שחקן צ'לסי מועמד לברצלונה, קגאווה חתם בקבוצה חדשה

שינג'י קגאווה | Daniel Marzo/Pressinphoto/Icon Sport via Getty Images

העברות: הקטלונים מחפשים מגן שמאלי, אלונסו המנודה עשוי להצטרף. היפני חתם בפאוק, קוקורין הצטרף לסרייה A. וגם: חלוץ מארסיי עבר בדיקות ביובנטוס, ליברפול בדרך לצרף כישרון צעיר וחלוץ באיירן יגיע לפרמיירליג?

(גודל טקסט)

רשמי

* אחרי יומיים של המתנה וציפייה, ארסנל הציגה את מרטין אודגור שהגיע בהשאלה מריאל מדריד. לחצו לידיעה המלאה

מרטין אודגור | Stuart MacFarlane/Arsenal FC via Getty Image

* החתמה סופר מסקרנת לפיורנטינה. הסגולים החתימו עד לסיום עונת 2023/24 את אלכסנדר קוקורין, החלוץ הרוסי, אשר היה נחשב בעבר להבטחת ענק, הסתבך וכעת נפרד מזניט וינסה לצאת לדרך חדשה.

* שם גדול מגיע ליוון: שינג'י קגאווה חתם בפאוק סלוניקי לשנה וחצי. הקשר היפני בן ה-31, שכיכב בעבר בדורטמונד, שוחרר הקיץ מסראגוסה ולא שיחק כדורגל בחצי השנה האחרונה.

* הקשר הגרמני מקס מאייר, שלא זכה לדקות כלל בחצי השנה האחרונה בקריסטל פאלאס, חתם בפ.צ קלן עד תום העונה.

שמועות

* ברצלונה רוצה מגן שמאלי. על פי ה"מונדו דפורטיבו", הקבוצה סימנה כאחד המועמדים את מרכוס אלונסו, שמנודה בצ'לסי. הקטלונים מעוניינים גם בחוסה גאיה, קפטן ולנסיה, אך המחיר שלו יהיה גבוה מהרבה מזה של אלונסו, כך שהדבר נראה פחות ריאלי.

* רכש חדש בדרך ליובנטוס: מרלי אקה. החלוץ בן ה-20 של מארסיי כבר הגיע לטורינו בכדי לעבור בדיקות רפואיות לקראת חתימה אצל הגברת הזקנה.

* על פי ה"טלגרף", ליברפול ממשיכה לחשוב על העתיד ונמצאת על סף החתמתו של קייד גורדון, החלוץ בן ה-16 של דרבי קאונטי. גם טוטנהאם ומנצ'סטר יונייטד שמו את עיניהן על הכישרון, אך יורגן קלופ צפוי לזכות בו.

מרכוס אלונסו | Richard Heathcote/Getty Images

* אברטון ופארמה הגישו הצעות השאלה לבאיירן מינכן עבור החלוץ הצעיר ג'ושוע זירקזי. השחקן בן ה-19 כבש ארבעה שערים ב-17 הופעות בקבוצה הבוגרת של המועדון, ואלופת אירופה שוקלת את צעדיה.

* דמראי גריי, שחקן הכנף של לסטר, סיכם בלברקוזן, כך מדווח ב"סקיי ספורטס. הקשר בן ה-24 מסיים את חוזהו בתום העונה והקבוצה של פטר בוס רוצה לצרפו כבר אחת עבור מחיר סמלי, ושועלים צפויים לדרוש עבורו כ-2-3 מיליון יורו.

* ברנדון וויליאמס, מגנה הצעיר של מנצ'סטר יונייטד, היה בעונה הקודמת אחת מתגליות הפרמיירליג. בעונה הנוכחית הוא שיחק פעם אחת בלבד בליגה ועשוי לצאת להשאלה, כאשר ניוקאסל וסאות'המפטון מתעניינות בשחקן המוכשר בן ה-20.

ג'ושוע זירקזי | Roland Krivec/DeFodi Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי