דיווח: אלאבה דחה הצעה מפ.ס.ז', מעוניין לעבור לספרד

על פי 'סקיי ספורט גרמניה', האוסטרי של באיירן מינכן קיבל החלטה ובחר היכן ישחק בעונה הבאה. אולם, טרם פורסם אם בכוונתו להצטרף לריאל מדריד או לברצלונה

(גודל טקסט)

עונת המלפפונים בקיץ הקרוב ללא ספק תהיה אחת המעניינות שהיו בשנים האחרונות. ליאו מסי, סרחיו ראמוס, ארלינג הולאנד וסרחיו אגוארו אלה רק חלק מהשמות שנזרקים לחלל האוויר כמעט מדי יום, אך ישנו שם נוסף שמחפש לעצמו יעד חדש – דוד אלאבה, שחקנה של באיירן מינכן.

האוסטרי, שביוני יסגור 13 שנים אצל באלופת אירופה, כבר הודיע כי לא יחדש את חוזהו מעבר לעונה הנוכחית. לאחרונה נפוצו שמועות רבות הקושרות את מעברו ללא מעט קבוצות צמרת ברחבי היבשת, ביניהן פריז סן ז'רמן, ברצלונה וריאל מדריד. אולם ברשת 'סקיי ספורט גרמניה' התייחסו לכך וטענו כי האוסטרי פסל את הצעתם של הצרפתים ובכוונתו לעבור לספרד.

אם לשפוט על פי אמירה זו, שחקן ההגנה המוערך של הבווארים ככל הנראה יעבור לאחת מהשתיים – ברצלונה או ריאל מדריד. לפי העיתון הגרמני, דרישותיו הכספיות של אלאבה צפויות להיות גבוהות, עובדה שתערים קשיים על הקטאלונים לצרפו לאור הבעיות הכלכליות הרבות שפוקדות את המועדון.

כזכור, אלאבה משחק בשורותיה של באיירן מינכן משנת 2009 וערך במדיה 272 הופעות, בהן כבש 22 שערים. הוא זכה עם הקבוצה ב-27 תארים, ביניהם תשע אליפויות גרמניה ושתי זכיות בליגת האלופות. כמו כן, הוא נבחר לספורטאי השנה באוסטריה שבע פעמים ואף נבחר פעם אחת לנבחרת השנה של אופ"א.

דויד אלאבה מנחם את אנטואן גריזמן | RAFAEL MARCHANTE/POOL/AFP via Getty Images

בתוך כך, בספרד הדגישו הבוקר שוב כי ריאל מדריד וסרחיו ראמוס עדיין לא מצאו פיתרון לגבי הארכת חוזהו של הקפטן. "המלחמה בת מאה הימים", נכתב בהתייחסות למספר הימים שנותרו לשחקן במועדון. לפני מספר ימים דווח ב"מארקה" כי להצעה החדשה שקיבל הקפטן יש תאריך תפוגה עד סוף החודש היות והבלאנקוס צריכים להתחיל להתכונן לעונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי