ממשיכה להרשים: 0:4 חלק לאיטליה על צ'כיה

שחקני נבחרת איטליה | Marco Luzzani/Getty Images

לאחר שהביסה 0:7 את סן מרינו, הנבחרת של מנצ'יני מינפה את המומנטום החיובי עם רביעייה ברנאטו דאלא'רה. אימובילה, בארלה, אינסינייה וברארדי היו אחראיים על החגיגה של הסקוודרה אזורה

(גודל טקסט)

בדיוק לפני שבוע איטליה פתחה את משחקי ההכנה שלה לקראת היורו נגד הנבחרת החלשה באירופה, סן מרינו, מולה השיגה 0:7 קליל במיוחד. הערב (שישי) הסקוודרה אזורה פגשו משוכה קשה יותר בדמותה של נבחרת צ'כיה, שהעפילה גם היא לטורניר הגמר של יורו 2020. גם מולם האיטלקים הראו עליונות מוחלטות והשיגו 0:4 מרשים במיוחד באצטדיון רנאטו דאלא'רה שבבולוניה.

השער הראשון של המארחת הגיע בדקה ה-23. הגנת צ'כיה הרחיקה עד צ'ירו אימובילה, החלוץ בעט לגופו של באונדז'יי צ'לוסטקה ששינה כיוון והכניע את השוער. איטליה הכפילה שלוש דקות לפני סיום המחצית הראשונה ושוב, הודות ללא מעט מזל. הפעם זה היה ניקולו בארלה שבעט כדור שפגע בביאן בורז'יל ששינה כיוון ונכנס פנימה.

איטליה המשיכה להיות הדומיננטית במגרש ומצאה את השלישי בדקה ה-66, לאחר שאימובילה הכניס כדור נפלא ללורנצו אינסינייה שבעט כדור חזק מזווית קשה שננעץ בפינה הרחוקה. השער הרביעי שחתם את הערב בדקה ה-73, היה גם היפה במשחק. אינסינייה הפעם על תקן המבשל, מסר לדומניקו ברארדי שדייק עם צ'יפ אלגנטי.

למעשה האיטלקים סיימו סופית את ההכנה, מכיוון שהם מקיימים את המשחק הפתיחה של היורו ביום שישי הבא מול טורקיה. צ'כיה מנגד, תקווה להשיג תוצאה טובה הרבה יותר מול אלבניה ביום שלישי, שיהיה חזרה גנרלית לפני המשחק מול סקוטלנד בשלב הבתים.

אנטונין ברק, צ'ירו אימובילה | FILIPPO MONTEFORTE/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי