טבס צפוי להודיע על עזיבת בוקה, באיירן מתעניינת בסאול

קרלוס טבס | Guilherme Calvo-Pool/Getty Images

הארגנטינאי יערוך מסיבת עיתונאים בה הוא ככל הנראה ייפרד ממועדון נעוריו, הבווארים שמעוניינים בקשר אתלטיקו האריכו חוזה לצ'ופו מוטינג. "אופטימיות זהירה" ביונייטד לגבי עסקת סאנצ'ו, אינטר ומילאן סימנו יהלום

(גודל טקסט)

הקבוצות הגדולות באירופה מחפשות את הדרכים להתחמש לקראת העונה הבאה, ובינתיים חלוץ ההעברות לא מפסיק לספק לנו חדשות מעניינות. כאן נרכז עבורכם את הכל ההתפתחויות האחרונות, ההחתמות הרשמיות, והשמועות על עסקאות גדולות שמסתמנות:

רשמי

* יום של הארכות חוזה בצ'לסי: המאמן תומאס טוכל חתם על חוזה חדש עד סיום עונת 2023/2024. שעות בודדות לאחר מכן, הכחולים הודיעו כי טיאגו סילבה ואוליבייה ז'ירו חתמו על חוזה חדש לעונה הבאה. אנגולו קאנטה צפוי לדון עם אלופת אירופה הטרייה על חוזה חדש בחודשים הקרובים, ומי שיעזוב באופן סופי את המועדון הוא פיקאיו טומורי. הבלם, שהושאל בחצי העונה האחרונה למילאן צפוי לשוב לרוסונרי, הפעם בעסקת מכירה. סגנית אלופת איטליה תשלם סעיף השחרור בחוזה של הבלם האנגלי – 28.5 מיליון פאונד.

* באיירן מינכן הודיע באופן רשמי כי האריכה את חוזהו של אריק צ'ופו – מוטינג בשנתיים נוספות. החלוץ הקמרוני שהגיע הקיץ מפריז סן ז'רמן הבקיע תשעה שערים ב-32 הופעות בכל המסגרות בבוואריה, כולל שני כיבושים נגד הפריזאים ברבע גמר ליגת האלופות, אז פתח בהיעדרו של רוברט לבנדובסקי הפצוע. כזכור, הגרמנים הודחו נגד הצרפתים, אך צ'ופו מוטינג יכול לפחות להתנחם בכך שקבוצתו זכתה בפעם התשיעית ברציפות באליפות גרמניה.

שמועות

* אגדת בוקה ג'וניורס, קרלוס טבס, ייכנס הלילה מסיבת עיתונאים בה הוא צפוי להודיע כי יעזוב את מועדון נעוריו. ההערכות בארגנטינה הן שבן ה-37 לא יפרוש מכדורגל, אך טרם ידוע לאן מועדות פניו ומה תהיה התחנה הבאה שלו.

* הכתב הבכיר, פבריציו רומאנו, מדווח כי סאול ניגס עשוי לעזוב את אתלטיקו מדריד בקיץ הקרוב. אחד השחקנים המזוהים ביותר עם אלופת ספרד הטרייה נמצא על הכוונת של באיירן מינכן, אך היא טרם הגישה הצעה. בנוסף, גם צ'לסי מודעת לסיטואציה של הקשר הספרדי וייתכן כי היא תפעל לצרפו בהמשך הקיץ.

סאול ניגס, אנטה בודימיר | Denis Doyle/Getty Images

* למקרה שסאול אכן יעזוב את ספרד הקיץ, אתלטיקו מדריד כבר סימנה יורש אפשרי בדמותו של רודריגו דה פול. הקבוצה מבירת ספרד כבר נמצאת בשיחות עם כוכבה של אודינזה, והוא עשוי לשוב לליגה הספרדית, בה שיחק במדי ולנסיה בין 2014 ל-2016.

* "אופטימיות זהירה" בנוגע לאפשרות שג'יידון סאנצ'ו יגיע למנצ'סטר יונייטד בקיץ הקרוב. ב"סקיי" מדווח כי קבוצתו הנוכחית של האנגלי, בורוסיה דורטמונד, צפויה לדרוש סכום נמוך משמעותית מה-108 מיליון פאונד שהם דרשו בקיץ שעבר. מבחינת המשא ומתן בין סאנצ'ו לשדים האדומים, לא צפויים לעלות קשיים מכיוון ששני הצדדים כבר סיכמו על חוזהו של השחקן במהלך הניסיון לצרפו עוד בשנה שעברה.

* השם הכי מפתיע בסגל של נבחרת איטליה ליורו הקרוב הוא שחקנה של ססואולו, ג'יאקומו רספאדורי, מיכוון שעדיין לא ערך את הופעת הבכורה בנבחרת הבוגרת. עם זאת, החלוץ בן ה-21 מושך עניין רב במספר קבוצות באירופה, ביניהן כמה מהמועדונים הבכירים בארץ המגף. אינטר ומילאן, שסיימה את העונה במקום הראשון והשני בהתאמה, הביעו עניין בשחקן, אך מנכ"ל ססואולו הצהיר כי החלוץ אינו למכירה: "אין לו מחיר ואנחנו לא רוצים אפילו להקשיב להצעות". קבוצות נוספות שהתעניינו ברספאדורי הן ר.ב. לייפציג, איינטרכט פרנקפורט ומארסיי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי