צ'לסי תציע את ורנר תמורת הולאנד. ברהים הושאל למילאן

ארלינג הולאנד | INA FASSBENDER/AFP via Getty Images

העברות: הבלוז הולכים מסתערים על הכוכב, דורטמונד דורשת 175 מיליון יורו. הספרדי יבלה שנתיים ברוסונרי, שמחזיקים באופציית רכישה. קוטיניו עשוי להצטרף אליו בטרייד תמורת רומאניולי, הנדרסון יעזוב את ליברפול?

(גודל טקסט)

רשמי

* ברהים דיאס הושאל לשנתיים מריאל מדריד למילאן, כך הודיעו שני המועדונים. הקשר הספרדי בן ה-21 בילה את העונה האחרונה כמושאל במדי הרוסונרי, שם הבקיע שבעה שערים ב-39 הופעות. המילאנזים שילמו שלושה מיליון יורו עבור העסקה שתשאיר את ברהים באיטליה עד 2023, והיא מחזיקה באופציית רכישה תמורת 22 מיליון יורו. אם אכן תממש את האופצייה, לבלאנקוס תהיה את האופצייה לרכוש אותו בחזרה בעתיד עבור 27 מיליון יורו.

* ארסנל הודיעה באופן רשמי על החתמתו של קשר אנדרלכט, אלברט סאמבי לוקונגה. הבלגי בן ה-22 הצטרף לתותחנים תמורת 17.5 מיליון יורו (ו-4.5 מיליון יורו בבונוסים עתידיים), חתם לחמש עונות וילבש את החולצה מספר 23.

* זה היה באוויר והפך לרשמי: אחרי שסיים את חוזהו בוולנסיה, החלוץ הוותיק קווין גמיירו חזר לליגה הצרפתית וחתם בשטרסבורג.

* רכש מסקרן בסכום מפתיע לקריסטל פאלאס. הקבוצה החתימה תמורת כ-23 מיליון יורו את מארק גואהי, בלמה בן ה-21 של צ'לסי, ששיחק בעונה שעברה כמושאל מאלופת אירופה לסוונסי מהצ'מפיונשיפ והיה נראה מצוין.

שמועות

* דיווחים משוגעים ברחבי אירופה: צ'לסי הולכת בכל הכוח על ארלינג הולאנד. דורטמונד דורשת 175 מיליון יורו עבור הסופרסטאר, וכעת הבלוז מנסים לשכנע את הצהובים-שחורים ללכת על עסקה בה טימו ורנר יעשה את הדרך ההפוכה, בתוספת לכסף כמובן. האם אנחנו בדרך לאחד המעברים המטורפים של השנים האחרונות?

* ג'ורדן הנדרסון יעזוב את ליברפול? על פי דיווח ב"אתלטיק", שנחשב למקור אמין מאוד, הקפטן והמועדון לא מצליחים להגיע להסכמות על הארכות חוזה. חוזהו הנוכחי מסתיים ב-2023. פריז סן ז'רמן ואתלטיקו מדריד אורבות לקשר בן ה-31, כך על פי הדיווח.

* האם ברצלונה ומילאן בדרך לטרייד מסקרן? ב"ספורט" הקטאלוני מדווחים כי הרוסונרי מעוניינים לצרף את פיליפה קוטיניו בתור מחליפו של חקאן צ'להאנולו, שחצה את הכביש וחתם באינטר. ברצלונה, כידוע, מחפשת שדרוג למרכז ההגנה, ולאור העובדה שקלמנט לנגלה וסמואל אומטיטי צפויים לעזוב, אלסיו רומאניולי עשוי לעשות את הדרך ההפוכה מסן סירו לקאמפ נואו. הבלם האיטלקי לא מצליח להגיע לסיכום עם קבוצתו על חוזה חדש, וטרייד עשוי להיות הפתרון לכך שלא יעזוב בחינם.

פיליפה קוטיניו
פיליפה קוטיניו | Alex Caparros/Getty Images

* ב"מונדו דפורטיבו" טוענים כי קרלו אנצ'לוטי רוצה להביא לריאל מדריד את דיוגו דאלוט. מגנה של מנצ'סטר יונייטד, אשר הושאל בעונה הקודמת למילאן, מוערך מאוד על ידי המאמן האיטלקי, שרצה לצרף אותו גם לאברטון כאשר הדריך את הטופיז.

* פבריציו רומאנו מדווח כי מנצ'סטר סיטי מעוניינת במגן השמאלי המוכשר של ספורטינג ליסבון, נונו מנדש. אלופת פורטוגל דורשת 50 מיליון יורו עבור השחקן בן ה-19, אך הסיטיזנס מסרבים לשלם סכום שכזה. נכון להיום, הירוקים לא מסכימים להצעות של 30 מיליון יורו עבור מנדש שנכלל בסגל נבחרת פורטוגל ביורו 2020.

* טוטנהאם ממשיכה לחפש חיזוק, ועל פי דיווח ב"לאקיפ" הצרפתי, במועדון שוקלים פנייה למנשנגלדבאך בנוגע לרכישתו של מרקוס תוראם. החלוץ המוכשר (23) הוא בנו של בלם העבר האגדי, ליליאן תוראם.

מרקוס תוראם | Alex Grimm/Getty Images

* רומא מחפשת מגן שמאלי אחרי שלאונרדו ספינצולה המצוין נפצע ביורו 2020 במדי נבחרת איטליה. על פי דיווח של ג'יאנלוקה די מארציו, הג'יאלורוסי סיכמו על רכישתו של מתיאס וינייה, האורוגוואי של פלמייראס הברזילאית, שיגיע תמורת 10 מיליון יורו.

* בשורות טובות לליאל עבדה? על פי ה"דיילי אקספרס", ברייטון מתכננת להגיש הצעה על חלוץ סלטיק, אודסון אדוארד, מה שעשוי להפוך את הישראלי למשמעותי יותר ברוטציה של הירוקים-לבנים. בעונה שעברה אדוארד כבש 18 שערים בליגה הסקוטית.

* אברטון בדרך לשתי החתמות מעניינות. באיטליה טוענים כי הטופיז קרובים מאוד לרכישת דנזל דומפריס, קפטן פ.ס.וו איינדהובן וחברו של ערן זהבי – והם קרובים לסיכום גם עם הקבוצה על רכישתו וגם עם השחקן עצמו. כמו כן, רכש שאמור להפוך עוד קודם לכן לרשמי ולהפוך להחתמה הראשונה של רפא בניטס הוא אנדרוס טאונסנד, שחקן הכנף בן ה-30, אשר סיים את חוזהו בקריסטל פאלאס בסיום העונה הקודמת והפך לשחקן חופשי.

* בשיקטאש רוצה לצרף את דייגו גודין. הבלם האורוגוואי בן ה-35 מחזיק לחוזה לשנתיים נוספות בקליארי, בה רשם בעונה הקודמת 28 הופעות ליגה.

ערן זהבי, דנזל דומפריס
ערן זהבי, דנזל דומפריס | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי