פונסקה על סף סיכום בטוטנהאם, מגן ברצלונה מבוקש באנגליה

פאולו פונסקה | Marco Canoniero/LightRocket via Getty Images

המאמן הפורטוגלי, שהוחלף על הקווים ברומא על ידי מוריניו, צפוי להיות מוצג בלונדון עוד השבוע. ווסטהאם בעקבות ג'וניור פירפו, דויד לואיז קרוב לחתימה במארסיי. וגם: אדין דז'קו יעבור למילאן?

(גודל טקסט)

במקביל ליורו 2020 שיצא לדרך בשבוע שעבר ולקופה אמריקה שנפתח בעקבותיו, במועדונים השונים ברחבי אירופה ממשיכים לחפש דרכים להתחזק לקראת העונה הבאה שתיפתח לקראת סוף הקיץ, כאשר ישנן לא מעט שמועות ברחבי היבשת וגם מספר החתמות רשמיות. הנה כל מה שצריך לדעת:

רשמי

* שוער המשנה של ליברפול, אדריאן, חתם על הארכת חוזה וימשיך לשמש גיבוי לאליסון בשעת צורך.

שמועות

* ברצלונה קרובה לסיכום כל התנאים עם חלוץ נבחרת הולנד ממפיס דפאיי, שאמור בימים הקרובים להשלים את מעברו לבקשת המאמן רונאלד קומאן, שבעצמו לוחץ לסגור את צירופו.

* דוד לואיז קרוב ליעד חדש. הבלם הוותיק קרוב לחתימה במארסיי, כך מדווח ב"לה פרובנס" הצרפתי. הברזילאי בן ה-34 נמצא כרגע ללא קבוצה לאחר שעזב את ארסנל במדיה שיחק העונה, וחורחה סמפאולי מעוניין לצרפו באופן מיידי.

דויד לואיז חוגג | Rui Vieira/PA Images via Getty Images

בדרך חזרה לממלכה: אשלי יאנג, מגנה של אלופת איטליה אינטר, נמצא במו"מ עם ברנלי מהפרמיירליג אליה הוא עשוי להצטרף בחוזה לעונה אחת. האנגלי בן ה-35 מסיים את חוזהו בסן סירו בסוף החודש הקרוב וכבר דחה את הצעת הנראזורי להארכת חוזה, וכעת נדמה כי הוא קרוב לסיכום בטרף מור.

*ג'וניור פירפו מעורר עניין בוולבס ו-ווסטהאם מהפרמיירליג. לפי דיווח של "מונדו דפורטיבו", צמד האנגליות עוקבות אחרי מצבו של מגן ברצלונה, שעשוי להיות אחד השחקנים שיעזבו את הקטאלונים כבר בקיץ הקרוב. לפי הדיווח, הבלאוגרנה מחפשת דרכים לאזן כלכלית את המועדון בעקבות נגיף הקורונה שהשפיע באופן דרסטי על רווחי הקבוצה, ומכירתם של כמה שחקנים היא בהחלט אחת האופציות האפשריות עבור מטרה זו.

*אדין דז'קו למילאן? ב"סקיי ספורט איטליה" טוענים כי הבוסני נמצא על הכוונת של הרוסונרי, שכבר מנהלים מגעים עם צ'לסי לגבי אוליבייה ז'ירו למרות שחוזהו של הצרפתי הוארך בסטמפורד ברידג'. כעת, כך נטען בדיווח, בצד האדום-שחור של מילאנו מצאו מטרה חדשה והם החלו לגשש בקרבתו של חלוץ רומא.

אדין דז'קו | Marco Canoniero/LightRocket via Getty Images

*בקרוב זה יהפוך לרשמי: פאולו פונסקה ימונה למאמנה של טוטנהאם ביום רביעי. לפי דיווח של פבריציו רומאנו, המאמן הפורטוגלי צפוי להשלים את מעברו ללונדון ולסגור את הפרטים האחרונים בחוזהו במהלך השבוע, ורק אז יוצג באופן רשמי על ידי דניאל לוי והתרנגולים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי