רומא ואינטר עשויות לבצע טרייד מפתיע, כישרון על בדרך ליונייטד

אדין דז'קו | Giuseppe Maffia/NurPhoto via Getty Images

העברות: דז'קו עשוי לעבור למילאנו ואת הדרך ההפוכה לבירה יעשה אלכסיס סאנצ'ס, יובנטוס במו"מ להחתים את אוואר ואחד הארגנטינאים המבטיחים בעולם עשוי להצטרף לשדים האדומים. וגם: יעד חדש לפרננדו יורנטה

(גודל טקסט)

רשמי

* תחרות חדשה לשון וייסמן על עמדת החלוץ: קנאן קודרו, בנו של מהו קודרו (אקס מכבי תל אביב וברצלונה), הושאל מאתלטיק בילבאו לוויאדוליד עד לסיום העונה. לידיעה המלאה לחצו כאן

* יעד חדש לפרננדו יורנטה: החלוץ הוותיק, שרשם שלוש הופעות בלבד בנאפולי העונה בסרייה א' (48 דקות במצטבר), שוחרר וחתם באודינזה.

* יאניק בולאסי בן ה-31, שלא שיחק באברטון העונה אף לא דקה אחת, הושאל למידלסבורו.

* כישרון צעיר הצטרף ללברקוזן של פטר בוס. ג'רמי פרימפונג בן ה-20, המגן הימני המוכשר, נמכר מסלטיק לקבוצה הגרמנית תמורת 11 מיליון יורו.

* מתאו מוסאצ'יו, בלמה בן ה-30 של מילאן, אשר קיבל שחרור מהרוסונרי, חתם בלאציו עד לסיום עונת 2022/23.

* קווין מלקוי הושאל עד לסיום העונה מנאפולי לפיורנטינה.

שמועות

* טרייד גדול יתבצע באיטליה? על פי העיתונאי פבריציו רומנו, אינטר ורומא שוקלות לבצע חילופי שחקנים, במסגרתם החלוץ אדין דז'קו יעבור למילאנו ואת הדרך ההפוכה לבירת איטליה יעשה אלכסיס סאנצ'ס.

בדרך לרומא תמורת דז'קו? סאנצ'ס | Sportinfoto/DeFodi Images via Getty Images

* אדוארדו קמאבינגה בן ה-18, קשר ראן ונבחרת צרפת הצעירה שכבר הוזכר כמועמד מוביל להגיע לריאל מדריד, מעוניין להאריך את חוזהו בקבוצה (אמור להסתיים בקיץ 2022) ולהמתין עם מעבר לקבוצה גדולה.

* לוקאס טוריירה הושאל הקיץ מארסנל לאתלטיקו מדריד, אך הקשר האורוגוואי לא מסתדר אצל דייגו סימאונה, אמור לעזוב ולצאת בהשאלה לקבוצה אחרת. על פי ה-AS הספרדי, הוא קרוב לסיכום במונאקו.

* האם יובנטוס בדרך לרכש ענק? על פי דיווח של העיתונאי המוערך ג'אנלוקה די מרציו, הגברת הזקנה פתחה עם ליון בשיחות על צירופו של כוכב הקבוצה הצרפתית, חוסם אאואר.

חוסם אאואר | VALERY HACHE/AFP via Getty Images

* תיאגו אלמדה בן ה-19, אחד מהכישרונות הכי גדולים בארגנטינה, מהווה יעד חם במיוחד באירופה, ועל פי דיווח במולדתו – הקשר ההתקפי יגיע בקיץ למנצ'סטר יונייטד. בפרסום נטען כי השדים האדומים הגיעו עמו לסיכום וגם עם קבוצתו, ולס סארספילד, שתקבל סכום של כ-16 מיליון יורו. שחקן נוסף שיונייטד שמה עליו עין לקראת הקיץ במידה שפול פוגבה יעזוב הוא חברו של מואנס דאבור להופנהיים, כריסטוף באומגרטנר בן ה-21.

תיאגו אלמדה | JUAN MABROMATA/POOL/AFP via Getty Images

* הבלם ז'אן קלייר טודיבו, שהושאל מברצלונה לבנפיקה לשנתיים, ממעט לשחק בפורטוגל ועשוי לקצר את שהותו בליסבון מהר מהצפוי ולעבור בהשאלה נוספת, הפעם לניס הצרפתית.

* בעבר דווח לא אחת שאטאלנטה רוצה לצרף את מנור סולומון, וכעת מדווח באיטליה שהקבוצה מעוניינת בשחקן אחר של שחטאר דונייצק, ויקטור קובלנקו. המאמן ג'אן פיירו גספריני מחפש תחליף לפאפו גומס, שעבר לסביליה.

* ווסטהאם ספגה מכה מקצועית קשה בחלון ההעברות הנוכחי עם מכירתו של סבסטיאן האלר המצוין לאייאקס, והפטישים מחפשים חלוץ חדש שימלא את החלל שהותיר שחקן נבחרת חוף השנהב. גאטן לבורדה, חלוצה של מונפלייה, הוא אחד המועמדים. גם בולאיה דיה מריימס אחד מהשחקנים שסומנו.

לוקאס טוריירה | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

* צ'נק טוסון הטורקי צפוי לעזוב את אברטון בהשאלה ועל פי "הגרדיאן", צסק"א מוסקבה ובשיקטאש מנסות לצרף את החלוץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי