צפו בתקצירים: רק 2:2 לבאיירן נגד אייאקס, דורטמונד הפסידה

ג'ושוע זירקזי | Alexandra Beier/Getty Images

הבווארים סיימו בתיקו מול הדאבליסטית ההולנדית, הולאנד וחבריו נכנעו 2:0 לאתלטיק בילבאו. בכורה לדפאי בבארסה, כולל שער. יונייטד ספגה רביעייה מק.פ.ר בהרכב חסר ונוצחה 4:2. פ.ס.ז' ניצחה 0:1 את אורליאן

(גודל טקסט)

משחקי הכנה רבים נערכו הערב (שבת) באירופה לקראת תחילתה של עונת 2021/22. אלופת גרמניה באיירן מינכן נפרדה ב-2:2 מאייאקס והיא עדיין ללא ניצחון בקדם העונה, בעוד יריבתה לבונדסליגה, בורוסיה דורטמונד, לא הצליחה אף היא לנצח היום ונכנעה 2:0 לאתלטיק בילבאו. גם מנצ'סטר יונייטד רשמה היום הפסד, 4:2 נגד קווינס פארק ריינג'רס מליגת המשנה האנגלית. פריז סן ז'רמן ניצחה 0:1 קטן את אורליאן, ממפיס דפאי כבש בבכורה הלא רשמית שלו במדי ברצלונה שגברה 1:3 על ג'ירונה, ויובנטוס הכניעה 1:3 את צ'זנה.

באיירן מינכן – אייאקס 2:2

זקאריה לביאד כבש ראשון לזכות האורחת בדקה ה-10, אחרי טעות גדולה של סוון אולרייך. אריק-מקסים צ'ופו מוטינג השווה חמש דקות לפני הירידה להפסקה. טאנגי קואסי, שהגיע הקיץ מפ.ס.ז', קבע מהפך לזכות המארחת, אך ויקטור ינסן הדני השווה עבור הקבוצה מאמסטרדם. אגב, ג'ושוע זירקזי הצעיר רשם החמצה נוראית ורשלנית בדקה ה-43.

בורוסיה דורטמונד – אתלטיק בילבאו 2:0

ראול גרסיה שנכנס בדקה ה-50, דייק מהנקודה הלבנה דקה אחת לאחר מכן, והעלה את הבאסקים ליתרון. שבע דקות לאחר מכן דניאל ויויאן הכפיל את יתרונה של האורחת, שיצאה עם הניצחון. תקרית משעשעת נרשמה, כשחלוץ דורטומנד ארלינג הולאנד חתם לאוהד על החוצה – במהלך המשחק.

ברצלונה – ג'ירונה 1:3

הקבוצה של רונאלד קומאן, שהביסה 0:4 את חימנסטיק במשחק ההכנה הראשון שלה, רשמה הערב ניצחון נוסף ושיתפה לא מעט שחקנים מהסגל הראשון, כשהיא עדיין מחכה בעיקר שליאו מסי יחתום על חוזה חדש ויצטרף לקדם העונה. ממפיס דפאי שיחק לראשונה במדי הבלאוגרנה ונכנס מהספסל במקומו של ריי מאנאיי בדקה ה-42, כאשר בדקה ה-85 הוא מצא את הרשת מהנקודה הלבנה. לפני כן, פיקה (21 בפנדל) ומאנאיי עצמו (24) הבקיעו עבור בארסה, בעוד סמואל סאיס צימק בזמנית בפנדל (42)

ק.פ.ר – מנצ'סטר יונייטד 2:4

השדים האדומים עלו בהרכב חסר מאוד, כשגם המחליפים שנכנסו לא נמנים על הסגל הבכיר של המועדון. ג'סי לינגארד, שחזר מחצי עונת השאלה טובה מאוד בווסטהאם, כבש ראשון לזכות האורחת כבר בדקה ה-3, אך צ'ארלי אוסטין השווה עבור הלונדונים עבור ארבע דקות. במחצית השנייה הפתיעה הקבוצה מליגת המשנה עם בליץ של שלושה שערים בין הדקות 53 ל-59 וסגרה את המשחק כששער מצמק של אנתוני אלנגה לא עזר לקבוצה של אולה גונאר סולשיאר.

אולה גונאר סולשיאר | Henry Browne/Getty Images

פריז סן ז'רמן – אורליאן 0:1

הקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו, שבנתה סגל נוצץ במיוחד הקיץ, שיחקה ללא מרבית כוכביה הבכירים מול היריבה מהליגה השלישית בצרפת. מי שכן שיחק היה הרכש הטרי אשרף חכימי, שגם כבש את שער הניצחון. צ'אבי סימונס, ילד הפלא שהצטיין במשחקי ההכנה הקודמים, פתח בהרכב והסתפק ב-45 דקות בלבד הפעם. ניימאר, אמבפה ודי מריה עדיין לא נכנסו לעניינים אחרי השתתפותם בקופה אמריקה ולא נכללו בסגל.

יובנטוס – צ'זנה 1:3

בסגל משני שלא כלל את כריסטיאנו רונאלדו ושחקני נבחרת איטליה, ה"גברת הזקנה" צלחה את משחק ההכנה הראשון שלה בקיץ הנוכחי וגברה על צ'זנה מהליגה השלישית בארץ המגף. קוני דה ווינטר הבלגי כבש ראשון לביאנקונרי בדקה החמישית, ווסטון מקני הכפיל בדקה ה-34 ומתיאס סואולה הארגנטינאי חתם את התוצאה הסופית עם שער בדקה ה-66, לאחר שכריסטיאן שפנדי צימק זמנית בדקה ה-36.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי