אופטימיות בנוגע למסי, גרסיה סגר את כל תנאיו ויצטרף

ליאו מסי | Quality Sport Images/Getty Images

הפרעוש חש שיפור ובברצלונה מקווים שיהיה כשיר לגמר הסופרקופה מול בילבאו בראשון (21:50, ספורט4). בלם מנצ'סטר סיטי "יהיה שחקן בארסה ב-100%" ויחתום לחמש שנים, אך עדיין לא ברור הם יגיע החודש או בקיץ

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה בוודאי שמחה מאוד לצפות אתמול (חמישי) במשחקה של ריאל מדריד בחצי גמר הסופרקופה, בו הבלאנקוס הפסידו 2:1 לאתלטיק בילבאו, והבאסקים יהיו אלה שיפגשו את הקטלונים בגמר וייאבקו עמם על תואר הראשון של העונה בספרד.

המשחק ייערך ביום ראשון (החל מ-21:50, שידור ישיר בספורט4), ובבארסה עוסקים בעיקר בכשירותו של ליאו מסי למפגש, לאחר שהפרעוש החמיץ את חצי הגמר והניצחון הקשה בפנדלים על ריאל סוסיאדד. כזכור, הקפטן נעדר לאחר שחש כאבים בשריר הירך האחורי.

בספרד מדווחים כי השתתפותו של מסי בגמר עדיין מוטלת בספק, אך קיימת אופטימיות מתונה אחרי שהוא חש אתמול כבר טוב יותר. במהלך היום הדברים יתבהרו יותר ואם הפרעוש ירגיש טוב באימון הוא כלל הנראה ישחק וינסה להניף גביע ותואר ראשון לעונה זו.

ליאו מסי על ספסל ברצלונה | CRISTINA QUICLER/AFP via Getty Images

בתוך כך, אריק גרסיה ממנצ'סטר סיטי יחתום בברצלונה, כך בטוחים בספרד. "גרסיה יהיה שחקן בארסה ב-100%", נכתב ב"ספורט". הוא סיכם את כל תנאיו לחמש שנים, וכעת השאלה הנשאלת היא האם הוא יגיע בסיום העונה לאחר שיסיים את חוזהו, או כבר החודש במהלך חלון ההעברות של ינואר.

הבלם בן ה-20 יצטרף בחלון ההעברות הנוכחי רק עם הקטלונים יגיעו להסדר כספי על מכירתו מול הקבוצה של פפ גווארדיולה, אך כרגע אין הסכמות. עם זאת, סיטי פתוחה יותר ועשויה למכור אותו במחיר זול כעת (כשישה מיליון יורו על פי הדיווחים), שכן הוא כבר הודיע שיעזוב בסוף העונה בחינם. בכל מקרה, הדבר יקרה רק לאחר הבחירות לנשיאות ברצלונה שייערכו ב-24 בינואר.

אריק גרסיה | Jose Manuel Alvarez/Quality Sport Images/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי