סיטי מעוניינת בריס ג'יימס, מהפכה בעמדת המגן השמאלי בברצלונה?

ריס ג'יימס | Glyn Kirk - Pool/Getty Images

גווארדיולה "אוהב מאוד" את מגן צ'לסי, אך ספק אם הבלוז ימכרו אותו ליריבה. גאיה ואלונסו יגיעו לקאמפ נואו במקום אלבה ופירפו? וגם: אתלטיקו מעוניינת באקס בארסה, ניקוי אורוות במילאן והחתמות חדשות בגרמניה

(גודל טקסט)

רשמי

* אחרי שבילה בחצי העונה האחרונה כמושאל בארמיניה בילפלד, מסאיה אוקוגאווה נרכש על ידי הגרמנים מרד בול זלצבורג. בתחילת העונה שעברה, כאשר עוד שיחק אצל אלופת אוסטריה, השחקן היפני הבקיע את שער הניצחון נגד מכבי תל אביב בבלומפילד במשחק הראשון במוקדמות ליגת האלופות.

* שאלקה, שירדה בעונה החולפת לליגת המשנה בגרמניה, החתימה את מריוס בולטר מאוניון ברלין. שחקן הכנף בן ה-28 עושה את דרכו מבירת גרמניה לגלזרקירשן תמורת 800 אלף יורו.

שמועות

* על פי דיווח של "The Athletic", מנצ'סטר סיטי רוצה לצרף את ריס ג'יימס, שיחד עם צ'לסי גבר עליה בגמר ליגת האלופות האחרון. בדיווח נטען כי פפ גווארדיולה אוהב מאוד את המגן האנגלי בן ה-21 שפרץ לתודעה במדים הכחולים בשנתיים האחרונות ואף נכלל בסגל של שלושת האריות ליורו 2020. עם זאת, יש לציין כי צ'לסי לא תרצה לוותר כל כך במהירות על אחד הנכסים שלה לטובת מי שמתחרה איתה על כל התארים שנה אחר שנה.

* עמדת המגן השמאלי בברצלונה עשוי לשנות את פניה בקיץ הקרוב. ג'ורדי אלבה מעורר עניין באינטר, ואם הוא אכן יעזוב את קבוצתו הנוכחית אחרי תשע שנים, מי שסומן כמועמד הבכיר לרשת את מקומו הוא חוסה גאיה מוולנסיה. בנוסף, קיימת אפשרות שהמגן המחליף ג'וניור פירפו יעזוב למילאן, ואם העסקה אכן תתממש, מרקוס אלונסו עשוי להגיע במקומו.

חוסה גאיה | Jose Breton/Pics Action/NurPhoto via Getty Images

* רפאל לאאו ויאנס פטר האוגה יעזבו את מילאן "עבור ההצעה הנכונה", כך מדווחים ב"גאזטה" האיטלקי. הרוסונרי מוכנים לוותר על שני הצעירים והם דורשים לפחות 25 מיליון יורו עבור הפורטוגלי ו-15 מיליון יורו עבור הנורבגי. לאאו הוזכר בהקשר של בורוסיה דורטמונד, וולבס ומארסיי, בעוד האוגה מעורר עניין בוולפסבורג. שני שחקנים נוספים שמילאן מתכוונת להיפרד מהם בקיץ הקרוב הם ראדה קרוניץ' וסאמו קסטייחו, שמחזיק בהצעה מבטיס.

* האם קשר ברצלונה בעבר יצטרף לאתלטיקו מדריד? בתקשורת הספרדים טוענים שפאוליניו, שחקן ברצלונה בעונת 2017/18, עשוי להגיע לאלופה הטרייה אחרי שסיים את חוזהו בגואנגז'ו אברגרנדה מהליגה הסינית.

פאוליניו | sina / CSL

* מארסיי נמצאת במגעים מתקדמים עם רומא בנוגע לשוער הספרדי פאו לופס, כפי שמדווח הכתב המוערך פבריציו רומאנו. על פי מתווה העסקה, לופס יעבור לדרום צרפת בעסקת השאלה עם אופציית רכישה של 15 מיליון יורו. שחקן נוסף של הג'יאלורוסי שמעורר עניין אצל הצרפתים הוא צ'נגיז אונדר, שהושאל בעונה החולפת ללסטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי