פ.ס.ז' תציע לאמבפה שכר זהה לניימאר, נאפולי דחתה הצעה על קוליבאלי

קיליאן אמבפה | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

לפי "מארקה", כך הצרפתים ינסו לשכנע את הכוכב לחתום על חוזה חדש. אברטון הגישה הצעה בגובה 35 מיליון יורו עבור הבלם, האיטלקים רוצים סכום גבוה פי שניים. וגם: הטרייד שדורטמונד פסלה, והיעד הבא של קונדה?

(גודל טקסט)

רשמי:

* לסטר סיטי הודיעה על צירופו של ריאן ברטרנד, שחתם על חוזה לשנתיים אצל השועלים. המגן השמאלי עזב בקיץ האחרון את סאות'המפטון אחרי שבע עונות, וכעת האנגלי בן ה-31 מצטרף למחזיקת הגביע בהעברה חופשית.

* שוערה של אולימפייקוס בשנתיים האחרונות, ז'וזה סה, עזב את יוון וחתם בוולבס, שם ישמש כמחליפו של בן ארצו הפורטוגלי, רוי פטריסיו, שכזכור חתם השבוע ברומא. השוער בן ה-28 הצטרף לזאבים בחוזה לחמש שנים.

* ארסנל העבירה למארסיי בעסקת השאלה את הבלם הצרפתי, וויליאם סאליבה. הצרפתי בן ה-20 בילה את העונה שעברה בניס, וגם בעונה הקרובה הוא ישחק בליגה במולדתו.

* ג'יובאני די לורנצו חתם על חוזה חדש בנאפולי שישאיר אותו בדרום איטליה עד 2026. המגן הימני הגיע לקבוצה לפני שנתיים מאמפולי, ומאז ביסס את עצמו כשחקן הרכב בקבוצה וכחבר בסגל נבחרת איטליה. במהלך יורו 2020, די לורנצו בן ה-27 פתח בחמישה משחקים במסע של ה"אזורי" לעבר הזכייה בטורניר.

* סלבטורה סיריגו התיר את חוזהו בטורינו בהסכמה הדדית וכעת יחתום בגנואה. השוער בן ה-34 וחצי מיעט לשחק בחודשים האחרונים ויגיע לקבוצתו החדשה בהעברה חופשית. הוא נכלל בסגל איטליה ליורו ושיחק נגד וויילס במשחק האחרון בשלב הבתים. במהלך הקריירה שיחק בין היתר גם בפריז סן ז'רמן וסביליה.

שמועות:

* קיליאן אמבפה מסרב בכל תוקף להאריך את חוזהו בפריז סן ז'רמן. לפי "מארקה", כדי לשכנעו לחתום – הצרפתים מחכים שישוב מהחופשה הפרטית שלו ויציעו לו שכר זהה לניימאר.

* באנגליה טוענים כי מנצ'סטר סיטי עשויה לפנות לבאיירן מינכן לגבי רוברט לבנדובסקילחצו כאן לידיעה המלאה.

* צ'לסי ממשיכה בניסיונות להחתים את ארלינג הולאנד. לפי "מירור", הקבוצה של תומאס טוכל מחפשת פיתרון יצירתי כדי להוריד את מחירו והציעה לכלו בעסקה את תמי אברהם, החלוץ האנגלי שלא בתכניות של המאמן. בבריטניה נטען כי הצהובים-שחורים לא מעוניינים בכך. אשתקד כבש אברהם 12 שערים ב-32 משחקים.

* לאחרונה דווח כי רפא בניטס רוצה לצרף את קלאידו קוליבאלי מנאפולי. לפי "calciomercato", האיטלקים דחו את הצעה בגובה 35 מיליון יורו מאברטון והודיעו לאנגלים כי עליהם להכפיל את ההצעה. הבלם מחזיק בחוזה עד 2023 ונאפולי דורשת עבורו לפחות 60 מיליון יורו.

תמי אברהם | Robbie Jay Barratt – AMA/Getty Images

* באיטליה ובצרפת מדווחים כי רומא ומארסיי במגעים מתקדמים להשאלתו של ג'סטין קלייברט מהג'אלורוסי לקבוצה הצרפתית, לה תהיה גם אופציית רכישה בקיץ הבא, אם כי ייתכן שתהיה זו חובת רכישה בסופו של דבר. השחקן ההולנדי הסכים לעבור ולמועדונים נותר לסגור פרטים אחרונים לקראת ביצוע העסקה.

* פריז סן ז'רמן הגישה למילאן הצעה של 40 מיליון יורו עבור תאו הרננדס – כך דווח ב"טוטוספורט". הרוסונרי, שזה עתה איבדו את ג'יג'י דונארומה לסגנית אלופת צרפת, השיבו בשלילה.

* ז'ול קונדה, בלמה של סביליה שרשם עונה גדולה ואף שיחק עם צרפת ביורו – הפך לשם מבוקש ברחבי היבשת. לפי "ספורט", גם צ'לסי מעוניינת לצרפו. נטען כי הבלם ויתר על הרעיון להגיע לטוטנהאם משום שהספרס לא ישחקו בליגת האלופות בעונה הבאה ומעדיף להגיע לשורות אלופת אירופה.

* ססואולו מתחילה להיערך לעזיבתו המסתמנת של מנואל לוקאטלי. לפי העיתונאי פבריציו רומאנו, הקבוצה ביקשה מליברפול את הקשר מרקו גרוייץ' (25) שהושאל בעונה האחרונה לפורטו. הקשר שייך לקבוצה של יורגן קלופ אך היה מושאל גם להרטה ברלין למשך שנתיים בין היתר.

* ריקרדו רודריגס השוויצרי נמצא במשא ומתן עם גלאטסראיי. באיטליה נטען כי המגן עשוי לעבור בתמורה לשני מיליון יורו. בשנה שעברה מעמדו בטורינו דעך והוא רשם רק 16 משחקי ליגה, אך היה משמעותי במדי הנבחרת שהגיעה עד לרבע גמר יורו 2020.

ריקרדו רודריגס, גארת' בייל | OZAN KOSE/POOL/AFP via Getty Images

* ג'ו ווילוק (21) הרשים בחצי העונה שלו בניוקאסל כמושאל כשכבש שמונה שערים ב-14 הופעות. לםי "טלגרף", המגפייס קרובים להגיע לסיכום עם ארסנל על השאלתו לעונה נוספת.

* טוטנהאם מחפשת מחליף להארי קיין? לפי "גאזטה דלה ספורט", האנגלים הודיעו לפיורנטינה כי הם מעוניינים בחלוץ הסרבי בן ה-21, דושאן ולאחוביץ, שהרשית אשתקד 21 שערי ליגה ב-37 הופעות. חוזהו בקבוצה מסתיים ב-2023 ופיורנטינה תהיה מוכנה למכור אותו בסכום הגבוה מ-60 מיליון יורו.

* עסקה חשובה למילאן: לפי "גאזטה דלה ספורט", הרוסונרי הגיעו לסיכום עם ריאל מדריד על השאלתו לעונה נוספת של הקשר הספרדי ברהים דיאס. אשתקד כבש הקשר בן ה-21 שבעה שערים ב-39 משחקים במדי מילאן והרשים.

ברהים דיאס | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

* לאחר הופעתו המרשימה ביורו במדי נבחרת אנגליה, ווסטהאם הציבה תג מחיר גבוה במיוחד לקשר דקלאן רייס. לפי "יורוספורט", הפטישים יהיו מוכנים למכור אותו רק בתמורה ל-80 מיליון יורו. צ'לסי ומנצסטר יונייטד ממשיכות לעקוב לפי הדיווח.

* לפי "אתלטיק", רומא וברייטון מעוניינות בקשרה של חטאפה, מארק קורורייה, אך עדיין לא פנו רשמית שכן הקשר מרוכז בנבחרת ספרד שתשחק באולימפיאדת טוקיו.

* מרטין בריית'ווייט השתכנע והוא בדרך לעזוב את ברצלונה? לפי "ספורט", במועדון משוכנעים שהחלוץ הדני יימכר בשבוע הבא כאשר יש מספר קבוצות מאנגליה שמגלות עניין. בארסה רוצה למכור את בריית'ווייט ב-15 מיליון יורו. "הכל מעיד על כך שיילך לאנגליה. הוא מעדיף לחפש את מזלו בקבוצה אחרת כדי להרגיש חשוב", נכתב.

מרטין בריית'ווייט חוגג | LISELOTTE SABROE/Ritzau Scanpix/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי