דיווח: ולדימיר איביץ' סירב להצעת שפילד וונסדיי

ולדימיר איביץ' | Richard Heathcote/Getty Images

ב"סאן" נכתב כי אקס מכבי תל אביב "לא מעוניין לחזור לאנגליה כל כך מהר". בתקשורת המקומית טענו: "יש אופציות יותר טובות ממנו, מערכת היחסים שלו עם שחקני ווטפורד לא הייתה טובה". חזרה לפאוק על הפרק?

(גודל טקסט)

ולדימיר איביץ' לא מתכוון להישאר בצ'מפיונשיפ בכל מחיר. לאחרונה עלו באנגליה מספר דיווחים על כך שאקס מכבי תל אביב, אשר פוטר מווטפורד במהלך חודש דצמבר, נחשב למועמד מוביל לאמן את שפילד וונסדיי הנאבקת במטרה לשרוד בליגת המשנה. למרות זאת, בעיתון ה"סאן" נכתב אתמול (ראשון) כי המנג'ר הסרבי סירב להצעתה של שפילד וונסדיי כיוון שאינו מעוניין לשוב לאנגליה כל כך מהר.

בתקשורת האנגלית נכתבה היום פרשנות ובה נטען כי הוויתור של איביץ' טוב לשפילד, כיוון שהמאמן בן ה-43 נכשל בווטפורד עם סגל שהיה מספיק טוב כדי להיאבק על האליפות: "יש אופציות יותר טובות מאיביץ', שלא נראה כמי שמערכת היחסים שלו עם השחקנים הייתה טובה. ניל תומפסון (מועמד אחר למשרה) יהיה בחירה הרבה יותר טובה, כי הוא ביחסים טובים עם שחקנים והצליח עד עכשיו".

האלטרנטיבה מבחינת איביץ' עשויה להיות חזרה לפאוק סלוניקי, אותה הדריך לפני שהגיע לישראל. לפני כשבועיים דווח ביוון כי נשיא המועדון קיים פגישה עם אקס מכבי תל אביב (אותו ניסה להחזיר כבר בקיץ שעבר), זמן קצר לאחר שהשתולל על המאמן הנוכחי של פאוק בעקבות הפסד 3:2 לאטרומיטוס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי