יונייטד ירדה מהארי קיין, לאציו הציבה תג מחיר ללואיס אלברטו

הארי קיין חוגג | ETTORE FERRARI/POOL/AFP via Getty Images

לפי "אקספרס", חלוץ טוטנהאם יקר מדי והשדים האדומים מעדיפים להתחזק בעמדות שונות. הקשר שנעלם עצבן את סארי ועשוי להימכר ב-50 מיליון יורו. וגם: קמאבינגה יישאר בצרפת? ומה קורה עם בנזמה בריאל?

(גודל טקסט)

רשמי

* מארסיי הודיעה רשמית כי הגיעה לסיכום עם רומא על השאלתו של פאו לופס יחד עם סעיף רכישה חובה לאחר שהשוער ישלים 20 הופעות במדי הקבוצה הצרפתית.

* איינטרכט פרנקפורט הודיעה על החתמתו של הקשר הצעיר יספר לינדסטרום (21) עד 2026. לינדסטרום מצטרך מאלופת דנמרק, ברונדבי. סכום ההעברה: קרוב לשבעה מיליון יורו.

* האם אלי דסה בדרך לליגה הספרדית? ויטסה צירפה את המגן הימני הצעיר רומריק יאפי, שגדל בפריז סן ז'רמן וממנה המשיך לברייטון. לחצו לידיעה המלאה

שמועות

* מנצ'סטר יונייטד יורדת מהארי קיין? לאחרונה דווח על התעניינות של השדים האדומים בקפטן טוטנהאם, אלא שלפי "אקספרס", החלוץ עשוי להיות יקר מדי. יונייטד מעדיפה להתחזק במרכז ההגנה וכן בקשר מרכזי לאחר החתמתו היקרה של ג'יידון סאנצ'ו. ב"אקספרס" נטען כי נמסר להם שהשמועות על כך שיונייטד מכינה הצעה הן "שטויות".

* עדיין לגבי יונייטד: באיטליה נטען כי השדים האדומים שוקלים להציע 17 מיליון ליש"ט עבור המגן הימני של נבחרת איטליה, ג'ובאני די לורנצו מנאפולי, וייתכן שתפנה רשמית לאחר גמר היורו.

* לואיס אלברטו מעצבן את לאציו. הקשר המוכשר ניתק מגע מהקבוצה ולא נימק בשום הסבר רפואי את העדרותו מהאימונים. "הוא לא הגיב לשיחות וזו בעיה ניהולית. הוא חייב לשכנע אותנו לגבי הסיבות לעיכוב, אחרת עליו להתנצל בפני ובפני האחרים", אמר מאוריציו סארי. ב"גאזטה דלה ספורט" נטען כי לא ברור מתי ישוב כאשר אתלטיקו מדריד ו-ויאריאל עוקבות אחריו וגם ריאל מדריד הוזכרה. נשיא המועדון צפוי לדרוש 50-60 מיליון יורו עבור הקשר שמחזיק בחוזה עד 2025.

לואיס אלברטו | Paolo Bruno/Getty Images

* אנדרה אוננה מתקרב לליון. הצרפתים ממשיכים במשא ומתן עם אייאקס כפי שאישר סוכנו, אלברט בוטינס, בריאיון ל-"Voetbal Primeur". "הם מעוניינים בו והמועדונים נמצאים במגעים", אישר. ב"לאקיפ" נטען כי אוננה יחתום על חוזה לחמש שנים. נראה כי ההולנדים דורשים עשרה מיליון יורו בעוד ליון מתעקשת על שישה מיליון יורו בתוספת לבונוסיםם שונים. ארסנל רצתה אף היא לצרף את השוער שספג השעייה בשל שימוש בחומרים אסורים ויוכל לחזור לשחק בנובמבר, אך השיחות הללו נעצרו.

* לאחרונה דווח על התעניינות של יונייטד באדוארדו קמאבינגה, אך לפי "לה פריזיאן" הקשר מעדיף להישאר בצרפת בתקווה להגיע לפריס סן ז'רמן. נטען כי צ'לסי יצרה קשר עם ראן בנוגע להעברה אפשריית של הקשר בן ה-18.

* לסטר רוצה לשמור על יורי טילמנס, הקשר הבלגי שרשם עונה מצוינת ונקשר במעבר אפשרי לליברפול. לפי "מירור", המועדון מעוניין לפתוח בשיחות על חוזה חדש (חתום עד 2023) אך הקשר יחליט על עתידו רק לאחר שיחזור מחופשה פרטית.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1049747

* אתלטיקו מדריד מעוניינת לחזק את ההתקפה ולמצוא חלוץ שיעזור ללואיס סוארס במלאכת ההבקעה. לפי "אס", דייגו סימאונה שוקל לצרף את רפא מיר, החלוץ שכבש 16 שערים במדי הואסקה (13 מהם בליגה) שירדה לסגונדה. לחלוץ חוזה בוולבס עד 2022 אך בין הקבוצות יחסים מעולים.

* ברשת "ABC" הספרדית נטען כי קארים בנזמה יחתום על חוזה לעונה נוספת בריאל מדריד עם שובו מהחופשה. החלוץ, שחוזהו מסתיים ב-2022, קיבל הצעה מהמועדון לשנתיים נוספות אך העדיף שלא לחתום והתנה זאת במצבו הגופני ויכולתו על כר הדשא.

* חלוץ חדש לוויאריאל? ב"לאקיפ" נטען כי הצוללת הצהובה הגיעה לסיכום עם ריימס על רכישתו של החלוץ הסנגלי בולאיה דיה בן ה-24 והאישור הרשמי עשוי להגיע בשעות הקרובות. דיה יחתום על חוזה לחמש שנים. יש לו 24 שערים ב-78 במדי הקבוצה הצרפתית. החלוץ יהיה מחליפו של קרלוס באקה שסיים את חוזהו ולא ימשיך.

קארים בנזמה | Ruben Albarran / Pressinphoto / Icon Sport

* מילאן נמצאת במשא ומתן עם מונאקו על רכישת המגן השמאלי פודה בלו טורה. הרוסונרי מחפשים גיבוי לתיאו הרננדס והם מקווים לקבל את השחקן כמושאל יחד עם אפשרות לרכישה בארבעה מיליון יורו, בעוד הצרפתים רוצים שהסכום יהיה גבוה יותר. ב-29 ההופעות שלו אשתקד סיפק חמישה בישולים.

* לפי "סקיי ספורטס", אחרי שבועות של שיחות, המשא ומתן בין רומא לרוי פטריסיו הגיע לסיומו. השוער יעבור בדיקות רפואיות ועשוי לחתום בקבוצה של ז'וזה מוריניו כבר מחר. וולבס, קבוצתו הנוכחית, תקבל 11 מיליון יורו. פטריסיו היה השוער שדרש מוריניו שכן פאו לופס עבר למארסיי.

* קורט זומה צפוי לעזוב את צ'לסי בקיץ הנוכחי לאחר יותר משבע שנים במועדון, כך מדווח ה"דיילי מייל". הבלם בן ה-26 חתם בבלוז ב-2014 כשהוא מושאל בעונה אחת לאברטון (2018/19). רומא של מוריניו הוזכרה כאחת המעוניינות לקבלו והיא תשמח לצרפו בהשאלה. גם טוטנהאם, אברטון ו-וולבס בתמונה.

* רפא בניטס רוצה לצרף לאברטון את קשר הכנף אלן סיינט-מקסימין ששיחק תחתיו בניוקאסל. לפי "דיילי מירור", הטופיז עשויים להציע 50 מיליון יורו. רק באוקטובר האחרון חתם הצרפתי על חוזה לשש שנים וסעיף השחרור שלו עומד על 60 מיליון ליש"ט.

רפא בניטס מוצג באברטון | אברטון, האתר הרשמי

* לפי "מירור", ארסנל וטוטנהאם עשויות לפנות לריאל בנוגע לאיסקו בימים האחרונים. התותחנים מחפשים מחליף למרטין אודגור ששב לבירת ספרד אחרי חצי שנה כמושאל וגם נונו אספריטו מחפש לספרס קשר התקפי. איסקו מחזיק בחוזה לעונה נוספת ונראה שריאל לא תערים קשיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי