תום העונה עם אופציית רכישה בסך 35 מיליון יורו.

* טימותי פוסו מנסה, המגן/קשר האחורי בן ה-23 ששיחק במנצ'סטר יונייטד ונבחרת הולנד, נמכר לבאייר לברקוזן תמורת 2 מיליון יורו.

* הקשר האחורי יוריט הנדריקס עוזב את פ.ס.וו איינדהובן ומצטרף לספרטק מוסקבה הרוסית. הנדריקס בן ה-25 גדל בפ.ס.וו ובאיינדהובן נפרדו ממנו אחרי 16 שנה במועדון.

* חבר חדש לאופיר מרציאנו בהיברניאן: האוסטרלי/סקוטי ג'קסון אירווין הצטרף לקבוצה. אירווין בן ה-27 שיחק בהאל סיטי במשך שנתיים ובחצי השנה האחרונה היה ללא קבוצה.

שמועות

* המאמצים הכבדים של ברצלונה נשאו פרי ועל פי העיתונאי פבריציו רומנו, אריק גרסיה יעזוב את מנצ'סטר סיטי ויחזור למועדון ממנו הגיע בצעירותו. כזכור, ברצלונה רודפת אחרי הבלם בן ה-20 בחצי השנה האחרונה, אלא שסיטי סירבה לשחררו על אף העובדה שחוזהו יסתיים בקיץ. כעת, כך עושה רושם, הסיטיזנס הפנימו כי גרסיה יעזוב והחליטו למכור אותו ברגע האחרון תמורת חמישה מיליון יורו בלבד, בנוסף לחמישה מיליון יורו נוספים על בסיס הישגיו בקטלוניה. ההחלטה תלויה גם בנשיא החדש שייבחר בברצלונה בהמשך החודש והוא יהיה זה שיחליט אם הבלם יצטרף מיידית או ללא תמורה בתום העונה.

בראיין ריינולדס, המגן הימני של FC דאלאס, יירכש ע"י יובנטוס תמורת 8 מיליון יורו, ויושאל באופן מיידי לבנבטו עד סוף העונה. ריינולדס בן ה-19 יעבור לבנבטו מכיוון שלא נותר מקום בסגל של הגברת הזקנה בליגה, ויזכה לדקות משחק משמעותיות בליגה האיטלקית. בסוף העונה הוא צפוי להצטרף לסגל של פירלו ולהפוך לאמריקאי השני של אלופת איטליה, אחרי ווסטון מקני.

* מנצ'סטר יונייטד ממשיכה להיות פעילה בחלון ההעברות. אחרי מכירת טימותי פוסו מאנסה ללברקוזן היום, נראה שגם ג'סי לינגארד עשוי לעזוב בקרוב. הקשר האנגלי המוכשר שהיה בעבר אחד השחקנים האהובים באולד טראפורד, נראה רע בשנתיים האחרונות ומחזיק בהצעה מניס, ע"פ כלי התקשורת בממלכה.

* אלחנדרו גומס צפוי לעזוב את אטאלנטה לאחר שהסתכסך עם המאמן ג'יאן פיירו גאספריני, אולם ככל הנראה לא יישאר באיטליה. על פי 'סקיי ספורט', במועדון מברגאמו קיבלו החלטה למנוע מעבר של הארגנטינאי לאחת היריבות הישירות בסרייה A, כך שגומס ייאלץ לנדוד למדינה אחרת בהנחה שירצה לשחק בקבוצה המתחרה על תארים ומשחקת בליגת האלופות.

* לוקה יוביץ' על סף חזרה לאיינטרכט פרנקפורט. הסרבי הצעיר שנרכש על ידי ריאל מדריד מפרנקפורט ולא הצליח להתאקלם במדריד, על פי פבריציו רומנו כבר חתם על כל הניירת הדרושה ואמור עד סוף השבוע לחזור לפרנקפורט כמושאל עד תום העונה.

לוקה יוביץ'
חוזר לפרנקפורט. יוביץ' | Francois Nel/Getty Images

* דיווחים באנגליה: מנואל לוקאטלי נמצא על הכוונת של מנצ'סטר סיטי לקראת העונה. מדובר בקשר סאסואולו, שנרכש ממילאן תמורת כ-12 מיליון יורו בשנה שעברה.

* ניוקאסל במו"מ מתקדם עם מונאקו על רכישת ג'יבריל סידיבה. המגן הימני אשר משתייך גם לסגל נבחרת צרפת עשוי לעבור תמורת כ-12 מיליון יורו.

* ב"סקיי ספורט" טוענים שבאיירן מינכן עוקבת אחר הקשר פלוריאן נויהאוס, שהשבוע כיכב מולה במדי בורוסיה מנשנגלדבאך. על פי הדיווח, הוא יכול לעזוב תמורת 40 מיליון יורו, כנקוב סעיף השחרור בחוזהו.

* לא רק מנור סולומון על הכוונת של ארסנל, כי על פי "90MIN" גם יוליאן דראקסלר מפריז סן ז'רמן במגעים עם התותחנים.

* לטענת "פראנס פוטבול", בורוסיה דורטמונד כבר נערכת ליום שאחרי ג'יידון סאנצ'ו וסימנה בתור מחליף אפשרי את שחקן ההתקפה של שטוטגרט, טנגי קוליבאלי.

הולאנד וסאנצ'ו. שנה אחרונה שלהם יחד | Mario Hommes/DeFodi Images via Getty Images

* בולאיה דיה, חלוץ נבחרת סנגל וריימס, עשוי לעבור לווסטהאם. הפטישים מחפשים מחליף לסבסטיאן האלר שנמכר לאייאקס ומוכנים לשלם כ-10 מיליון יורו עבורו.

* מילאן תפעל כדי להשאיר את ברהים דיאס בחוזה קבוע. הספרדי בן ה-21, שעבר ממנצ'סטר סיטי לריאל מדריד ב-2019 והעונה משחק אצל מוליכת הליגה האיטלקית, מושאל רק עד תום העונה והרוסונרי מתכוונים לעשות ככל שביכולתם כדי להחתימו על חוזה ארוך טווח. לפי "אס", בריאל טרם החליטו אם למכור אותו למילאן או לכל קבוצה אחרת שתחפוץ בשירותיו או להחזיר אותו ולהפוך אותו לשחקן סגל מן המניין בעונה הבאה.

דיאס. בין מילאנו למדריד | Jonathan Moscrop/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי