יתאחד עם מוריניו? סרחיו ראמוס ביקש מרומא זמן כדי לחשוב על ההצעה

סרחיו ראמוס | Fran Santiago/Getty Images)

דיווח באיטליה: הג'אלורוסי מוכנים לשלם לבלם הוותיק כ-15 מיליון יורו במשך שנתיים, הקלות מס בארץ המגף מחזקות את האפשרות שהוא יסכים להצטרף

(גודל טקסט)

היכן ישחק סרחיו ראמוס בעונה הבאה? מספר ימים אחרי מסיבת העיתונאים המרגשת שלו בה הודיע על פרידה מריאל מדריד לאחר 16 שנה, הולכות ומצטמצמות האופציות של הבלם בן ה-35 ובאיטליה מדווחים שהוא בהחלט עשוי להצטרף לסרייה A, על אף שנראה היה בדרכו הבטוחה לפריז סן ז'רמן.

על פי הפרסומים באנגליה, סרחיו ראמוס דרש ממנצ'סטר יונייטד קרוב ל-20 מיליון יורו מענק חתימה בנוסף לשכר גבוה במשך שנתיים, תנאים שהובילו לסיום השיחות מולו. גם מנצ'סטר סיטי, שנטען כי סרחיו ראמוס היה שמח לעבור אליה, לא מחפשת לצרף בלם הקיץ והשחקן עצמו אישר שחזרה לסביליה במדיה גדל לא על הפרק. לכן, פריז סן ז'רמן הפכה למועמדת הטבעת לצרפו.

אלא שעל פי התקשורת האיטלקית היום (שלישי), השיחה בין ז'וזה מוריניו לסרחיו ראמוס הובילה לכדי הצעה רשמית שהגישו הג'אלורוסי לשחקן. סרחיו ראמוס ומוריניו כמובן היו יחד בריאל מדריד ולטענת "Sportmediaset", רומא הציעה 15 מיליון יורו בחוזה לשנתיים, משמע 7.5 מיליון יורו בכל שנה. בריאל מדריד הוא אמנם השתכר כ-12 מיליון יורו, אולם פורסם שריאל מדריד כבר הציעה לו שכר נמוך יותר וגם חוזה לעונה אחת בלבד – שאלו למעשה הסיבות לפרידה.

סרחיו ראמוס ביקש מרומא זמן כדי לחשוב על ההצעה, אבל מתברר שמעבר לאיטליה יכול להשתלם לו מכיוון שאם יעבור לשנתיים יצטרך לשלם מס בגובה 100 אלף יורו בכל שנה, סכום די מזערי לאור החוזה שהוצע לו.

סרחיו ראמוס וז'וזה מוריניו ב-2012 | LLUIS GENE/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי