רוסיה ניצחה את בולגריה, 1:3 לשבדיה על ארמניה

פנדל מאוחר של אלכסנדר סובולב (84) העניק 0:1 לנבחרת של סטניסלב צ'רצ'סוב במשחק ההכנה האחרון שלה. פורסברג כיכב עם שער בכדור חופשי ובישול דניאלסון בניצחון של הצהובים כחולים. רק 0:0 בין ווילס לאלבניה

(גודל טקסט)

משחקי ההכנה לקראת יורו 2020 נמשכו גם היום (שבת). עוד לפני המפגש של ישראל נגד מונטנגרו, רוסיה השיגה ניצחון 0:1 קטן על בולגריה, בעוד ווילס סיימה ב-0:0 מול אלבניה. מאוחר יותר שבדיה השיגה 1:3 על ארמניה.

שבדיה – ארמניה 1:3

השבדים יגיעו למפגש מול ספרד בשלב הבתים אחרי רצף של שני ניצחונות רצופים, הודות ל-0:2 על פינלנד בשבוע שעבר ועוד אחד על ארמניה הערב. אמיל פורסברג הצטיין במחצית הראשונה עם שער בכדור חופשי בדקה ה-16 ועוד בישול למרקוס דניאלסון בדקה ה-34. כעבור ארבע דקות סבסטיאן לארסון הוותיק פספס הזדמנות לכבוש את השלישי בפנדל ובמחנה הארמני ניצלו זאת עם שער מצמק של ואהן ביצ'אחצ'יאן (64), אך השבדים סגרו את הסיפור הודות לכיבוש מאוחר של מרקוס ברג (85).

אמיל פורסברג | JONATHAN NACKSTRAND/AFP via Getty Images

רוסיה – בולגריה 0:1

שבוע לפני משחק הפתיחה של הרוסים נגד בלגיה ביורו, הנבחרת של סטניסלב צ'רצ'סוב אירחה את בלגיה למשחק הכנה אחרון נגד בולגריה, שהודחה מהפלייאוף. המארחת לא הרשימה, אך הצליחה להכריע את המשחק מפנדל של אלכסנדר סובולב בדקה ה-84.

שחקני רוסיה חוגגים | KIRILL KUDRYAVTSEV/AFP via Getty Images

ווילס – אלבניה 0:0

אחרי שהובסה 3:0 על ידי צרפת, ווילס קיוותה להגיע למשחק הפתיחה של היורו מול שווייץ עם ניצחון על אלבניה. אולם גם הפעם הנבחרת מהאי הבריטי לא הציגה כדורגל מרשים בקארדיף ונפרדה בתיקו ללא שערים. גארת' בייל אגב פתח את המשחק על הספסל ועלה לכר הדשא בדקה ה-71.

דויד ברוקס, בראט ג'ימשיטי | Justin Setterfield/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי