ישחק לצד אקס הפועל ת"א: יאקוב סילבסטר חתם בקבוצה חדשה

החלוץ הסלובקי שכיכב בארבע קבוצות שונות בישראל, עזב לאחרונה את הליגה ההודית כדי להצטרף לז'לגריס הליטאית, במדיה משחק גם פרנסיס קיירמה: "רוצה לזכות באליפות ולהגיע לאירופה"

(גודל טקסט)

יאקוב סילבסטר היה עד לא מזמן אחד החלוצים החמים בכדורגל הישראלי, בזכות חצי עונה נפלאה בבית"ר ירושלים, שנאבקה על תואר האליפות וקמפיין מצוין עם בני יהודה בגביע המדינה, אך בהפועל חיפה ובמ.ס. אשדוד הסלובקי פחות הסתדר ועזב באוקטובר האחרון את ליגת העל לצ'נאיין מהליגה ההודית.

גם העונה בהודו לא הייתה הכי מוצלחת עבור סילבסטר, שכבש רק שני שערים ב-19 הופעות וכעת הוא שוב מנסה את מזלו בכדורגל האירופי, כאשר בחר לחתום אצל אלופת ליטא ז'לגריס. יש לציין כי החלוץ הגיע במקום אקס נוסף של בית"ר ירושלים, ליביו אנטל שכבש 58 שערים ב-98 הופעות בקבוצה מליטא ועזב בינואר לאראד הרומנית.

מעבר לכך סילבסטר ישתף פעולה עם שחקן ההתקפה הגנאי פרנסיס קיירמה ששוחרר מהפועל תל אביב בשנה שעברה והיה חלק מעונת האליפות של ז'לגריס בשנת 2020. החלוץ אמר לאחר החתימה: "אני מאוד שמח להיות כאן, מכיוון שז'לגריס הוא מועדון ידוע ומצליח ואני מקווה שאוכל לעזור לקבוצה לזכות באליפות ולהגיע לאירופה. אני חלוץ שעובד קשה ומאוד אוהב לכבוש שערים, אני אתן הכל לקבוצה ואני מקווה שאקבל את הגיבוי באותו זמן, בדרך זו נוכל להצליח ביחד".

יאקוב סילבסטר | האתר הרשמי
פרנסיס קיירמה
פרנסיס קיירמה | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי