הונטלאר נחת בגרמניה, סאבו חתם בקבוצה חדשה

אריק סאבו
אריק סאבו | אודי ציטיאט

החלוץ ההולנדי עובר בדיקות רפואיות בגלזנקירכן לקראת חתימה בשאלקה, אקס בית"ר וב"ש הצטרף לריזספור הטורקית. וגם: אוזיל נחת בטורקיה ויחתום בפנרבחצ'ה, פיל נוויל מונה למאמן אינטר מיאמי ו-ווילשר חזר לבורנמות'

(גודל טקסט)

רשמי

* הקשר מסוט אוזיל כבר נחת בטורקיה בשעת לילה מאוחרת והצטלם עם צעיף של פנרבחצ'ה לקראת החתימה שצפויה היום (שני). הגרמני ירוויח שני מיליון יורו למשך העונה. אם פנרבחצ'ה תזכה באליפות הוא יקבל מענק שמן של חצי מיליון יורו ויש לו בונוס גם על ההעפלה לליגת האלופות.

* אקס בית"ר ירושלים והפועל באר שבע, אריק סאבו, עזב את קבוצתו הטורקית פתיח קארגומרוק לטובת ריזספור, גם היא בליגה הטורקית לשעבר ללא דמי העברה. יש לציין כי הקשר הסלובקי פורח העונה עם חמישה שערי ליגה ושני בישולים ב-12 הופעות ליגה.  

* עוד שחקן ליגת העל לשעבר שמצא קבוצה הוא הבלם לזאר צ'ירקוביץ'. הסרבי בן ה-28 שערך ארבע הופעות בלבד במכבי נתניה לפני שנפצע, הצטרף לקישווארדה ההונגרית.

🇭🇺 Üdvözlünk Kisvárdán! 🇷🇸 Удвозлунк Кисвардан!

Posted by Kisvárda FC on Monday, January 18, 2021

* מינוי מסקרן במיוחד ב-MLS. פיל ניוול ששימש בעבר כעוזר מאמן בנמצ'סטר יונייטד ו-ולנסיה ואימן בשנתיים האחרונות את נבחרת הנשים של אנגליה, ישמש כמאמן בקבוצת אינטר מיאמי, הנמצאת בבעלותו של דיוויד בקהאם, אשר שיחק בעבר לא פחות מ-275 הופעות עם ניוול בקריירה. בקהאם אמר בהודעה הרשמית: "אני מכיר את פיל מאז שהיינו באקדמיה של מנצ'סטר יונייטד, אנו חולקים אותו DNA של כדורגל והוכשרנו לאותם ערכים על ידי אנשי המקצועי הטובים בעולם".

* הפתעה גדולה מאוד: יז'י בז'צ'ק, אקס מכבי חיפה בעונת 1999/2000 ובשלוש השנים האחרונות מאמן נבחרת פולין, פוטר מתפקידו וזאת על אף שהעפיל ליורו 2020 שייערך בקיץ הקרוב. כזכור, נבחרת פולין שיחקה מול ישראל במוקדמות וניצחה פעמיים, 0:4 בוורשה ו-1:2 בטדי. אברם גרנט סומן כמועמד מוביל להחליפו.

יז'י בז'צ'ק
יז'י בז'צ'ק | HANS PUNZ/AFP/Getty Images

* טרם הגיע אישור רשמי של מילאן אבל החלוץ הקרואטי מריו מנדז'וקיץ' כבר נצפה בדרך לבדיקות רפואיות בשורות הרוסונרי. החלוץ הקרואטי בן ה-34 יחתום עד לתום העונה יחד עם אפשרות להמשיך לשנה נוספת וישמש כגיבוי לזלאטן איברהימוביץ'.

* מי שכבר חתם רשמית בפנרבחצ'ה הוא אטילה סאלאי, שחקן ההגנה ההונגרי בן ה-22 שישחק בקבוצה בארבע וחצי השנים הקרובות. הבלם רשם 19 הופעות העונה באפולון לימסול הקפריסאית.

* דני דרינקווטר, שב-2017 נרכש מלסטר על ידי צ'לסי תמורת כ-40 מיליון יורו, לא הצליח להשתלב בבלוז מעולם וגם השאלות לברנלי ולאסטון וילה הסתיימו עבורו ככישלון מהדהד. כעת הוא עוזב את אנגליה ומצטרף בהשאלה לקסימפשה הטורקית בחוזה עד תום העונה.

* בורנמות', המדורגת שלישית בצ'מפיונשיפ, הודיעה על חזרתו למועדון של ג'ק ווילשר. אקס ארסנל שיחק בשורות "הדובדבנים" בעונת 2016/17 והגיע עמם למקום התשיעי בפרמיירליג, כשהוא עורך 27 הופעות. לאחרונה ווילשר בן ה-29 התאמן עם הקבוצה כדי לשמור על כושר אחרי ששוחרר מווסטהאם והרשים את המאמן ג'ייסון טינדל, שהחליט להעניק לו חוזה לטווח קצר.

שמועות

* עסקת קלאס יאן הונטלאר לשאלקה קרובה להיסגר. בהולנד ובגרמניה מדווחים כי החלוץ בן ה-37 של אייאקס כבר נחת בגלזנקירכן ועובר בדיקות רפואיות לקראת חתימה. החלוץ עשוי להיות בסגל של הכחולים בקרב התחתית הלהוט נגד קלן ביום רביעי.

* אוהדי בוקה ג'וניורס צריכים לדאוג? לפי "אינפובאה" קרלוס טבס (36), החלוץ שוקל את המשך דרכו בקבוצה לאור ההדחה המתסכלת מגביע הליברטדורס. חוזהו מסתיים ביוני אך הוא עשוי לבקש לעזוב קודם לכן ואולי אפילו לפרוש מכדורגל. לאחר משחקה של בוקה, החלוץ הכחיש את הדיווחים.

* ההעברה הגדולה של החורף? לפי "אתלטיק" הנחשב מקור אמין בבריטניה, צ'לסי מתכננת לשבור את שיא המועדון ברכש כדי לצרף את ארלינג הולאנד, חלוצה הנורבגי של בורוסיה דורטמונד. אתמול דווח כי הוא נמצא על הכוונת של מנצ'סטר סיטי לקיץ. להולאנד יש סעיף שחרור של 75 מיליון יורו אך הוא לא פעיל עד 2022.

* ארקדיוש מיליק שמסיים את חוזהו בקיץ, ישלים את מעברו למארסיי חצי שנה קודם לכן. הצרפתים קרובים לסיכום עם נאפולי על צירופו בהשאלה עם חובת רכישה בשמונה מיליון יורו. בכך אנדרה וילאש בואש ישיג את החלוץ שרצה כדי להישאר בצמרת בצרפת.

ארקדיוש מיליק
ארקדיוש מיליק | FILIPPO MONTEFORTE/AFP via Getty Images

* ווסטהאם הגישה הצעה של 30 מיליון יורו עבורו חלוץ סביליה, יוסף אן נסירי, כך לפי "אתלטיק". האנדלוסים דחו את ההצעה הראשונית אך השיחות ממשיכות. העונה כבש החלוץ שמונה שערים ב-17 משחקי ליגה ו-12 בכל המסגרות. בהמשך נטען ב"מארקה" הספרדי כי סביליה השיבה בשלילה. האנדלוסים יודעים שהחורף הוא לא הזמן המתאים לוותר על השחקנים הבולטים ויהיו מוכנים למכור רק במחיר העולה על 40 מיליון יורו.

* מהדי בנעטיה בדרך חזרה לסרייה א'. לפי העיתונאי פבריציו רומאנו, הבלם ישוב לפארמה בהשאלה עד לתום העונה עם אופציית רכישה. הבלם בן ה-33 עזב את יובה בחורף 2019 לקבוצת אל-דוחיל הקטארית.

* על פי העיתונאי פבריציו רומנו, פ.ס.ז' תאיץ השבוע את השיחות מול טוטנהאם בניסיון לרכש את דלה עלי.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1024517

* מילאן סגרה את השאלתו של פיקאיו טומורי, שחקן ההגנה של צ'לסי, כך לפי "גול". למוליכת הסרייה א' תהיה אפשרות לרכוש אותו ב-25 מיליון יורו. האנגלי בן ה-23 רשם העונה רק ארבע הופעות אצל הבלוז.

* ב-ESPN נכתב כי על אף רצונו של ג'סי לינגארד לעזוב את מנצ'סטר יונייטד בחלון ההעברות הנוכחי, המנג'ר אולה גונאר סולשיאר מתכוון להשאיר את הקשר בסגל לפחות עד תום העונה.

* האם רדאמל פלקאו בדרך לקאמבק מרגש ומפתיע? ב-TNT נטען כי הקולומביאני עשוי לחזור לריבר פלייט הארגנטינית, הקבוצה בה פרץ וסלל לעצמו את הדרך לאירופה, אם המאמן מרסלו גז'ארדו יתקשר אליו ויציע לו להצטרף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי