פ.ס.ז' מוכנה לשלם 50 מיליון יורו על פוגבה, זייך למילאן?

פול פוגבה | Andrew Powell/Liverpool FC via Getty Images

העברות: הקשר סירב להצעת חוזה חדש מיונייטד, שעשויה למכור אותו. הרוסונרי רוצים לצרף בהשאלה את שחקן צ'לסי ועשויים לאבד את קסי לליברפול, שמביעה בו עניין. וגם: בלם סיכם בטוטנהאם, סון האריך חוזה

(גודל טקסט)

רשמי

* שומרת על הנכס: טוטנהאם הודיעה כי כוכב הקבוצה, יונג מין סון, חתם על חוזה חדש עד ל-2025. החלוץ הדרום-קוריאני הנפלא סיים את העונה הקודמת עם 17 שערים ו-10 בישולים בפרמיירליג.

* כשלושה שבועות אחרי שמנצ'סטר יונייטד ובורוסיה דורטמונד הודיעו על מעברו של ג'יידון סאנצ'ו תמורת 85 מיליון יורו, הקשר חזר לאנגליה, חתם לחמש שנים עם אופציה לעונה נוספת והוצג במדי השדים האדומים. לחצו לידיעה המלאה

* אלאבס רכשה את הבלם פלוריאן לז'ן, שהושאל לקבוצה בעונה שעברה מניוקאסל. הצרפתי בן ה-30 חתם לשלוש שנים, דמי ההעברה לא פורסמו.

* אחמד מוסא, חלוץ נבחרת ניגריה בן ה-28, הצטרף כשחקן חופשי לפתיח קרגומרוק הטורקית, אחרי שהעביר כמה חודשים במדי קאנו פילארס ממולדתו.

* רכש מעניין מאוד ללברקוזן: הקבוצה הגרמנית שילמה 23 מיליון יורו לקלאב ברוז עבור אודילון קוסונו, הבלם בן ה-20, אשר נחשב לכישרון גדול וחתם לחמש שנים.

שמועות

* ב"סאן" מדווחים – טוטנהאם הסכימה לשחרר את הארי קיין למנצ'סטר סיטי תמורת 160 מיליון ליש"ט. בדרך לעסקת השנה? לידיעה המלאה לחצו כאן

* כריסטיאן רומרו, בלם נבחרת ארגנטינה, סיכם את תנאיו האישיים בטוטנהאם, שכעת מנהלת משא ומתן עם אטאלנטה לגבי רכישתו.

* על פי פבריציו רומאנו, דורטמונד קרובה להחתים את דוניל מאלן, שותפו של ערן זהבי להתקפת פ.ס.וו איינדהובן. החלוץ ההולנדי, כידוע, מנהל כבר זמן רב משא ומתן עם הצהובים שחורים – אבל כעת ישנה פריצת דרך והוא צפוי לעבור את הבדיקות הרפואיות בימים הקרובים ולחתום לחמש שנים.

* מילאן מחפשת קשר התקפי, ועל פי דיווח ב"קאלצ'יו מרקאטו" האיטלקי, הקבוצה 'להוטה' לצרף בהשאלה את חכים זייך מצ'לסי. המרוקני המוכשר לא הצליח להתאקלם כמו שרצה אצל הכחולים, אליהם הגיע בתחילת העונה הקודמת, ומעמדו נסוג עוד יותר מאז שמונה תומאס טוכל למאמן.

* הארי ווילסון צפוי לעזוב את ליברפול ולחתום בפולהאם תמורת 12 מיליון ליש"ט.

חכים זייך | Alex Caparros – UEFA/UEFA via Getty Images

* אסטון וילה במגעים מתקדמים עם נוריץ' על החתמת הקשר טוד קנטוול, כך לפי דיווח של פוטבול אינסיידר.

* פול פוגבה בדרך למעבר ענק לפריז סן ז'רמן? על פי הדיווחים, הקשר הצרפתי סירב להצעת החוזה החדש של מנצ'סטר יונייטד, וחוזהו הנוכחי יסתיים בסוף העונה. השדים האדומים מעדיפים למכור אותו כעת ולא לאבד אותו בחינם בקיץ הבא, ופ.ס.ז' מוכנה להציעכ עבורו כ-50 מיליון יורו. האם מאוריסיו פוצ'טינו בדרך לרכש ענק נוסף אחרי סרחיו ראמוס, ג'אנלואיג'י דונארומה, ג'ורג'יניו ווינאלדום ואשרף חכימי?

* ליברפול מחפשת קשר שייכנס לנעליו של ג'ורג'יניו ווינאלדום. ב"גאזטה דלו ספורט" מדווח כי הקבוצה שוקלת לפנות למילאן בנוגע לפרנק קסי.

* פטריק ואן אנהולט, המגן ההולנדי שסיים את חוזהו בקריסטל פאלאס, על סף מעבר לגלאטסראיי. הוא אמור לחתום באיסטנבול עד 2024

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי