מילאן רוצה את יוביץ', בלם יובנטוס ומגן ברצלונה בדרך לאנגליה

לוקה יוביץ' | Friedemann Vogel - Pool/Getty Images

העברות: בספרד מדווחים שריאל מדריד מוכנה למכור את הסרבי תמורת 15 מיליון יורו בלבד, הרוסונרי בתמונה. דמיראל קרוב לאברטון, פירפו ללידס. וגם: הביאנקונרי מעוניינים במגן פ.ס.ז', הצעת ליברפול על קומאן נדחתה

(גודל טקסט)

רשמי

* רכש מסקרן לארמיניה בילפלד מהבונדסליגה: בריאן לאזמה. שחקן הכנף בן ה-22, המתנשא לגובה של 192 ס"מ, נרכש מסושו מהליגה השנייה בצרפת, בה כובש בעונה הקודמת תשעה שערים.

* מנהל מקצועי חדש לבורוסיה דורטמונד: סבסטיאן קל ששיחק במדים השחורים צהובים במשך 13 שנה ונמצא בצוות המקצועי החל מ-2018 יחליף החל מהקיץ את מיכאל צורק, שנמצא בתפקיד החל מ-1998.

שמועות

* ב"ספורט" הספרדי מדווחים: מילאן רוצה לצרף את לוקה יוביץ' מריאל מדריד. הסרבי המאכזב, שנרכש על ידי הבלאנקוס תמורת 63 מיליון יורו בתחילת עונת 2019/20 ובאמצע העונה הקודמת הושאל חזרה לקבוצה הגרמנית, ישוחרר תמורת 15 מיליון בלבד, כך על פי הדיווח. כמו כן, נטען כי קבוצה נוספת מעוניינת לצרף את השחקן בן ה-23, אך שמה לא פורסם.

* קינגסלי קומאן לא יצטרף לליברפול, כך מדווח ה"מירור". בימים האחרונים פורסם כי המייטירדס מעוניינים בחלוץ באיירן מינכן, והיום נטען כי הצעה של 30 מיליון ליש"ט שהוגשה עליו נדחתה – והקבוצה של יורגן קלופ לא מתכוונת להגיש הצעה נוספת.

* ברצלונה ולידס יונייטד "רחוקות צעד אחד" מעסקה שתשלח את ג'וניור פירפו לפרמיירליג, כך מדווח ה"ספורט". לפי הכתוב, הקבוצה של מרסלו ביילסה תרכוש את המגן השמאלי תמורת 15 מיליון יורו, והוא יעשה את דרכו לאנגליה אחרי שתי עונות במדי מחזיקת הגביע הספרדי.

ג'וניור פירפו | Alex Caparros/Getty Images

* אשרף חכימי קרוב מאוד להצטרף מלפריז סן ז'רמן תמורת כ-70 מיליון יורו, כידוע, אבל מי יחליף אותו באינטר? הנראזורי מחפשים מחליף למגן הימני המרוקני המצוין, ועל פי "סקיי איטליה", יש סיכוי טוב שיצרפו את הקטור ביירין. ארסנל מוכנה לשמוע הצעות על השחקן, שיחות ראשוניות החלו, והתותחנים צפויים לשחררו תמורת כ-25 מיליון יורו.

הקטור ביירין | Adam Davy – Pool/Getty Images

* ארסנל הבטיחה בימים האחרונים את עתידו של המגן השמאלי המצוין קיראן טירני, אך היא מעוניינת במגן שמאלי נוסף, ועל פי העיתונאי הבכיר פבריציו רומנו, היא נמצאת בקשר ישיר סוכנו של נונו טבארס, בו מעוניינות גם לאציו ונאפולי. בנפיקה מבקשת 15-17 מיליון יורו תמורת שחרורו.

* מי יהיה המאמן הבא של טוטנהאם? המצב אצל התרנגולים מתדרדר מדחי אל דחי. על פי הדיווחים, גרהאם פוטר מברייטון סירב להצעה שהוגשה לו. כמו כן, הדיווחים האחרונים טוענים כי אחד מהמועמדים הנוספים, נונו אספיריטו סנטו, שאימן בשנים האחרונות את וולבס, נמצא בדרך לפנרבחצ'ה הטורקית.

* מריח דמיראל, בלם יובנטוס ונבחרת טורקיה, בדרך לאברטון, כך מדווח ב"טוטוספורט" האיטלקי. השחקן בן ה-23 צפוי לעבור לגודיסון פארק תמורת 38 מיליון ליש"ט וכבר מנהל משא ומתן עם הטופיז.

* קשרה הסקוטי של צ'לסי, בילי גילמור, צפוי לבלות את העונה הקרובה בנוריץ', לפי דיווח ב"סקיי". הסקוטי שנדבק בקורונה ופספס את המשחק האחרון של נבחרתו ביורו צפוי לעבור בדיקות רפואיות אצל העולה החדשה אחרי שיצא מבידוד. בצ'לסי ישמחו לראות את השחקן בן ה-20 מקבל דקות משחק משמעותיות בתקווה שיצבור את הניסיון הדרוש כדי להשתלב בהרכב של הבלוז בעתיד.

* יובנטוס מתעניינת במיטשל באקר, מגנה השמאלי של פריז סן ז'רמן. על פי "Calciomercato", הגברת הזקנה מתכננת להגיש הצעה בת 15 מיליון יורו עבור ההולנדי בן ה-21. על פי הדיווח, סוכנו, מינו ראיולה, כבר נמצא בשיחות עם יובה.

מיטשל באקר | Baptiste Fernandez/Icon Sport via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי