מילאן מעוניינת באחד מכוכבי היורו, ארסנל קרובה לרכש חדש

נונו טבארס | Milos Bicanski/Getty Images

פטריק שיק הצ'כי, שכבש עד כה ארבעה שערים במסגרת יורו 2020, נמצא על הכוונת של הרוסונרי שעשויים לשלם ללברקוזן 40 מיליון יורו עבורו. נונו טבארס על סף חתימה בתותחנים, יעד חדש לקווין סטרוטמן

(גודל טקסט)

רשמי:

*לאונרדו באלרדי יהיה שחקן מארסיי באופן קבוע. לאחר שהבלם בן ה-22 הושאל בעונה החולפת מדורטמונד לקבוצה הצרפתית, כעת נחתמה העסקה שתשאיר אותו בדרום צרפת ל-5 שנים נוספות.

*עסקה מעניינת של קליארי. קווין סטרוטמן הצטרף למועדון האיטלקי בהשאלה לעונה אחת ממארסיי, שתקבל עליו חמישה מיליון יורו, בעוד לקליארי תהיה אופציה להאריך את השאלתו של ההולנדי בן ה-31 בעונה נוספת. בכך, סטרוטמן חובר לדייגו גודין שגם משחק בשורות הקבוצה מסרדיניה.

שמועות:

*בקרוב זה יהפוך לרשמי: נונו טבארס יהיה שחקנה של ארסנל. מגנה השמאלי בן ה-21 של בנפיקה כבר נמצא על המטוס ללונדון על מנת להצטרף לתותחנים בחוזה עד 2026, כשעל פי דיווח של פבריציו רומאנו הפרטוגלים יקבלו עבורו שמונה מיליון יורו בתוספת לבונוסים בהתאם להישגיו.

*ג'וניור פירפו על סף חתימה בלידס יונייטד מהפרמיירליג, כך נטען בדיווח בספרד. שחקנן ההגנה של ברצלונה צפוי להשלים את מעברו ברגע שיעבור את הבדיקות הרפואיות במועדון האנגלי, שישלם לקטאלונים 13 מיליון יורו עבור שירותיו של הספרדי בן ה-24.

*האם אחד מהכוכבים הגדולים של יורו 2020 בדרך ליעד חדש? לפי דיווח של "טוטו מרקאטו" האיטלקי, פטריק שיק מבוקש על ידי מילאן. שחקן ההתקפה הצ'כי, שכבש עד כה ארבעה שערים באליפות אירופה (כולל אחד בלתי נשכח ממחצית המגרש) והרשית תשע פעמים במדי קבוצתו לברקוזן בעונה החולפת במסגרת הבונדסליגה, נמצא על הכוונת של הרוסונרי שעשויים לשלם עליו 40 מיליון יורו.

*מנצ'סטר סיטי סימנה שם מסקרן לחיזוק קו ההגנה שלה: קגלאר סויונצ'ו. הבלם הטורקי של לסטר סיטי נכנס לפנקס של אלופת אנגליה, כאשר על פי דיווח בתקשורת הטורקית השועלים מוכנים לשחרר אותו לסיטיזנס תמורת סכום שנע בין 43 ל-51 מיליון פאונד.

פטריק שיק | Petr Josek – Pool/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי