ממשיך בקטאר: צ'אבי האריך את חוזהו באל סאד לשנתיים נוספות

צ'אבי | אל סאד, האתר הרשמי

למרות שסומן כאחד המועמדים להחליף את קומאן בברצלונה, המאמן הספרדי בחר להישאר במפרץ הפרסי עד 2023: "אין לי שום סעיף שמאפשר לי לעזוב בכל עת", הצהיר בהודעה הרשמית

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בעקבות איבוד הנקודות המאכזב של ברצלונה במחזורים האחרונים בליגה הספרדית, בבירת קטאלוניה מדווחים כי המאמן רונאלד קומאן עשוי לעזוב בתום העונה. יחד עם זאת, צ'אבי שסומן כאחד המועמדים להגיע במקומו, בחר שלא לחכות ולהאריך את חוזהו באל סאד הקטארית עד 2023.

ב'ספורט' טוענים כי צ'אבי הודיע כבר לפני כמה ימים על רצונו להישאר בקבוצה מקטאר, שגם היא שמחה להמשיך בהתקשרות לאחר שהמאמן הספיק לזכות כבר העונה בארבעה תארים, כולל אליפות הליגה המקומית. עוד הוסיפו בעיתון הקלטאוני כי לצ'אבי סעיף שחרור אם יקבל הצעה מברצלונה, אך המאמן הכחיש זאת לאחר החתימה הרשמית: "הדיבר על הסעיף שמאפשר לי לעזוב בכל עת אינו נכון. יש לי חוזה לשתי עונות באל סאד ואני מכבד אותו".

צ'אבי המשיך ואמר: "גאה המשיך במועדון, השגנו המון דברים ביחד. ניצחנו משחקים, הבקענו שערים וזכינו בהרבה תארים. כולנו גאים מאוד בהצלחה הזאת. לקבל תמיכה מהסוג הזה הוא הדבר הטוב ביותר שכל מאמן יכול לקבל. האתגר שלנו הוא להמשיך ולהתפתח ואני מאוד נרגש לעזור לשחקני אל סאד לעשות את זה".

צ'אבי הרננדס | KARIM JAAFAR/AFP via Getty Images

הספרדי קיבל את התפקיד בקבוצה הקטארית בה פרש ממשחק פעיל בקיץ 2019 וזכה באליפות ובעוד חמישה תארים נוספים. מעניין לראות מתי תתרחש סגירת המעגל בה יחזור לקבוצת נעוריו בה שיחק 17 שנה וזכה בכל תואר אפשרי כולל שני טרבלים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי