עכשיו זה רשמי: אודגור הצטרף לארסנל בהשאלה מריאל מדריד

הנורבגי הוצג בלונדון לאחר שחתם עד תום העונה, ארטטה מקווה גם לצרף מגן שמאלי ושיבח את שחקניו לאחר ה-1:3 בחוץ על סאות'המפטון: "לקאזט כובש, סאקה לא מפסיק לבקש להתאמן ופפה נראה מצוין"

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

עד לפני מספר שבועות עוד דיברו על כסאו הרועד של מיקל ארטטה, למשחק נגד צ'לסי ב"בוקסינג דיי" לפני חודש הוא הגיע לאחר שבעה מחזורים רצופים ללא ניצחון, אבל אמש (שלישי) ארסנל רשמה 1:3 מרשים על סאות'המפטון במשחק חוץ לא פשוט ועל אף שנקלעה לפיגור אחרי שלוש דקות מול קבוצה שהדיחה אותה מהגביע בשבת האחרונה.

כעת, אחרי 20 משחקים בפרמיירליג, ארסנל במרחק של חמש נקודות בלבד מהמקום הרביעי המוליך לליגת האלופות – והיא גם יכולה להתגאות בשחקן חדש ומסקרן במיוחד שהצטרף הבוקר לסגל, הקשר הנורבגי בן ה-22 מרטין אודגור שהגיע בהשאלה עד תום העונה מריאל מדריד. העסקה מוערכת בכ-2.5 מיליון ליש"ט, כאשר ארסנל תישא בכל עלות חוזהו בחצי העונה הקרובה יחד עם תשלום של כ-2 מיליון ליש"ט על שאילתו.

בריאיון ראשון לאתר הרשמי של ארסנל, סיפר מספר 11 החדש: "דני (סבאיוס) כתב לי וסיפר רק דברים טובים על המועדון, המאמן וכל מה שמסביב. זה היה חשוב לי והוא שמח מאוד לדעת שאני מגיע. אני נרגש להגיע לכאן ומודה על ההזדמנות שניתנה לי".

על השיחה הראשונה שלו עם ארטטה אמר אודגור: "שוחחנו לפני שהגעתי לכאן, כמובן. זה היה חשוב לי שמאמן ברמה הכי גבוהה רוצה אותי ואהבתי את הרעיונות שלו ואת הדרך שבה הוא רואה את הכדורגל. זה מרגיש טוב להיות כאן ואני חושב שזה יהיה שידוך טוב".

מרטין אודגור | Stuart MacFarlane/Arsenal FC via Getty Image

ובחזרה לניצחון אמש בסנט מרי: ארסנל ניצחה חמישה מששת משחקי הפרמיירליג האחרונים, איבדה נקודות רק ב-0:0 נגד קריסטל פאלאס ואתמול היא עשתה זאת ללא פייר אמריק אובמיאנג, שנעדר מהאימונים האחרונים עקב סיבות אישיות (והחמיץ גם את ההפסד לאותה סאות'המפטון בגביע בשבת). לשמחתה, ניקולא פפה כבש שער בביצוע אישי נהדר, אלכסנדר לקאזט סיפק בישול נפלא לסאקה והאחרון החזיר לצרפתי בבישול משלו וכך סיים משחק נוסף עם שער ובישול ולזכותו העונה כבר חמישה שערים והוא בן 19 בלבד.

ארטטה נפעם בסיום משחקניו והודה: "פפה לאחרונה נראה מצוין, הרוויח ביושר את ההזדמנות וגם ניצל אותה. כולם הגיבו לשער המהיר שספגנו וזו הייתה הופעה מאוד חזקה שלנו. בוקאיו עושה עובדה מעולה והוא לא מפסיק לבקש להתאמן ולעבוד עוד ועוד כדי לשפר את התנועה שלו ואת הפעולות שלו בשטחים המסוכנים. כל הדינמיקה הקבוצתית משתפרת, גם לקאזט זוכה לשחק באופן קבוע ומחזיר בשערים שהוא כובש".

פפה. נכנס לעניינים | Stuart MacFarlane/Arsenal FC via Getty Images

מה שמעט מעכיר את האווירה בצפון לונדון בבוקר שאחרי הניצחון אלו הפציעות של תומאס פארטיי ואמיל סמית' רואו הצעיר, שהוחלפו בשלהי המחצית השנייה וייבדקו לקראת המשחק נגד מנצ'סטר יונייטד בשבת: "אמיל נפצע נגד סאות'המפטון בגביע וידענו שהוא לא יוכל להשלים 90 דקות. יש לו בעיה בשריר, אבל היינו צריכים אותו. עשיתי שבעה שינויים בהרכב וחמישה מהם היו כי שחקנים לא יכלו לשחק או לא היו מוכנים למשחק, כמו קיירן טירני ופארטיי. אני לא יודע אם תומאס סובל ממתיחה או שזו רק התכווצות, אני מקווה שלא קרה לו כלום, אבל כרגע הוא מתקשה וראיתם שהוא לא הצליח להחזיק אפילו 60 דקות".

עד סגירת החלון בתחילת השבוע הבא, ארטטה עוד מקווה לצרף מגן שמאלי בעקבות הפציעות הרבות של טירני ועזיבת סיאד קולאסינץ'.

סאקה. רק בן 19 | FRANK AUGSTEIN/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי