שוער מוכר עשוי להצטרף לעבדה, סיטי תגיש הצעה רשמית על גריליש

ג'ק גריליש | LAURENCE GRIFFITHS/POOL/AFP via Getty Images

סלטיק פתחה במגעים לרכישת ג'ו הארט מטוטנהאם. אלופת אנגליה תפעל לצירפו של כוכב אסטון וילה, עסקת קונדה לצ'לסי תלויה בזומה. ראשי יובנטוס וססואולו ייפגשו בניסיון לסכם על העברת לוקאטלי, סימאונה בדרך למארסיי

(גודל טקסט)

רשמי

* צ'לסי החתימה את השוער בן ה-29, מרקוס בטינלי, על חוזה לשנתיים. בעונה שעברה הושאל בטינלי מפולהאם למידלסברו מליגת המשנה, וכעת האנגלי ישמש כשוער השלישי של אלופת אירופה אחרי אדוארד מנדי וקפה אריסבלאגה.

* רגע לפני המשחק נגד ערן זהבי ופ.ס.וו איינדהובן במוקדמות ליגת האלופות, גלאטסראיי הודיעה על צירופו של מגן קריסטל פאלאס ונבחרת הולנד, פטריק ואן אנהולט. המגן בן ה-30, שפרט לשתי עונות בוויטסה בילה את כל הקריירה המקצוענית שלו באנגליה, עוזב את הנשרים אחרי ארבע שנים ומצטרף לסגנית אלופת טורקיה בחוזה לשלוש עונות.

* אחרי שאיבדה את ואן אנהולט, קריסטל פאלאס צירפה את בלם נבחרת דנמרק, יואכים אנדרסן. בלמה בן ה-25 של ליון הושאל בעונה החולפת לפולהאם שנשרה לליגת המשנה, וכעת הישארותו בפרמיירליג הפכה לרשמית לאחר שחתם על חוזה לחמש שנים בקבוצה של פטריק ויירה.

* המאמן הסרבי ולדימיר פטקוביץ', שהוביל את נבחרת שווייץ בשבע השנים האחרונות, עזב לטובת בורדו.

שמועות

* בצ'לסי אופטימיים באשר לצירופו של הבלם ז'ול קונדה מסביליה, אבל המפתח לעסקה הוא הסכמתו של קורט זומה, בלם הבלוז כיום, לעשות את הדרך ההפוכה לאנדלוסיה. בימים אלו מנסים גורמים רבים לשכנע את הבלם הצרפתי לעזוב את לונדון לטובת סביליה.

* לפי הדיווחים האחרונים באנגליה, מנצ'סטר יונייטד תגיש השבוע הצעה ראשונה לאסטון וילה בניסיון לחרכוש את ג'ק גריליש. אלופת אנגליה תציע 75 מיליון ליש"ט בנוסף לבונוסים שונים, אך בברמינגהאם צפויים לדרוש תמורתו 100 מיליון ליש"ט ובמקביל מנסים לסכם מולו על הארכת חוזה.

* האם ליאל עבדה יקבל חבר חדש בקרוב? סלטיק, כך דיווח פבריציו רומאנו האיטלקי, פתחה בשיחות עם טוטנהאם במטרה להחתים את השוער הוותיק ג'ו הארט.

ז'ול קונדה | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

* תמי אברהם לא צפוי להישאר בצ'לסי ועל פי "סקיי" הוגשו עבורו מספר הצעות בגובה 40 מיליון ליש"ט. החלוץ, שעוד כיכב תחת פרנק למפארד, צפוי לעזוב בקרוב.

* לפי "גאזטה דלו ספורט", השבוע תתקיים פגישה בין ראשי יובנטוס ססואולו בניסיון לסכם על העברת הקשר מנואל לוקאטלי. מסימיליאנו אלגרי סימן את הקשר כמטרה עיקרית לעונה, אבל הביאנקונרי, בשל הקשיים הכלכליים, ינסו לצרפו בהשאלה עם חובת רכישה – כשישה מיליון יורו יועברו הקיץ ו-20 נוספים בשנה הבאה. סאסואלו מצדה דורשת כ-40 מיליון יורו.

* אינטר, אלופת איטליה, קרובה לצרף את נאייטן נאנדס מקליארי. הנראזורי מקווים לצרפו בהשאלה עם אופציית רכישה, אולם קבוצתו לא תתפשר על המחיר.

* האם פיל ג'ונס יעזוב את מנצ'סטר יונייטד? הבלם מבוקש בווסטהאם והשדים האדומים יהיו מוכנים להעבירו ללא שום תמורה כדי להיפטר משכרו, המוערך בכ-100 אלף ליש"ט לשבוע. ג'ונס הצטרף למנצ'סטר יונייטד לפני עשור בדיוק, אולם סבל מפציעות רבות ולא שיחק ולא שיחק מאז ינואר 2020.

פול פוגבה עם פיל ג'ונס
פול פוגבה עם פיל ג'ונס | Gettyimages

* השיחות בין בורוסיה דורטמונד ליובנטוס מתקדמות ונראה כי בימים הקרובים יעבור לגרמניה הבלם מריח דמיראל.

* החלוץ ג'ובאני סימאונה צפוי לעזוב את איטליה אחרי חמש שנים. הוא מחוזר על ידי מספר מועדונים בספרד וברוסיה, אבל נראה כי יעבור דווקא למארסיי הצרפתית שבצעה מהפכה של ממש בסגל.

* כריסטוס צוליס, שר הכנף בן ה-19 של פאוק סלוניקי, עשוי לעבור לנוריץ', העולה החדשה לפרמיירליג שהציעה עבורו כ-10 מיליון ליש"ט. בעונה האחרונה, הראשונה שלו בבוגרים, כבש 16 שערים ובישל 10 ב-46 משחקים בכל המסגרות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי