לוקאקו כבש את שערו ה-60 בבלגיה, שניצחה 0:1 את קרואטיה

השדים האדומים גברו בבריסל על סגנית אלופת העולם במשחק ההכנה האחרון לפני היורו. חלוץ אינטר הבקיע את שער הניצחון (37), בעוד אדן הזאר עלה כמחליף בדקה ה-71. האורחת עם עוד משחק מאכזב

(גודל טקסט)

נבחרת בלגיה וקרואטיה, שתיים מהנבחרות הטובות בעולם, נפגשו הערב (ראשון) בבריסל במשחק הכנה אחרון לפני היורו. המדורגת ראשונה בעולם אמנם ניצחה רק 0:1, אך הראתה עליונות מובהקת ובהחלט יכולה להיות מעודדת מהיכולת לקראת טורניר הגמר.

בלגיה הייתה הקבוצה האיכותית ביותר במחצית הראשונה ואף מצאה את המשקוף פעמיים בתוך דקה לאחר בעיטה של לוקאקו ונגיחה של קראסקו, הראשון גם הצליח לכבוש את שער היתרון בדקה ה-38 כאשר ניצל הרחקה מרושלת של ברוזוביץ' והבקיע את שערו ה-60 במדי השדים האדומים.

בלגיה המשיכה להכתיב את הקצב גם במחצית השנייה, אך לא מצאה את השער השני. אדן הזאר עלה מהספסל בדקה ה-71 בעוד אצל המחנה הקרואטי, זלטקו דאליץ' העניק כבר בתחילת המחצית את ההזדמנות לשחקנים המחליפים, שלא ממש הסתדרו מול אלופת העולם.

כאמור ההכנה של שתי הנבחרות הסתיימה הערב. בלגיה שסיימה עם תיקו מול יוון בחמישי וכעת ניצחה את קרואטיה, תפתח את שלב הבתים מול נבחרת רוסיה ובהמשך תפגוש גם את דנמרק ופינלנד. קרואטיה מנגד שסיימה גם היא עם תיקו במשחק ההכנה הראשון שלה נגד ארמניה, תתמודד בראשון הבא מול אנגליה, אותה ניצחה בחצי גמר מונדיאל 2018.

שחקני נבחרת בלגיה | KENZO TRIBOUILLARD/AFP via Getty Images
יאניק קראסקו, לוקה מודריץ' | DIRK WAEM/BELGA MAG/AFP via Getty Images

הרכבים

בלגיה: טיבו קורטואה, טובי אלדרווירלד, ג'ייסון דנאייר, יאן ורטונגן, טימותי קסטנייה, יור טילמנס, לאנדר דנדונקר, נאסר צ'אדלי, יאניק קראסקו, דריס מרטנס, רומלו לוקאקו.

קרואטיה: דומיניק ליבאקוביץ', שימה ורסאליקו, דוייה צ'אלטה-צאר, דומאגויי וידה, בורנה ברישיץ', לוקה מודריץ', מרסלו ברוזוביץ', מתאו קובאצ'יץ', אנטה רביץ', איבן פרישיץ', ברונו פטקוביץ'.

בלגיה נגד קרואטיה | KENZO TRIBOUILLARD/AFP via Getty Images

מהלך המשחק

דקה 31: הזדמנות אדירה לבלגיה. לוקאקו עבר את הגנת קרואטיה ובעט למשקוף, קראסקו הגיע לכדור החוזר, אך נגח גם הוא למשקוף.

דקה 38, בלגיה עלתה ליתרון 0:1! קרן של מרטנס הורחקה לא טוב בעקב של ברוזוביץ', לוקאקו ניצל זאת וכבש מקרוב את שערו ה-60 בנבחרת בלגיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי