חוזר לנבחרת איטליה: דניאלה דה רוסי ישמש כעוזרו של רוברטו מאנצ'יני

דניאלה דה רוסי | Giacomo Morini/Pacific Press/LightRocket via Getty Images

מי שהיה לאלוף העולם וסגן אלוף אירופה במדי ה"אזורי" בימיו כשחקן, יצטרף לצוות האימון עד תום יורו 2020 ויקווה למצוא קבוצה לאחר מכן: "זה כמו לחזור הביתה, גאה לפתוח קריירה חדשה"

(גודל טקסט)

דניאלה דה רוסי חוזר לנבחרת איטליה: התאחדות הכדורגל בארץ המגף הודיעה היום (חמישי) כי כדורגלן העבר שזכה עם ה"אזורי" במונדיאל 2006 וסיים במקום השני ביורו 2012 הצטרף לצוות האימון ויהיה חלק ממנו ביורו הקרוב. מאז שפרש רשמית ממשחק פעיל בשנה שעברה, בתום קדנציה קצרה מהמתוכנן בבוקה ג'וניורס הארגנטינית, דה רוסי לא הסתיר את רצונו להתחיל קריירת אימון וכעת הוא מגשים את המטרה: "אני גאה לפתוח את הקריירה החדשה הזו", אמר לאתר ההתאחדות האיטלקית.

תחילה ההערכות היו שקפטן רומא לשעבר יחזור למועדון חייו בתפקיד מקצועי, כאשר באיטליה נכתב כי הוא היה מחוזר על ידי מספר מועדונים בסרייה A, אך בסופו של דבר דה רוסי בחר להיות חלק מהצוות של רוברטו מאנצ'יני עד לסיום היורו, אז יחפש קבוצה שתעניק לו את תפקיד המאמן. "עבורי זה כמו לחזור הביתה. אני מצטרף לצוות שאני מכיר טוב עם התלהבות ורצון ללמוד, לא יכול לחכות להתחיל", הוסיף.

כבר ביום ראשון הקרוב קשר העבר יתייצב במתחם האימונים של נבחרת איטליה, אשר תפתח בהכנות למשחקים נגד צפון אירלנד, בולגריה וליטא במסגרת מוקדמות מונדיאל 2022. מאנצ'יני בירך את דה רוסי על הצטרפותו לצוות: "אני מאוד שהוא חובר אלינו. אני בטוח שהוא יוכל לתרום המון לשחקנים ומקווה שהחוויה הראשונה שלו תעזור לו בעתיד".

דניאלה דה רוסי
דה רוסי. מתחיל פרק חדש | JUAN MABROMATA/AFP/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי