דיווח: נשיא פיפ"א היה מעורב בהקמת הסופרליג

ג'אני אינפנטינו
ג'אני אינפנטינו | Gettimages

ב'ניו יורק טיימס' נטען כי נחשפו מסמכים לפיהם ג'אני אינפנטינו ידע על הקמת הליגה הפרטית כבר בחודש ינואר והביע תמיכה מול ראשי המועדונים הגדולים. טבאס: "יש לי ספקות רציניים לגביו"

(גודל טקסט)

גם לאחר שהסופר ליג התפרקה והיוזמה של 12 הקבוצות הגדולות לא יצאה לפועל, הרוחות מסרבות להירגע. כזכור מי שבעיקר יצאו נגד המפעל הפרטי, אותו ניסה להקים נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס, היו ההתאחדויות השונות ברחבי העולם, אך היום (חמישי) נחשף ב'ניו יורק טיימס' כי דווקא פיפ"א הייתה מעורבת בהקמת הסופרליג.

למרות שנשיא פיפ"א ג'אני אינפנטינו יצא באופן פומבי נגד הליגה החדשה שהייתה מגדילה משמעותית את הפערים בכדורגל האירופי, בעיתון האמריקאי נטען כי על פי מסמכים רשמיים נמצא כי אינפנטינו היה מודע לתוכניות של פרס לפחות מאז חודש ינואר האחרון ותמך במהלך באופן מלא.

יש לציין כי כבר בחודש שעבר יו"ר מנהלת הליגה הספרדית חאבייר טבאס יצא נגד אינפנטינו כשאמר: "מועדוני הסופר ליג עצמם אומרים שאינפנטינו תמך בהם, הוא חייב להכחיש זאת בצורה נחרצת. יש לי ספקות רציניים לגביו".

כאמור הסופר ליג הייתה צריכה לצאת לדרך בתחילת העונה הבאה והייתה אמורה לכלול את מנצ'סטר יונייטד, ארסנל, צ'לסי, ליברפול, טוטנהאם, מנצ'סטר סיטי, מילאן, אינטר, אתלטיקו מדריד, יובנטוס, ריאל מדריד וברצלונה ובינתיים רק שלוש האחרונות עדיין לא הודיעו על פרישתן ואופ"א צפויה להטיל נגדן סנקציות משמעותיות. כעת נראה כי גם אינפנטינו ייחקר לאור החשיפה.

הסופרליג | ספורט1 / Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי