גאטוסו לא יגיע לטוטנהאם, ריאל מעוניינת במגן נבחרת איטליה

ג'נארו גאטוסו | Francesco Pecoraro/Getty Images

העברות: למרות השיחות החיוביות, האיטלקי לא יגיע ללונדון בעקבות לחץ האוהדים. הבלאנקוס סימנו את ספינצולה, מיוראל יעשה את הדרך ההפוכה? בארסה מעוניינת בגינטר, יאנג סגר מעגל וחלוץ אייאקס ישחק עם סולומון

(גודל טקסט)

רשמי

* אסטון וילה הודיעה כי אשלי יאנג חוזר למועדון אחרי עשור. האנגלי בן ה-35 שיחק ארבע עונות במדי הקבוצה מבירמינגהאם בשנים 2007-2011, ולאחר מכן עבר למנצ'סטר יונייטד. הוא השתייך לסגל השדים האדומים עד ינואר 2020, אז עבר לאינטר. יאנג בילה עונה וחצי באיטליה, ולאחר שסייע לנראזורי לזכות באליפות ראשונה מאז 2010 הוא סוגר מעגל ושב למקום בו פרץ לתודעה.

* חבר חדש למנור סולומון: שחטאר הודיעה על צירופו של חלוץ אייאקס לאסינה טראורה בתמורה לשמונה מיליון יורו. השחקן בן ה-20 מבורקינה פאסו שכבש שער אחד בליגה ההולנדית בעונה החולפת חתם לחמש שנים.

שמועות

* אחרי שהמשא ומתן בין טוטנהאם לפאולו פונסקה התפוצץ, התרנגולים שוחחו עם ג'נארו גאטוסו בנוגע למשרת האימון. למרות שהשיחות הראשוניות בין הצדדים היו חיוביות, הלונדונים הודיעו לאיטלקי כי המהלך לא יבשיל. אחת הסיבות העיקריות הינה הלחץ הכבד שהפעילו אוהדי הקבוצה ברשתות החברתיות מאז שהחלו לצוץ הידיעות על האפשרות שהמאמן שהתפטר מפיורנטינה אחרי 23 ימים בלבד יגיע לממלכה. החיפושים אחר מאמן חדש לטוטנהאם יימשכו.

* ב"אס" מדווחים על שם מסקרן שעשוי לאייש את עמדת המגן השמאלי בריאל מדריד: מגנה של רומא ונבחרת איטליה, לאונרדו ספינצולה. על פי הדיווח, סוכנו של השחקן שהצטיין במשחקיה הראשונים של ה"אזורי" ביורו 2020 נפגש עם נציגים של ה"בלאנקוס". אם השיחות יבשילו לעסקה, ייתכן כי בורחה מיוראל, שהושאל בעונה האחרונה מהמדרידאים לרומאים, יעבור לבירת איטליה באופן קבוע.

לאונרדו ספינצולה | ALESSANDRA TARANTINO/POOL/AFP via Getty Images

* החלוץ הזמבי של זלצבורג, פאטסון דאקה, עומד לרשום קפיצת מדרגה משמעותית לאחר שאלופת אוסטריה הסכימה להצעה שקיבלה מלסטר עבור השחקן. דאקה כבש בעונה החולפת 27 שערי ליגה ב-28 מחזורים, והוא אף הבקיע צמד נגד מכבי תל אביב במוקדמות ליגת האלופות.

* ברצלונה מגלה עניין בבלם בורוסיה מנשנגלדבאך ונבחרת גרמניה, מתיאס גינטר. השחקן בן ה-27 מסיים חוזה בקיץ הבא במדי הקבוצה הגרמנית, והוא אמור לדון עם הקבוצה על עתידו כשגרמניה תסיים את דרכה ביורו 2020. אם הבלם לא יחתום על חוזה חדש, הקבוצה ככל הנראה תעדיף למכור אותו בקיץ הנוכחי ולא לאבד אותו ללא תמורה בקיץ הבא. בכל אופן, המנהל הספורטיבי של "הסייחים" אמר כי "נגמר 'עשור הזהב' בו היה עוד ועוד כסף. שחקנים, סוכנים, ומועדונים – כולם צריכים לקחת צעד אחד לאחור".

מתיאס גינטר | SERGEI SUPINSKY/AFP via Getty Images

* משחקן אחד שעשוי להגיע לברצלונה לאחר שעשוי לעזוב: הקשר קרלס אלנייה נכנס לשנה האחרונה בחוזה, וייתכן כי הוא אפילו לא יממש אותה ויעזוב כבר בקיץ. ב"מונדו דפורטיבו" מדווח כי הקשר בן ה-23 מעורר עניין בחטאפה, שם בילה כמושאל בעונה האחרונה, כמו גם ולנסיה, אותה מאמן חוסה בורדלאס, שעד הקיץ הדריך את חטאפה ואת אלנייה. בנוסף, גם וולבס האנגלית מעוניינת בשחקן.

* ב"סקיי" ציינו ארבעה שחקנים שעשויים לעבור מצ'לסי לאינטר בעסקת חליפין שתשלח את אשרף חכימי לסטמפורד ברידג': מרקוס אלונסו, אנדראס כריסטנס, אמרסון פלמיירי ודויזה זפאקוסטה ששיחק בעונה האחרונה בגנואה כמושאל מהבלוז.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי