דיווח: אמבפה ביקש לעזוב את פריז, מסי נענה בחיוב להצעת ברצלונה

קיליאן אמבפה | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

העברות: בצרפת טוענים כי החלוץ החליט לעזוב את עיר האורות, בספרד מפרסמים שהפרעוש הודיע ללאפורטה כי יחתום לשנתיים נוספות. וגם: קשר מילאן חצה את הכביש ועבר לאינטר, רכש מרשים לנוריץ'

(גודל טקסט)

רשמי

*העברת ענק באיטליה: הקאן צ'להאנולו חצה את הכביש. שחקן נבחרת טורקיה עבר ממילאן ליריבה המושבעת, אינטר, במדיה הוא ירוויח כחמישה מיליון יורו לעונה בחוזה לשלוש שנים.

* נוריץ' סיטי, שעלתה בסיום העונה בחזרה לפרמיירליג, הודיעה היום על הצטרפותו של מילוט ראשיצה, הקשר מקוסובו. כ-11 מיליון יורו שילמו הקנריות על השחקן בן ה-24, ששיחק בשלוש העונות האחרונות בשורות ורדר ברמן.

* הקשר האורוגוואי דייגו לשאלט עבר ליעד חדש וחתם בדינמו מוסקבה. בעונה החולפת לבש את המדים של סלטיק בתור מושאל ממילאן. הקבוצה הרוסית שילמה עליו כ-3.5 מיליון יורו.

* מאמן חדש לאמפולי, העולה הטרייה לסרייה A. אאורליו אנדריאצולי, שאימן בפעם האחרונה את גנואה לתקופה קצרה ב-2019, שב לקדנציה שלישית באמפולי וינסה לעזור לה לשרוד בליגה.

* מיכאל אסר, ששימש בעונה הקודמת כשוער הראשון של האנובר, עבר בהעברה חופשית לבוכום, העולה החדשה לבונדסליגה.

* שחטאר דונייצק החתימה את הבלם הברזילאי מרלון. השחקן בן ה-26 חתם לחמש שנים במועדון האוקראיני, אליו הוא מגיע מססואולו, שם הדריך אותו המאמן של הכתומים-שחורים בעונה הקרובה, רוברטו דה זרבי. הברזילאי שיחק בעבר בברצלונה, אך ערך במדיה שתי הופעות ליגה בלבד בעונת 2016/17. כעת, הוא צפוי לשתף פעולה עם מנור סולומון, בתנאי שהישראלי יישאר באוקראינה.

שמועות

* סרחיו ראמוס מתקרב לרומא? לאחר שפורסם כי ז'וזה מוריניו שוחח איתו, כעת באיטליה טוענים כי הוצע לו חוזה לשנתיים בגובה 7.5 מיליון יורו לעונה. בריאל מדריד הוא השתכר כ-12 מיליון יורו לעונה והוא ביקש זמן לחשוב על ההצעה.

*בספרד מדווחים כי הסאגה המייגעת הגיעה לסיומה: ליאו מסי השיב בחיוב להצעתו של ז'ואן לאפורטה ויחתום לשנתיים נוספות בשורות ברצלונה.

*בזמן שקיליאן אמבפה נערך למשחק של צרפת מחר מול פורטוגל במחזור הנעילה של בית ו' ביורו 2020, במולדתו טוענים כי החלוץ ביקש לעזוב את פריז סן ז'רמן, שעשויה למכור אותו כדי לא לאבד אותו ללא תמורה בתום חוזהו בקיץ 2022.

* ב"סאן" מדווחים על התקדמות במגעים בין מנצ'סטר יונייטד לבלם ויאריאל ונבחרת ספרד, פאו טורס, לו סעיף שחרור בסך 60 מיליון יורו. כבר חודשים ששמו של השחקן נקשר לשדים האדומים, שרואים בו שותף אפשרי טוב מאוד להארי מגווייר במרכז ההגנה.

פאו טורס | Maja Hitij/Getty Images

* ידוע שארסנל רוצה לצרף את אלברט סאמבי לוקונגה, קשרה בן ה-21 של אנדרלכט, שעל פי הדיווחים כבר סיכם את תנאיו האישיים במועדון. עם זאת, התותחנים לא הגיעו לסיכום עם קבוצתו הבלגית ויגישו בקרוב הצעה משופרת, כך מדווח ב"דיילי מירור".

* ברהים דיאס, קשרה ההתקפי של ריאל מדריד, אשר הושאל למילאן בעונה הקודמת, צפוי בקרוב מאוד להיות מוכרז כמושאל לעונה נוספת לרוסונרי. בעונה הקודמת הספרדי בן ה-21 כבש ארבעה שערים ארבעה נוספים ב-27 הופעות בליגה האיטלקית.

* אתלטיקו מדריד סגרה את עסקת רודריגו דה פול, שיחתום אחרי הקופה אמריקה, ובכך תשלים רכש מרשים מאוד, אבל אלופת ספרד לא עוצרת כאן. על פי דיווח ב"מונדו דפורטיבו", הקולצ'ונרוס מתעניינים בכוכב נאפולי ונבחרת איטליה, לורנצו אינסינייה. שחקן הכנף מסיים את חוזהו בתום העונה הבאה ועשוי להימכר, ובימים האחרונים אף הוזכר כמועמד לברצלונה.

ברהים דיאס | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

* קבוצות הפרמיירליג מחפשות מאמנים: אברטון מנהלת שיחות עם רפא בניטס. כמו כן, נציגי קריסטל פאלאס נפגשו עם לוסיאן פאברה, אקס דורטמונד, וערכו עמו שיחה שהוגדרה כחיובית. פאברה "קרוב לקבל את ההצעה" על פי התקשורת האנגלית ובכך לרשת את רוי הודג'סון.

* מאוריציו סארי רוצה לחזק את לאציו. אחת מיעדיו, כך מדווח באיטליה, הוא יוליאן בראנדט, קשר דורטמונד. מועמדים נוספים לנשרים: ריקרדו אורסוליני (שחקן הכנף של בולוניה), חרמאן פסייה (בלם פיורנטינה) ואלסייד היסאי (מגן נאפולי).

* "סקיי ספורטס איטליה" מדווח כי אטאלנטה הגישה הצעה של 14 מיליון יורו על טון קופמיינרס מאלקמאר, שדחתה אותה ודורשת 20 מיליון יורו. כמו כן, הוגשה הצעה של 15 מיליון יורו עם בונוסים של 3 מיליון נוספים על טאקהירו טומיאסו, בלם בולוניה, שגם היא דורשת 20 מיליון יורו עבור שחקנה.

* נוריץ', העולה החדשה לפרמיירליג, מחפשת מחליף לאמי בואנדיה שנמכר בעסקת ענק לאסטון וילה, וסימנה את סטיבן ברחאוס מפיינורד. הקשר ההתקפי בן ה-29 כיכב בעונה הקודמת עם 18 שערים ו-14 בישולים בליגה ההולנדית.

יוליאן בראנדט | Friedemann Vogel – Pool/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי