Sport1 Banner

דיווח: סאנצ'ו ומנצ'סטר יונייטד הגיעו לסיכום, נפתח מו"מ עם דורטמונד

ג'יידון סאנצ'ו | Alexandre Simoes/Borussia Dortmund via Getty Images

לפי פבריציו רומאנו, השדים האדומים והקשר סיכמו ביניהם על חוזה עד 2026, כאשר סכום ההעברה צפוי לנוע סביב ה-95 מיליון יורו. הגרמנים טרם אישרו את העסקה באופן רשמי

(גודל טקסט)

אומנם מירב תשומת הלב באירופה מוקדשת ליורו 2020 שנמצא מעבר לפינה, אך גם בגזרת כדורגל המועדונים יש לא מעט חדשות ועדכונים. כמו בכל קיץ, שוק המלפפונים ממשיך לספר כותרות וייתכן כי היום (חמישי) נסגרה אחת העסקאות הגדולות של חלון ההעברות הנוכחי.

לפי דיווח של כתב "סקיי" פבריציו רומאנו, ג'יידון סאנצ'ו עשוי לבצע בקרוב מאוד את המעבר מדורטמונד למנצ'סטר יונייטד. כזכור, כבר בשבוע שעבר דווח כי השדים האדומים חידשו את המגעים עם השחקן, ולפי רומאנו, היום הם הגיעו להסכם עם הקיצוני האנגלי אותו הם יצרפו אותו לשורות הקבוצה בחוזה עד 2026, וכי נפתח משא ומתן רשמי מול מועדון הפאר הגרמני.

במידה וההעברה תצא לפועל, יונייטד צפויה לשלם על הכישרון הצעיר לא פחות מ-95 מיליון יורו. חשוב לציין כי טרם הושג סיכום בין המועדונים ושהעסקה נמצאת תחת מעטה כבד של חשאיות על מנת לא לפרסם הודעות מוטעות.

סאנצ'ו בן ה-21 ערך העונה 38 הופעות בכל המסגרות במדי דורטמונד, במהלכן הבקיע 16 שערים (שמונה בבונדסליגה, שתיים בליגת האלופות ועוד שישה בגביע) ובישל 20 נוספים. הוא משחק בשוורצגלבן מאז עונת 2017/18 והוא מחזיק בחוזה עד תום עונת 2022/23.

ג'יידון סאנצ'ו, ארלינג הולאנד | Sascha Steinbach – Pool/Getty Images
עוד באותו נושא: ג'יידון סאנצ'ו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי