בלם סוטייסקה: "הביטחון שלנו עלה, רוצים לעבור את מכבי תל אביב"

המונטנגרים אופטימיים לקראת הגומלין בבלומפילד (חמישי, החל מ-20:15 בספורט1): "מאוד מאמינים בעצמנו", אמר מלדין דרשקוביץ'. המאמן היה זהיר יותר: "במפגש הראשון ראינו שאנחנו יכולים להתמודד נגדם"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב לא הצליחה לבעוט למסגרת השער של סוטייסקה בשבוע שעבר במונטנגרו, אכזבה לא פחות בהפסד 2:0 למכבי חיפה ב"אלוף האלופים" ביום ראשון וגם אוהדיה לא מסתירים את זעמם ואכזבתם מההתנהלות בשבועות האחרונים ומרבית המנויים לא רכשו כרטיס לגומלין מחר בסיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג (חמישי, החל מ-20:15 בספורט1).

יריבת הצהובים, שסיימה את העונה שעברה בליגה המקומית במקום השני, עשתה המון כבוד למחזיקת הגביע הישראלית וחששה לפני המפגש הראשון ביניהן שהסתיים ב-0:0 חלש, אבל כנראה שגם שם ראו את מצבם של הצהובים והבוקר (רביעי) לפני ההמראה לישראל, הצהירו בסוטייסקה על רצונם לעבור לשלב הבא.

אם לקראת משחק הבית הצהירו בסוטייסקה על רצון לנסות לעקוץ בהתקפות במתפרצות, הפעם ישנה אופטימיות רבה במועדון. הגדיל לעשות הבלם מלדין דרשקוביץ', שהצטרף למועדון בתחילת החודש והשבוע ועשוי לשחק מחר בבלומפילד, שאמר בשדה התעופה במונטנגרו: "אנחנו רוצים לעבור את מכבי תל אביב. מצב הרוח במועדון מצוין ואנחנו מאוד מאמינים בעצמנו, הביטחון שלנו עלה אחרי המשחק הראשון. אנחנו נגיע כדי להילחם בתל אביב".

מאמנו של דרשקוביץ', מיליה סאבוביץ', היה זהיר יותר: "אנחנו מכירים יותר את מכבי תל אביב ואת הדרך בה היא משחקת אחרי המשחק הראשון, זה מפגש שגם הוכיח לנו שאנחנו יכולים להתמודד נגדה למרות האיכות והניסיון שלה. ברור לנו שבת"א יהיה קשה יותר, מצפה לנו קרב קשה".

בתוך כך, מכבי תל אביב הודיעה כי כל בדיקות הקורונה שעשו שחקני הקבוצה והצוות לקראת משחק הגומלין נגד סוטייסקה מחר חזרו שליליות. כזכור, בשבוע שעבר אובחן שרן ייני חיובי לנגיף רגע לפני ההמראה למונטנגרו וקפטן הקבוצה ייעדר גם מחר.

אדוארדו גררו | מכבי תל אביב, האתר הרשמי
עוד באותו נושא: סוטייסקה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי