בארסה מתעניינת בוואן דה בייק, דורטמונד גנבה כישרון לפ.ס.ז'

דוני ואן דה בייק | Stu Forster/Getty Images

העברות: הקטלונים בודקים את האפשרות להציע למנצ'סטר יונייטד עסקת השאלה על ההולנדי. קמארה בן ה-16 הצטרף מהצרפתים לצהובים-שחורים, ליברפול מכרה את גרוייץ' ורוצה את סאול. וגם: טרייד גדול בין טוטנהאם לסביליה

(גודל טקסט)

רשמי

* זוכרים את מיכיל קראמר? אקס מכבי חיפה, שסיים את חוזהו ונפרד מדן האג, נשאר בליגה ההולנדית הבכירה. החלוץ בן ה-32 חתם לשנתיים ב-RKC וואלבייק.

* מרקו גרוייץ', קשרה של ליברפול, שעבר השאלות בכוכב האדום בלגרד, קארדיף, הרטה ברלין ופורטו, עזב סופית את הקבוצה של יורגן קלופ אחרי 5 וחצי שנים בהן רשם 16 הופעות בלבד בכל המסגרות. הסרבי בן ה-25 נמכר לפורטו תמורת 12.2 מיליון יורו. שחקן נוסף שעזב את ליברפול באופן קבוע הוא החלוץ טאיוו אווני, שנמכר לאוניון ברלין בה שיחק בעונה החולפת כמושאל, תמורת 7.5 מיליון יורו.

* אברטון צירפה בהעברה חופשית את אנדרוס טאונסנד, שחתם על חוזה לשנתיים. שחקן הכנף בן ה-30 מצטרף לטופיז אחרי שבחמש העונות האחרונות שיחק בקריסטל פאלאס. בנוסף הצטרף לטופיז השוער הבוסני אסמיר בגוביץ', שצפוי לשמש כמחליפו של ג'ורדן פיקפורד.

* ניס הודיעה באופן רשמי כי צירפה בהשאלה עם אופציית רכישה את ג'סטין קלויברט. שחקן הכנף בן ה-22 שייך לרומא, אך את העונה האחרונה הוא בילה כמושאל בר.ב. לייפציג, שם הבקיע ארבעה שערים ב-29 הופעות בכל המסגרות.

* ברנטפורד, העולה החדשה לפרמיירליג, החתימה רכש ראשון לעונה החדשה כאשר שילמה 10 מיליון יורו למיטיולן עבור הקשר האחורי פרנק אונייקה.

* דורטמונד גנבה כישרון בן 16 לפריז סן ז'רמן: הצהובים-שחורים צירפו מהקבוצה הצרפתית בהעברה חופשית את עבדולאייה קמארה, קשר אחורי גינאי-צרפתי אשר נחשב לכישרון מבטיח.

* החלוץ הוותיק לוקאס פראטו שוחרר מריבר פלייט. השחקן בן ה-33, לו חמש הופעות במדי נבחרת ארגנטינה, הגיע להסכם על התרת חוזהו ויחפש קבוצה חדשה. בעונה הקודמת הושאל לפיינורד.

* ברנלי צירפה היום את השוער הוולשי וויין הנסי, שסיים את חוזהו בקריסטל פאלאס, עזב לאחר שבע שנים בלונדון וכאמור חתם לשנתיים בברנלי. הנסי צפוי לשמש מחליפו של ניק פופ.

שמועות

* העיתונאי פבריציו רומנו חשף עסקת חליפין בין טוטנהאם לסביליה: אריק לאמלה יעזוב את לונדון ויצטרף לאנדלוסים ואת הדרך ההפוכה יעשה בריאן חיל. טוטנהאם תשלם כ-25 מיליון יורו בנוסף להעברת הארגנטינאי עבור הספרדי בן ה-20.

* מסתמן כי נפל סופית הטרייד בין ברצלונה לאתלטיקו מדריד, לפיו אנטואן גריזמן יחזור לקולצ'ונרוס וסאול יעשה את הדרך לקאמפ נואו. על כן, הקטלונים מחפשים חיזוק אחר לקישור, ועל פי דיווח ב"מונדו דפורטיבו", הקבוצה שוקלת להגיש הצעת השאלה למנצ'סטר יונייטד על דוני ואן דה בייק. ההולנדי, שעבר לשדים האדומים בקול תרועה רמה תמורת כ-40 מיליון יורו מאייאקס בשנה שעברה, לא הצליח להתאקלם כמו שצריך.

* האם מילאן מצאה את המחליף להקאן צ'להאנולו? מאמן צסק"א מוסקבה, אלכסיי ברזוצקי, אישר כי ניקולה ולאשיץ' מעוניין לעזוב את הקבוצה. הרוסונרי הציעו לרוסים מתווה לפיו הקרואטי יושאל תמורת חמישה מיליון יורו, עם אופציית רכישה בסך 20 מיליון יורו. עם זאת, צסק"א מעריכה ששווי השחקן עומד על 30 מיליון יורו, והיא דורשת להכניס חובת רכישה בעסקה אפשרית.

סטיוארט ארמסטרונג, ניקולה ולאשיץ' | Stu Forster/Getty Images

* וכמו שברצלונה מחפשת קשר כי הבינה שסאול לא יצטרף, כך אתלטיקו מדריד מחפשת חלוץ. על פי דיווח באנגליה, הקבוצה של דייגו סימאונה הביעה התעניינות בראפה מיר מוולבס, שאמנם לא שיחק כבר שלוש שנים בקבוצה, אך בעונה הקודמת הרשים בהשאלה בהואסקה, כאשר רשם 13 שערים בליגה הספרדית.

* ואם סאול לא יגיע לברצלונה, זה לא אומר שהוא ימשיך באתלטיקו. עוד לפני המשא ומתן עם ברצלונה, ליברפול רצתה לצרף את סאול, אך הקשר העדיף את בארסה. כעת, הקבוצה של יורגן קלופ חידשה את התעניינותה בשחקן ועשויה להציע עליו כ-30 מיליון יורו.

סאול ניגס
סאול ניגס | Denis Doyle/Getty Images

* רפאל וראן מתקרב למנצ'סטר יונייטד. הבלם פנה לראשי ריאל מדריד והודיע על רצונו לעזוב ולעבור לשדים האדומים. לידיעה המלאה לחצו כאן

* לטוטנהאם יש את הוגו לוריס, אך היא בדרך לצרף שוער בכירה נוסף – פיירלואיג'י גוליני. שוערה בן ה-26 של אטאלנטה, לו הופעה אחת בנבחרת איטליה, בדרך להצטרף בהשאלה לתרנגולים עד לסיום העונה, כאשר לטוטנהאם תהיה אפשרות להאריך את ההשאלה בעונה נוספת, וכמו כן תחזיק באופציית רכישה בסך 15 מיליון יורו. בנוסף, אופציית הרכישה עשויה להפוך לחובת רכישה בהתאם להישגים שהקבוצה תשיג.

פיירלואיג'י גוליני | Marco Luzzani/Getty Images

* בורנמות' לא הצליחה בעונה הקודמת להעפיל מהצ'מפיונשיפ לפרמיירליג, וקבוצות רוצות לנצל את המצב ולהחתים את הכוכבים שלה. ב"סאן" מפרסמים כי ויאריאל קרובה לצרף את ארנו גרונוולד, שחקן הכנף ההולנדי בן ה-24, שכבש בעונה הקודמת 15 שערים והוסיף שבעה בישולים בליגה. קבוצות נוספות מהליגה האנגלית הבכירה הביעו עניין בשחקן.

* על פי ה"קוריירה דלו ספורט" האיטלקי, נאפולי קבעה תג מחיר ללורנצו אינסינייה – 30 מיליון יורו. כוכב נבחרת איטליה מסיים את חוזהו בתום העונה והקבוצה רוצה להחתים את השחקן בן ה-30 על חוזה חדש, אך מתכוננת למקרה שלא תצליח להגיע איתו להסדר ונקבה במחיר אותו תדרוש עבורו. בשבועות האחרונים הזוכר כמועמד ללא מעט קבוצות, ביניהן אתלטיקו מדריד.

* אוזן קבאק הושאל בחצי העונה האחרונה של 2020/21 משאלקה לליברפול, שהחליטה לא לממש את האופציה עליו והוא חזר אוטומטית לקבוצה הגרמנית, שנשרה מהבונדסליגה וצמאה להכנסה. כעת, ב"סקיי ספורטס" מדווח כי לסטר הגישה עליו הצעה בסך 8 מיליון יורו והצדדים קרובים לסיכום. מדובר במחטף של ממש של לסטר על הבלם בן ה-21, שכן אופציית הרכישה של ליברפול עמדה על 30 מיליון יורו, והקבוצה של ברנדן רוג'רס ניצלה היטב את המצב הכלכלי הרעוע של שאלקה.

אוזן קבאק | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

* קשר ברצלונה בעבר ופריז סן ז'רמן בהווה, ראפיניה, עשוי להגיע לפנרבחצ'ה, על פי דיווחים בתקשורת המקומית.

* לאציו ממשיכה במסע ההתחמשות ועל פי דיווחים בצרפת סיכמה עם בורדו על רכישת הקשר תומה באשיץ'. מדובר בקשר אחורי קרואטי בן 24, שיעבור תמורת 10 מיליון יורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי