רוני לוי: "התוצאה מחמיאה, אבל יש הרבה מה לתקן"

מאמן הפועל באר שבע לא הסתנוור מה-0:4 על ארדה: "הרבה דברים הייתי רוצה שייראו יותר טוב. נירגע, נחייך קצת ונתכונן ליריבה הבאה". רמזי ספורי: "יש במה להשתפר, לאט לאט. אני צריך להוכיח את עצמי כל הזמן"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע טיילה הערב (חמישי) לסיבוב המוקדמות השלישי של הקונפרנס ליג אחרי ניצחון 0:4 על ארדה קרדז'אלי ו-0:6 בסיכום. אלטון אקולטסה, רמזי ספורי, יוג'ין אנסה ורותם חטואל כבשו את השערים, ובשבוע הבא תפגוש הקבוצה מבירת הנגב את ורוצלאב הפולנית, שעברה את ירבאן הארמנית אחרי 5:7 בסיכום שני המשחקים.

המאמן רוני לוי בסיום: "השלמנו את המשימה וזה היה חשוב מאוד. באנו עם תוצאת חוץ טובה. הם ניסו לחזור למשחק וזה היה קשה מאוד. לא נכנסנו טוב למשחק, אבל כבשנו שער מוקדם וזה נתן לנו שקט ורוגע. היינו יכולים להגדיל את התוצאה. הנענו את הכדור טוב יותר והבולגרים לחצו וניסו עד הסיום. מגיעה מילה טובה לשחקנים ולקבוצה. גם הקהל מכניס לנו אנרגיות משמעותיות מאוד. אני רק יכול לדמיין מה יהיה כשנשחק בטרנר.

היו יכולים לכבוש יותר: "התוצאה טובה ומחמיאה, אבל היה חשוב לעבור שלב ולהתקדם. בתוך כל זה יש לנו הרבה לתקן. אני מרוצה מהתוצאה, היו הרבה דברים טובים מאוד, אבל יש המון מה לשפר. אנחנו בתחילת העונה, רוב השחקנים עדיין לא בקצב טוב. השחקנים צריכים להכיר את השיטה ואחד את השני יותר טוב. ככל שהזמן יעבור נהיה איכותיים יותר. הייתי רוצה שנשלוט בכדור יותר, להיות פחות חשוף בהתקפות מעבר, שנלחץ יותר טוב. הרבה דברים אני רוצה שייראו טוב יותר".

על התכניות לחזק את הקבוצה: "מה שכתוב בתקשורת, אלה העמדות שאנחנו מחפשים. יש לנו פתרונות טובים בתוך הבית. אנחנו מתעכבים כדי למצוא את השחקנים, אבל קשה מאוד למצוא שחקנים איכותיים. נצטרך להוכיח על המגרש ובעבודה קשה ותוצאות טובות שאנחנו ראויים לרוץ למעלה. אנחנו בונים מוניטין ואת היכולת שלנו ומראים מה אנחנו מסוגלים לעשות. אנחנו צריכים להשתפר כל הזמן כדי שנוכל לדבר על משהו בכלל".

על הסיבוב הבא: "נראה נגד מי נשחק. אם זאת הקבוצה הפולנית, ראינו כבר שהקבוצות שם חזקות מאוד ובעיקר בבית. עכשיו נחייך קצת ומחר נתחיל להתארגן לקראת היריבה, מי שהיא לא תהיה".

באר שבע חגגה על ארדה | דני מרון

רמזי ספורי, ששוב פתח בהרכב וגם כבש מהנקודה הלבנה: "מרגיש מצוין, כיף לחזור לקבוצה ולנצח ברמה האישית. כקבוצה יש לנו הרבה מה לעבוד ולהשתפר. אנחנו קבוצה חדשה עם הרבה שחקנים חדשים וצריך להתחבר ולהתאקלם, לאט לאט".

הקשר הוסיף: "אני צריך להוכיח את עצמי כל הזמן, להוכיח שאני ראוי, לעבוד קשה באימונים כל שבוע ולהילחם על המקום שלי. הפועל באר שבע זה מועדון חזק עם קהל חזק, מועדון ששואף תמיד גבוה והמטרות שלו ברורות. הקהל דואג לנו גם בבית וגם בחוץ לאווירה ביתית. אין ספק שבטרנר נרגיש בבית יותר חם".

רמזי ספורי חוגג | דני מרון

היריבה הבאה: שלונסק ורוצלאב

משוכה לא פשוטה בכלל ניצבת בפני הפועל באר שבע בסיבוב המוקדמות השלישי. שלונסק ורוצלאב עברה את אררט ירבאן עם ניצחון 2:4 בארמניה ו-3:3 ביתי, ותקבל את פני הקבוצה מבירת הנגב בחמישי הבא באצטדיון מייסקי (45,105 מקומות) שאירח משחקים ביורו 2012, כששבוע לאחר מכן תגיע לישראל. שלונסק זכתה פעמיים באליפות פולין (1977 ו-2012) והישג השיא שלה באירופה היה גם הוא ב-1977, אז נעצרה על ידי נאפולי ברבע גמר גביע המחזיקות.

דיוגו ורדאסקה, שסיים את תקופת הבלהות בבית"ר ירושלים, הצטרף לא מזמן לסגל עמוס יחסית בשחקנים מחצי האי האיברי וגם בישל במחזור הפתיחה בליגה. הכוכב הגדול הוא החלוץ הספרדי אריק אקספוסיטו, וגם הקשר הסלובקי רוברט פיך הוא שחקן מסוכן ליריבות והבקיע צמד הערב. מבין השחקנים המקומיים, השם המוכר ביותר הוא הקשר ולדמאר סובוטה בן ה-34, שחקן נבחרת פולין לשעבר, שהיה שותף לאליפות של שלונסק ב-2012 וחזר בשנה שעברה אחרי שנתיים בקלאב ברוז' ועוד שש בסט. פאולי. את הקבוצה מאמן יאצק מאגרה בן ה-44, ששיחק בעברו במשך שנים בלגיה ורשה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי