ללא מאמץ: 0:7 חד צדדי לאיטליה על סן מרינו

לקראת היורו, רוברטו מנצ'יני המשיך לבחון את שחקניו, שהתעללו באחת הנבחרות החלשות באירופה. מתיאו פוליטאנו ומתאו פסינה כיכבו עם צמדים, גם פדריקו ברנרדסקי, אנדראה בלוטי וג'יאן מרקו פרארי הצטרפו לחגיגה

(גודל טקסט)

שבועיים בדיוק לפני תחילת היורו, נבחרת איטליה פתחה הערב (שישי) את ההכנה הרשמית לקראת טורניר הגמר במשחק הבית בסרדיניה ארנה נגד שכנתה סן מרינו, שנחשבת גם לנבחרת החלשה באירופה. לכן אין זה מפתיע שהנבחרת של רוברטו מנצ'יני, שהמשיך לבחון את שחקני הסגל, השיגה 0:7 קליל במיוחד שעשוי לעלות במעט את המורל בשבועות הבאים.  

האיטלקים כבשו את השער הראשון רק בדקה ה-31 בעזרת בעיטה שטוחה וללא ממש חזקה של פדריקו ברנרדסקי, אבל כזו שהצליחה להכניע את השוער האורח. כעבור שלוש דקות ג'יאן מרקו פרארי התכבד בשער בכורה בנבחרת לאחר שניצל הדיפה רעה של שוער סן מרינו מכדור קרן וכל מה שנותר לבלם ססואולו הוא לבעוט בחצי גובה לשער החשוף.

מתיאו פוליטנו נכנס בתחילת המחצית השנייה וכבש את השלישי של איטליה כבר בדקה ה-48. גם הפעם, שחקן ההתקפה של נאפולי ניצל בלבול בחלק האחרונה רגע לפני שבעט כדור חזק לפינה הקרובה שנעצר ברשת. המארחת הורידה במעט את הקצב ומצאה את הרביעי בדקה ה-67 – אנדרה בלוטי שעלה מהספסל, החליף מסירות עם ברנרדסקי ושלח בעיטה חזקה לפינה הרחוקה.

הבליץ נמשך עם עוד שני שערים מהירים לאחר דחיקה קלה של מתאו פסינה בדקה ה-75 ושער נוסף של פוליטנו לאחר שתי דקות בלבד, אך פסינה היה זה שחתם את תוצאת המשחק כשהשלים צמד עם בעיטה בין הרגליים של השוער בדקה ה-86.

שחקני נבחרת איטליה | Enrico Locci/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי