אינייסטה ימשיך לשחק עד גיל 39: "מתרגש ומודה על האמון בי"

אנדרס אינייסטה
אנדרס אינייסטה | Buddhika Weerasinghe/Getty Images

הקשר שהתאושש מפציעה קיים מסיבת העיתונאים בדיוק ביום הולדתו ה-37 והודיע כי חתם בוויסל קובה, קבוצתו היפנית, לשנתיים נוספות. "לפני שלוש שנים התחלתי כאן אתגר גדול ושמחתי לזכות בתארים עם המועדון", אמר

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בשורה גדולה לכל אוהדי הכדורגל: אנדרס אינייסטה קשרה הספרדי בן ה-37 של ויסל קובה, ימשיך לשחק כדורגל לפחות עוד שנתיים, כלומר עד גיל 39. בדיוק ביום הולדתו שחל היום, כינס הקשר מסיבת העיתונאים והודיע כי חתם עד 2023. הקשר סבל מפציעה לא קלה שהשביתה אותו ללמעלה מחודשיים והיו מספר הערכות לפיהן יתלה את הנעליים אך זה לא קרה. "הוא חוגג יום הולדת 37 עם רצון להרחיב את ארון 37 התארים שלו. כדורגל הוא חייב וכך זה ימשיך להיות", נכתב ב"ספורט".

הקשר הצטרף לקבוצה היפנית ב-2018 לאחר שנפרד מברצלונה עם דאבל. "אנחנו שמחים לבשר על החתמתו של אינייסטה עד 2023. נמשיך לקדם את כל הפרויקטים עליהם עבדנו לאחרונה", נכתב בהודעה הרשמית של המועדון, שם קראו לאוהדים גם לתייג "# 8 HereToStay" ולשתף את השחקן בתחושות שלהם.

אינייסטה הנרגש אמר: "לפני שלוש שנים התחלתי אתגר מרגש. זה היה צעד חשוב מאוד עבורי ועבור משפחתי. בפרק הזמן הזה היו לנו זמנים קשים אבל זכינו גם בשני התארים הראשונים של המועדון ושיחקנו באליפות אסיה. זה היה מרגש".

"היום הוא יום מיוחד מאוד. להישאר מחובר לפרויקט הזה – זה מאוד מיוחד. תמיד הערכתי את האהבה שהרעיפו עלי והמוטיבציה שלי נשמרה לחלוטין. אני מרגיש כאן בבית ורוצה להמשיך לכתוב את ההיסטוריה של המועדון ומודה לו על האמון". אינייסטה פרסם סרטון קצר עם תמצית מרגעיו הגדולים בברצלונה, בנבחרת ספרד ובקבוצתו היפנית כולל הזכייה בתואר האחרון וכתב: "יום גדול". "ההיסטוריה נמשכת", זה היה הכיתוב בסוף.

אינייסטה חוגג. ספרד מאוהבת | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

לאורך הקריירה רשם אינייסטה הישגים חסרי תקדים כשזכה בלא פחות מ-37 שערים. הקשר שגדל בברצלונה וערך את הבכורה בעונת 2002/03, זכה עם הקבוצה פעמיים בטרבל (2008/09 ו-2014/15) ובסך הכל בתשע אליפויות ספרד וארבע פעמים בליגת האלופות. הוא יזכר לעד בזכות השער שכבש בגמר המונדיאל כשספרד גברה 0:1 על הולנד וזכתה בגביע העולם לראשונה בתולדותיה, והיה חלק, יחד עם צ'אבי הרננדס חברו, מדור הזהב של ספרד שזכה גם פעמיים ביורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי