העברות: בייל יצטרך למצוא יעד חדש, בלם צ'לסי בדרך למילאן

גארת' בייל | CLIVE BRUNSKILL/POOL/AFP via Getty Images

טוטנהאם לא תאריך את האופציה על הוולשי, שיחזור לריאל בסיום העונה. הרוסונרי מנהלים מו"מ מול הבלוז על טומורי. כישרון צעיר של ריאל עשוי לשתף פעולה עם וייסמן, ווילשר קרוב לקבוצה חדשה ולאן עבר סטרוטמן?

(גודל טקסט)

רשמי

* קווין סטרוטמן, שחקנה של מארסיי ונבחרת הולנד, שב לליגה האיטלקית לראשונה מאז עזב את רומא והצטרף בהשאלה לגנואה.

* אסלאם סלימאני, שרשם העונה הופעת אחת בלבד בפרמיירליג במדי לסטר, שוחרר בחינם וחתם בליון כמחליף של מוסא דמבלה שעבר לאתלטיקו מדריד.

קווין סטרוטמן | Jose Manuel Alvarez/Quality Sport Images/Getty Images

שמועות

* ברצלונה נמצאת "צעד אחד" מהחתמת אריק גרסיה. הבלם הצעיר של מנצ'סטר סיטי סיכם את כל תנאיו אצל הקטלונים, שיחתימו אותו בקיץ עם סיום חוזהו, אך במקביל הם מנסים להגיע לסיכום עם התכולים בכדי לצרף אותו כבר בחלון ההעברות של ינואר. לידיעה המלאה לחצו כאן

* מילאן רוצה מאוד את הבלם פיקאיו טומורי ומנהלת שיחות עם צ'לסי אשר נמצאות בשלב מתקדם. הבלוז מעוניינים לשלוח אותו בהשאלה עם אופציית רכישה שתעמוד על סכום באיזור ה-30 מיליון יורו, ומתנהל משא ומתן בין הצדדים.

* פריז סן ז'רמן להוטה לצרף את דלה עלי בהשאלה. מאוריסיו פוצ'טינו, שאימן אותו בטוטנהאם, רוצה לראות אותו בבירת צרפת וגם השחקן עצמו פועל על מנת לעזוב את התרנגולים, שלוקחים את הזמן וכרגע אין כל התקדמות.

פיקאיו טומורי | Darren Walsh/Chelsea FC via Getty Images

* מעלי לשחקן אחר של טוטנהאם, גארת' בייל, שלא צפוי להמשיך בעונה הבאה. הוולשי הושאל הקיץ לתרנגולים מריאל מדריד עד לסיום העונה עם אופציה להארכת ההשאלה, אך הוא מתקשה להיכנס לקצב ולא מרשים. הוא צפוי לשוב לבלאנקוס ב-2021/22 וככל הנראה יצטרך שוב למצוא לעצמו יעד חדש.

* ייתכן מאוד כי חבר חדש ומעניין במיוחד יצטרף לשון וייסמן בוויאדוליד. ריינייר, שחקנה הצעיר של ריאל מדריד, אשר הושאל בתחילת העונה לדורטמונד, רוצה לעבור לקבוצה אחרת אחרי שקיבל בסך הכל 136 דקות משחק מתחילת העונה. ויאדוליד כבר הביעה עניין בצירוף הברזילאי בן ה-18.

* ג'ק ווילשר, שלא שיחק כדורגל מאז ספטמבר לאחר ששוחרר מווסטהאם, מחפש הזדמנות להחזיר את הקריירה שלו למסלול. על פי הדיווחים באנגליה, בורנמות' מהצ'מפיונשיפ צפויה להציע לו חוזה עד לסיום העונה.

* נאפולי שמה את עינה על המגן השמאלי המוכשר של בנפיקה, נונו טבארס, כך מדווח באיטליה. השחקן בן ה-20 נחשב לאחד הכישרונות העולים בפורטוגל ובישל העונה כבר שלוש פעמים בכל המסגרות.

ריינייר | Alexandre Simoes/Borussia Dortmund via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי